LEILIGHETEN ER PYNTET TIL JUL

Categories Ikke kategorisert

På fredag holdt jeg på i hele 10 timer for å gjøre leiligheten koselig til jul. Først var vi ute i ganske mange timer for å finne julepynt, også måtte hele leiligheten ryddes, vaskes og pyntes. Jeg satt meg ikke ned i sofaen før klokken 10 på kvelden, men det var likevel verdt det. Det er sikkert mange som vil reagere på at jeg pynter så tidlig, men jeg ønsker å ha litt jul hjemme før vi reiser til New York. Etter at jeg kommer hjem fra New York skal jeg rett til Tromsø, og vil derfor ha litt jul i mitt eget hjem. Siden Andrea misliker jul så sterkt har jeg prøvd å pynte litt mindre i år, og jeg må si at jeg ble veldig fornøyd. Det eneste som mangler et par nisser som jeg skal kjøpe imorgen, og julestjerne. 

FØR

ETTER

28 kommentarer

28 thoughts on “LEILIGHETEN ER PYNTET TIL JUL

  1. Her du vært å rydda og gjort det fint, satt putene ordentlig opp sånn at du kan ta bilder. Også kommer Celine å legger seg å sove oppå putene, haha. Søt <3

  2. Du ligner sykt på Emilie hegh Arntsen( håndballspilleren). Du ligner på alt bortsett fra håret

  3. Hvorfor har Morten tinder når dere er sammen? Fikk han nettopp opp, har dere gjort det slutt?

  4. Fikk også opp Morten på tinder tidligere idag, no joke.. har han ikke deaktivert brukeren sin?

  5. What, hun ligner overhodet ikke på Emilie hegh Arntsen! Sofie er myyyye penere og jeg ser absolutt ingen likhet!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *