SOFIE + JUSTIN BIEBER = SANT

Categories Ikke kategorisert

¨
Bukse – Bikbok / Genser – Zara / Jakke – SHEIN

Jeg får nesten litt sjokk hver gang jeg publiserer bilder av meg uten vipper. Personlig føler jeg at jeg ser veldig annerledes ut, og derfor trenger litt tid på å bli vant til at det faktisk er sånn her jeg ser ut. Jeg skal være så ærlig å si at jeg føler meg som en søt 13 år gammel jente uten vipper, haha. Jeg har forresten kjøpt meg ny jakke, hva synes dere? Som dere vet er jeg superfan av Justin Bieber, og han er helt klart mitt kjendiscrush. Det var en periode jeg var så “forelsket” i Justin Bieber at jeg hadd en mild form for kjærlighetssorg hver gang jeg hadde vært på konsertene hans. Jeg var fast bestemt på at jeg en dag skulle bli sammen med han. Sofie + Justin Bieber = sant <3 haha neida. Han har forandret seg veldig de siste årene, ikke positivt vel og merke. Derfor kunne jeg aldri datet den han er nå. Ikke at det noen gang hadde skjedd liksom, haha. Jeg er veldig fornøyd med kjæresten jeg har nå, så jeg kunne jo selvfølgelig ikke byttet han ut. Men det må vel være lov å ha crush på en kjendis? Det har vel vi alle? Eller er det bare jeg som er veldig merkelig?

I dag var jeg på Escape room med en hel gjeng, blant annet Morten og Martine (aka uvenn). Det var utrolig morsomt å gjøre noe annet enn å bare dra ut å spise som man ellers gjør. Det var kjempemorsomt å kunne løse oppgaver og bruke hjernen litt, selv om vi var en gjeng med høner som løpte rundt. Etter en time på Escape room (som forresten var ganske dyrt, 314kr per pers!!), dro vi for å spise Indisk mat på Jaipur. Restauranten ligger over Max midt i Karl Johan. De har utrolig god mat der til en OK pris, så jeg anbefaler alle dere som liker indisk mat å teste ut denne restauranten <3 Nåå skal jeg få unnagjort litt jobb før jeg skal legge meg. Jeg sto opp klokken 06.00 i dag for å rekke alt jeg skulle, så jeg er ganske trøtt akkurat nå. Ha en fin kveld alle sammen <3

10 kommentarer

10 thoughts on “SOFIE + JUSTIN BIEBER = SANT

  1. Justin er min! Jeg har likt Justin siden 5 år nå, og gjør det fortsatt. Jeg elsker også å bruke gensere med navnet hans på/purpose tour, men jeg blir ertet for det hver gang jeg bruker dem. Alle sier negativt om Justin, men jeg elsker han. Jeg blir litt nervøs hver gang jeg har på den hettegenseren nå, og vurderer å slutte å bruke slikt. Går på ungdommskolen btw. Har du noen råd?

  2. Omg! Min beste venn er bare 13 år og blitt en del full. 13 år!! Jeg vil hjelpe henne men kan ikke akkurat bare si til henne hva hun må gjøre for det er hennes valg?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *