MIN NYE HÅRFARGE

Categories Paradise Hotel

annonse


HAHA se på tenna mine!

Ser dere hvem som har blitt lysere i håret igjen? MEG! Vi skal stripe det et par ganger til før vi skal bleke det, også er jeg snart blond. Det er utrolig rart å tenke på at jeg snart vil være den Sofie dere ble kjent med. Jeg er ganske sikker på at flesteparten ville sagt at jeg var finere med mørkt hår, om jeg hadde hatt det på PH istedenfor blondt, haha. Jeg tror rett og slett det bare er en vanesak, men personlig liker jeg blondt best. Jeg synes trekkene i ansiktet mitt kommer bedre frem, og at sminken blir mye finere. Vi er i alle fall på god vei, og som dere ser har håret mitt blitt mye lysere enn hva det var før. Jeg er endelig kvitt den varme oransje fargen jeg hadde fått i håret også, takk gud for det. 

Jeg går som vanlig til Hendrix Hair på Frogner, et sted jeg virkelig vil anbefale <3 jeg er såå fornøyd. 

49 kommentarer

49 thoughts on “MIN NYE HÅRFARGE

  1. Du bør klippe tuppene underveis i denne prosessen ellers kommer tuppene til å sprekke og håret kommer verken til å gro eller være sunt. Bare et lite tips:)

  2. åh, du var jo så fin med brunt! Så ikke så sykt fjortis ut med det:(( men lykke til da, håper du blir fornøyd 🙂

  3. Unnskyld at jeg skrev :!!!!!fjortis!!!!!)
    Du bestemmer selv hva du vil gjøre med håret.. men du, du sliter håret veldig!..

  4. Ehm den frisøren som har gjort det der, har virkelig ikke gjort en god jobb. Skriver ikke dette for å være slem eller noe. Men det skal virkelig ikke se sånn ut, er jo dalamantiner flekker rundt i håret ditt og masse mørke brune flekker. Vet det er en prosess å bleke hår, men det er er virkelig gjort av en som ikke kan… 🙈

  5. Ida: Han er superdyktig, så det er absolutt ikke sant 🙂 Når du har bleket håret før så er det ikke alt håret som tar til seg farge like bra. I tillegg til at vi har stripet det og vi gjør det gradvis 🙂 At håret er mørkt er meningen.

  6. Her var du virkelig ikke fin på håret.. Synd du mener frisøren din har gjort en god jobb når det ser ut som du har gjort det selv! Hilsen frisør med 15 års erfaring 😉

  7. Syns ikke jobben frisøren har gjort på deg nå var noe bra gjennomført, men jeg forstår at det er en prosess før du blir helt lys igjen. Uansett gleder jeg meg til du blir lys, syns du kler det veldig 🙂

  8. Tina: Jaa, da skal dere få lov til å mene det 🙂 Han er utrolig dyktig, og håret mitt er absolutt ikke “flekkete i virkeligheten”. Som du sier så er det en prosess å gå fra brunt til blondt, og i tillegg ha extensions som skal matche hele veien. Dette er jo ikke “slutt resultatet”, dette er jo bare en farge jeg skal ha i 3 uker før vi skal lysne det 😀 <3

  9. Hei!! Utfordring: jeg utfordrer deg til å klippe håret til ca nederst på skulderbladene:)) du hadde kledd det skikkelig godt!!:) akkurat nå har du veldig langt hår, som (?) er litt tynnere nederst enn på toppen? (Nå sa jeg bare hva du har nå, ikke noe hate dette her altså) men hvis du hadde klippet det litt så det hadde vært like tjukt hele veien ned til under skulderbladene så hadde du bare sett så sjukt fin ut!!😍😍 du ser veldig fin ut nå også😍 men jeg mener det;)) jeg utfordrer deg😉😉😉❤️❤️

  10. Du kler veldig godt blondt hår!! Helt enig med deg at det er en prosess og folk hadde klikket uansett om du hadde gått «all in» med en gang for å få det blondt fortest mulig. Syns det ser ut som en bra start og han er absolutt dyktig!!

  11. Jeg syntes du kler best blondt hår!! Men du er sykt fin med brunt også. Du kler langt hår, men tror du hadde kledd litt kortere enda bedere!!😻

  12. Huske eg blei så sjokka når du farga det brunt! Var sånn dødsjalu på håret ditt på PH! Så bare: nooo what did u do!:) fin uansett da Sofie:)

  13. Hvis du har i løshår skjønner jeg hvorfor det ble så veldig farge forskjell 😛 var fint altså, var bare så ille forskjellig på håret ditt, og uansett om det bare er striper så skulle det ikke sett sånn ut, hvis det bare hadde vært ditt hår 😊 håper du blir fornøyd med sluttresultatet hvert fall, gleder meg til å se hvordan det endre 👍

  14. Send «mentalhelse» til 26606 for å signere og støtte at skoler skal ha mer om psykisk helse og det er lettere å få hjelp.

  15. Du er SÅ mye penere uten vipper. Du er ordentlig naturlig pen! Det må du vise og bruke. Ikke gjemme deg bak store og tunge øyevipper, som for øvrig ikke er noe pent – det blir for unaturlig og for “mye”.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *