JEG KLARER IKKE Å BESTEMME MEG

Categories Ikke kategorisert

Akkurat nå sitter jeg hos frisøren igjen, er dere sjokkert? Jeg tror jeg har mistet telling på hvor mange ganger jeg har vært hos frisøren dette året. Jeg ombestemmer meg hvert andre sekund på hvilken hårfarge og frisyre jeg vil ha. Er det en ting jeg har klart å bestemme meg for så er det at jeg skal bli lysere i håret, og etterhvert bli blond. TENK DET, jeg skal bli helt blond igjen. Mamma kommer til å bli så lei seg når hun leser dette, for hun mener at jeg er mye finere med mørkt hår. Uenig, hehe. 

I går var forresten Morten og jeg på julemarket her i Oslo, og det er virkelig noe av det hyggeligste jeg har gjort på lenge. Det var utrolig gjennomført og ikke minst koselig. Vi kjøpte verdens beste donuts, som dere virkelig bare må prøve. Jeg kjøpte med hele 6 stykker til 110kr, så det sier vel sitt. Det stoppet dessverre ikke der, for jeg måtte selvfølgelig innom Jummy Heaven på tur hjem, haha. Det er helt utrolig hvor glad jeg er i søtsaker, det er nesten litt skummelt. Jeg kjenner ikke et eneste menneske som kan spise så mye godteri som meg. Dere vet at jeg ofte spiser godteri og søtsaker en hel dag, istedenfor mat? Det er jo IKKE bra, men jeg klarer liksom ikke å styre meg. Sånn, da fikk dere vite en rar fakta om meg 🙂 Ha en fin dag alle sammen!

25 kommentarer

25 thoughts on “JEG KLARER IKKE Å BESTEMME MEG

  1. Hahah du er ikke den eneste! Jeg bare elsker godteri, altså hvordan klarer man å stoppe når det er såå godt liksom?

  2. For et nydelig fint bilde av deg det nesten til sist hvor du holder Celine i skjerfet ditt😍😍 skikkelig koselig bilde!:-D

  3. Anbefaler deg å gjøre akkurat hva du vil med håret ditt! 🙂
    Men jeg lurte på en ting! Jeg er, som deg, naturlig brunette, og har aldri turt, men går med drømmen om å bli blondine! Jeg har blå øyne og tror det ville gått bra til, meen jeg lurer litt på hele prosessen med å gå fra så mørkt til blond! Må du ta det skritt for skritt? Og hvor mange behandlinger er det i såfall snakk om? Og kan du bare vedlikeholde det etterpå ved å farge det jevnlig eller må du gå gjennom hele prosessen på nytt? Har lest at det er hardt for håret og at det er vanskelig å finne tilbake til naturlig farge igjen etterpå, og lurer på hva dine erfaringer er her? Syns forresten du kler alle hårfarger jeg, viktigste er at man selv er fornøyd, om det er grønn eller blond eller brun man går for! 😁

  4. Du må gjøre akkurat det du har lydt til med håret ditt❤️❤️ Jeg syntes du er utrolig pen uansett hvordan farge du har på håret ditt❤️❤️ LOVE YOU❤️❤️❤️

  5. Åååhh donuts😍 Hva koster det for donuts der? Fine bilder😃😃 tror du blir veldig fin som blondine😊

  6. Anonym: Alt det her ville jeg snakket med en frisør om, for det varierer veeeldig! Første gangen jeg bleket håret da det ikke var slitt, bleket vi det bare en gang før jeg ble blondt. Jeg hadde ikke veldig mørkt hår da vel og merke. Jeg sliter med å ha brunt hår nå, for det alltid lysner. noe som er veeeldig irriterende, haha!

  7. Jeg ville farget det kun 1 gang til nå, hadde jeg vært deg.😊 Syns du har kjempefin farge nå jeg:) Sa ikke du for noen måneder siden at du KUN gikk til frisøren din i Trondheim?? Og at ingen andre enn hun fikk røre håret ditt??

  8. Anonym: Joo, men jeg måtte til slutt finne noen andre som kunne ta vare på det når jeg ikke bor i Trondheim mer. Ble slitsomt å reise kun for å ordne håret mitt. Hendrix er like flinke, så da gikk det heelt fint 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *