REDNINGEN MOT SLITT OG ØDELAGT HÅR

Categories Ikke kategorisert

ANNONSE

Som jeg har fortalt dere før så har jeg slitt veldig med slitt og tørt hår etter at jeg bleket det bra brunt til blondt. Det er vel ingen hemmelighet at bleking sliter på håret, og når man i tillegg er dårlig til å kure det så er det ikke så rart at det blir både slitt og tørt. Jeg har selv skjønt at jeg må skjerpe meg om jeg ønsker å bevare mitt lange tykke hår, og har derfor endelig begynt å ta vare på det med å kure det og bruke gode hårprodukter.

Jeg måtte selvfølgelig teste May Beauty sin Hairmask etter at jeg hadde hørt så mye bra, og jeg kan nå forstå hvorfor. Masken hjelper med å styrke håret ditt, samtidig som det gjør det mer levende allerede etter første behandling. Sliter du også med krusete og flokete hår? Da jeg MÅ du prøve denne masken, for det hjalp virkelig mot håret mitt som alltid floker seg. Det var plutselig ikke en kamp mot flokene etter at jeg hadde fønet håret, noe som var så deilig. 


Først så skylte jeg håret mitt, for å tørke det i håndkle etterpå. Da ble jeg seende slik ut.

Haha, jeg lo godt av dette bildet! Uansett, etter at jeg har fuktet håret mitt tar jeg på hetten. Deretter skal du massere hodebunnen med hetten på, slik at masken fordeler seg utover håret ditt. En liten funfact om denne hetten: Den holder på både fuktighet og varme, som hjelper med å forsterke effekten. Vinn vinn, om du spør meg 😉

Etter 30 minutter tok jeg av hetten og gikk i dusjen for å skylle ut, og dette er resultatet!

Vanligvis ser ikke håret mitt ut etter en tur i dusjen, men for første gang var ikke alt en stor floke. 

Dette er meg ETTER at jeg fønet håret mitt. Så UTROLIG fint, ikke sant? Siden det er så mange som spør meg om tips og råd til julegaver vil jeg virkelig anbefale denne masken til en venninne eller et familiemedlem. Dette er også perfekt for deg som også ønsker en forfriskning av håret. Kanskje du også er en av de som sliter med tørt hår når kulden kommer? Jeg gir dere også hele 30% rabatt i en begrenset periode, så da er det bare å utnytte dere av tilbudet mens dere kan <3 

Bruk rabattkoden SOFIEHAIR eller kjøp ved å trykke på linken HER

13 kommentarer

13 thoughts on “REDNINGEN MOT SLITT OG ØDELAGT HÅR

  1. Den er veldig bra! Jeg bruker den hver måned og jeg bruker også serum fra de, men bare på tuppene ❤️❤️❤️

  2. Anonym: Hahaha, da er jeg veldig spent på å høre hvorfor ? 🙂 Jeg har alltid vært åpen og ærlig om at jeg sliter med håret mitt, så at jeg tester ut hårkurer er vel ikke så rart ?

  3. anonym: haha, hvis du har oppfatning av at hun nesten bare svarer på negative kommentarer, viser det bare at du er veldig lite innom denne bloggen!:-) ha litt peiling før du uttaler deg

  4. Hei jeg bare lurer på hvorfor du støtter godteri industrien som er like grusom og ekkel som pelsindustrien. Du burde kanskje lese litt om det hvor forferdelig de behandler dyrene. Og kanskje slutte å legge ut så mye på mystorien din.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *