EN FUCKA DØGNRYTME

Categories Ikke kategorisert

annonse


Body HER / Bukse HER  / Sko HER

Akkurat nå er jeg hos Side2 for å blogge litt, mens Morten ligger ved siden av meg. Som noen av dere kanskje har sett så var vi på God Morgen Norge i dag. Vi snakket om innlegget jeg skrev om for noen dager siden, som du kan lese om HER. Alt i alt så synes jeg det ble et veldig fint intervju, der vi fikk tatt opp et viktig tema. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at innlegget kom til å treffe så mange som det gjorde, og jeg hadde heller aldri trodd det kom til å ende opp på God Morgen Norge. Det er moro at jeg som blogger har muligheten til å bruke stemmen min til noe jeg føler betyr noe, og noe som kanskje kan hjelpe noen der ute. 

Morten og jeg måtte sto opp klokken 05.30 i dag, så jeg begynner virkelig å kjenne at jeg trenger meg en liten powernap. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg sto opp så tidlig, det må være minst et år siden. Ingen av oss har en spesielt bra døgnrytme, så det tok ganske lang tid før vi sovnet. Jeg skal likevel prøve å holde meg våken i hele dag, slik at jeg kan komme inn i den døgnrytmen jeg ønsker. I går våknet jeg ikke før 11.30, noe som fikk meg til å føle meg skikkelig mislykket. Jeg er ikke et menneske som trives med å sove halve dagen, og er derfor helt avhengig av å komme meg opp i riktig tid. Jeg pleier vanligvis å være veldig flink, men Morten har seriøst verdens verste døgnrytme. Dere kan tro det er irriterende å være sammen med et skikkelig B-menneske, når man ikke er like glad i å sove selv. Han har klart å endre døgnrytmen min helt, og det er utrolig vanskelig å komme tilbake til sin gamle.

Dette er utrolig flaut å innrømme, men da vi kom hjem fra Mexico la vi oss ikke før 4-5 og sov helt til 14.00 på dagen, det er SYKT. På dette tidspunktet ga jeg faktisk faen i absolutt alt, og orket ikke å bry meg om noe som helst. Jeg husker at alle jentene høyt oppe på topplisten, mens jeg kanskje hadde sånn 1000 lesere. Morten maset skikkelig mye om at jeg måtte blogge, men alt jeg ville var å sove. Det var virkelig tider det, haha. 

17 kommentarer

17 thoughts on “EN FUCKA DØGNRYTME

  1. Takk Sofie ! ❤️ For at du setter ord og snakke om dette tema ! Du gjorde det så bra på intervjuet i dag ! Jeg er helt sikker på at du har hjelpt mange og at mange nå ikke føler seg så ?unormale? inkludert meg selv ☺️ Du er ei flott jente som tør å snakke om det flaue og vanskelige ! Så igjen tusen takk ❤️❤️

  2. Du er flink Sofie, og et veldig viktig tema du snakker om. Tror mange kan kjenne seg igjen i det!

  3. Veldig bra tema og supert at du setter fokus på det. Tror det er lurt at det snakkes mer om, så ikke folk (både unge og eldre) sitter igjen med en følelse av å være “mislykka” eller “den eneste” som ikke er keen på sex hele tida.
    Dere gjorde dere godt på skjermen, men må bare spørre om en ting: Hører du selv hvor ofte du sier “på en måte”? Det er litt fascinerende. Litt som amerikanerne som sier “you know/”I mean”, he he 😉 Ble nysgjerrig om du legger merke til det selv 🙂
    Ellers må jeg til slutt legge til at Morten virker så herlig: trygg og god kjæreste. Heier på dere!

  4. Jeg sovner 5-6 og står opp 15-16.. bør jeg føle meg mislykket? Er sykemeldt med kyssesyka. Btw flott innlegg om sex, u go girl!! Elsker når folk tør å skrive om ting som man egentlig ikke vil innrømme eller tør å prate om

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *