HELE 25% RABATT // JULE OG NYTTÅRSKJOLER

Categories Ikke kategorisert

Annonse

Jeg kunne virkelig ikke la vær å tipse dere om dette fantastiske tilbudet på Nelly som varer ut 00.00 i dag. Dere får hele 25% rabatt på ALT fra Nly Brands. Siden det nærmer seg jul og nyttår tenkte jeg å komme med noen tips til hva dere kan bestille nå som det er så billig. Jeg har allerede bestilt mye av dette hjem selv, og gleder meg VELDIG til å få det i posten. Kjole nummer en er seriøst noe av det fineste jeg har sett, som jeg gleder meg til å ta bilder i denne på julaften <3

KJOLER


Kjole 1. HER / Kjole 2. HER / Kjole 3. HER


Kjole 4. HER / Kjole 5. HER / Kjole 6. HER


Kjole 7. HER / Kjole 8. HER / Kjole 9. HER


Kjole 10. HER / Kjole 11. HER / Kjole 12. HER

SKO


Sko 1. HER / Sko 2. HER / Sko 3. HER


Sko 4. HER / Sko 5. HER / Sko 6. HER


Sko 7. HER / Sko 8. HER / Sko 9. HER

TILBEHØR


Veske 1. HER / Veske 2. HER / Veske 3. HER


Bodytop 4 . HER / Bodytop 5. HER / Bodytop 6. HER


Smykke. HER / Klokke. HER / Øredobber. HER

1 kommentar

1 thought on “HELE 25% RABATT // JULE OG NYTTÅRSKJOLER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *