VIDEOBLOGG // SNAPCHAT Q&A

Categories Ikke kategorisert

Andrea er faktisk en veldig vanskelig person å spille inn videoblogg sammen med, for hun snakker så utrolig mye. Jeg klipte denne videoen fra 40!!! minutter til 14, så det sier vel sitt. Jeg valgte å ikke klippe bort alle klippene der hun snakker som en gal, slik at dere skulle få se hvor håpløs Andrea er. Det er faktisk veeeldig morsomt, haha! Denne videoen ble ganske mer privat enn hva jeg hadde forventet. Vi snakker om da Andrea matforgiftet Celine, at jeg har en veldig kjent person på Snapchat (verdenskjent), positive og negative ting om forholdet til Morten og meg, singellivet til Andrea + veldig mye mer. Dere kan virkelig bli kjent med oss i denne videoen <3 Enjoy.

 

Trykk på bildet for å komme til videoen. Husk å følg Youtube kanalen min HER for å være den første som får se videoene mine <3

6 kommentarer

6 thoughts on “VIDEOBLOGG // SNAPCHAT Q&A

  1. Synd det ikke var Justin Bieber som følger deg på snap da😂 Siden du sier at du har få venner i Oslo, hvorfor er du ikke mer med Isabel Raad da? Hun har heller ikke så mange der, så da kunne dere jo vært mer sammen da eller??

  2. Hva heter han kjendisen du har på snap? Litt klønete å si at vi må se på videoen fordi du forteller«Hvilken kjendis som er venn med meg på snap» når du ikke sier det, men bare AT han er vennen din på snap. Jo takk, det vet vi alt, for du har omtrent brukt det opp som clickbait.

  3. Refererer til snapen din om hvor sjokkerte vi blir over hvor lenge siden det er Andrea har hatt sex…Det er ikke unormalt å gå 4 mnd uten sex NÅR MAN ER SINGEL! Vær så snill og ikke lær de unge som følger deg og ser opp til deg at dette er kleint, teit eller rart…En ting er å sitte å le av sånne ting med venninner, gjør det sjæl! Men jeg legger ikke ut om hva jeg mener og føler til offentligheten🙈
    Jeg er selv 26 år og prøver ikke på noen som helst måte å leke voksen her, men denne satt litt for dypt til å la være å kommentere! 😛
    Har overhodet ingen tvil om at dere er supre, flotte jenter! Og jeg følger deg jo! Så dette er ikke ment som en krass kommentar, men bare …Nei! Ikke gjør det 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *