EN HELT FANTASTISK MULIGHET

Categories Ikke kategorisert

ANNONSE

Er det noe jeg ikke kan så er det å gjøre to ting samtidig. Jeg har for det første brukt godt over to timer på dette innlegget for at jeg har sett på film og pærra. I tillegg så surrer jeg så utrolig mye når jeg følger med på TV samtidig. SJEKK hvordan jeg har skrevet tallene på bildene under her, det er bare rot og tull. Jeg oppdaget ikke dette før NÅ, haha! Jeg håper likevel dere forstår hvilke linker som hører til plaggene. Nelly har kjørt på med et ekstra tilbud i dag, som er hele 30% på Nelly sitt eget brand. I tillegg har jeg funnet masse fint som er på 20% til dere. Det er virkelig nå dere kan spare dere noen kroner, og det er absolutt verdt det. KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET


Kjole 1. HER / Jakke 2. HER  (FAVORITT) / Jumpsuit 3. HER


Bukse 3 (4 hehe). HER / Bukse 4. HER / Bukse 5. HER (FAVORITT)


Jumpsuit 4 (FAVORITT). HER / Body 5. HER / Kjole 6. HER


Jumpsuit (FAVORITT) 7. HER / Kjole 8. HER / Kjole 9. HER


Kjole (FAVORITT) 1. HER / Jumpsuit 2. HER / Body 3. HER


Body 14. HER / Jumpsuit 15. HER / Kjole (FAVORITT) 16. HER 

HAPPY SHOPPING <3 KLIKK HER

5 kommentarer

5 thoughts on “EN HELT FANTASTISK MULIGHET

  1. Dette har ingenting med dette innlegget å gjøre, og jeg håper du svarer! Men hvordan kom du og Morten deg rundt når dere var i paris? taxi, metro eller buss? og hva pleide det å koste? 🙂 Skal dit i vinter og prøver å finne ut hva som er best !

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *