RARE FUN FACTS OM MEG

Categories Personlig

♥. Martine J suger til å forklare ting, så mange ganger når hun skal forklare noe så stokker ordene seg helt. Jeg klarer ikke å forklare hvordan hun snakker, men det er helt merkelig. Man hører så vidt hva hun sier, også bruker hun seriøst en time på å komme til poenget. DET ER SÅ IRRITERENDE! haha. Sorry Martine, you know i love you <3

♥. Jeg biter tenner hver gang jeg kjefter på Celine. Det er kjempesært, og jeg har ingen anelse om hvorfor jeg gjør det. Det verste er at jeg har prøvd å slutte SÅ mange ganger, men det virker helt umulig. 

♥. Sover jeg alt for lenge blir jeg helt seriøst i skikkelig dårlig humør. Jeg HATER å sove lenge, og føler virkelig at jeg kaster bort livet mitt. Jeg kan derfor gå rundt å være sur en hel dag, irritere meg over alt som skjer og bare hate livet, kun for at jeg har sovet lenge EN dag. Det er ganske ekstremt, og ikke minst veldig veldig irriterende.

♥. Hver eneste måned bruker jeg minst et par tusen på interiør. Jeg er helt avhengig av å ha det fint i leiligheten, og føler derfor at jeg må kjøpe nye ting. Bare denne måneden har jeg brukt 6000kr på interiør. Det er nesten litt flaut å innrømme.. Hehe ups. 

♥. Har dere hørt “Please don’t go”?. Det er han jeg har på Snapchat 😉

♥. For mange år siden holdt jeg på med to gutter samtidig, HAHA. Jeg synes begge var kjekke og snille, og klarte derfor ikke bestemme meg for hvem jeg ville ha. Det endte til slutt med at han ene kuttet kontakt med meg da han fikk vite at jeg snakket med en annen en også, veldig forståelig vel og merke. Det som er litt tragikomisk med denne situasjonen er at hun som skulle være bestevenninnen min sladret til han ene gutten. Hvorfor? For hun ville ha han selv. God bestevenninne <3 

♥. Som jeg har fortalt dere før så har jeg alltid hatt skikkelig crush på Justin Bieber. Det jeg ikke har fortalt dere derimot er at jeg sendte han en melding på Instagram for en god del år siden. Jeg var så desperat etter at han skulle oppdage meg så jeg skrev “hello”, og det var det ENESTE. Lurer på hvorfor han aldri svarte meg :// 🙁 

♥. Jeg drikker med Pepsi Max enn vann. Sunt sa du?

♥. Det er ikke noe jeg misliker mer enn å lage middag, herregud så kjedelig det er. Mye av grunnen er også at jeg nesten alltid spiser alene, og da er det i alle fall lite motiverende å lage middag. Knekkebrød er minst like godt <3 

51 kommentarer

51 thoughts on “RARE FUN FACTS OM MEG

  1. Vil faktisk påstå denne bestevenninnen din gjorde det rette. Lurer på hvordan du selv hadde likt det om en gutt du likte og holdt på med holdt på med to jenter samtidig, og du var en av de. Hadde du ikke sa satt pris på om noen (kompisen hans?) sa ifra til deg?
    Viss du droppa denne venninna pga dette så sier det vel mer om deg enn henne.

  2. Anonym: Man kan godt være uenige som bestevenner, men en bestevenn forteller faktisk ikke hemmelighetene til hverandre 🙂 Om du er en sånn bestevenn føler jeg virkelig med vennene dine. Man skal se de rundt seg ta feil valg gjennom hele livet, og personene må nesten finne ut hva som er rett og galt selv. Man skal ikke ta valg for andre 🙂

  3. Skjønner ikke helt hvorfor du tok med den første i dette innlegget. Er ingen funfact om deg?
    Ellers: keep up the good work

  4. Nå er ikke denne kjendisen din så jævlig kjent og mye i media at man hadde kjent han igjen på gata for å si det sånn 🙂

  5. Jeg drikker juice blandet med vann, men pepsi max og vann har jeg ikke testet. Morsom fun fact da.

  6. Hvorfor skriver du på snapp at du avslører hvilken kjendis du har på snap også gjør du ikke det? :s og er jo ikke første gang du skriver at du avslører hvem det er.. hvilken kjendis har ikke brukt de ordene liksom?.. virker for meg som det er noe du dikter opp. Men det er jo bare meg.. Ha en fortsatt flott aften 🙂

  7. Joel Adams er vel ikke så kjent da? Han har 1 sang som noen få kan;) Jeg er nok absolutt ikke den eneste som ikke ville kjent han igjen på gata.

  8. Elsker bloggen din, du er et friskt pust i en ellers så overfladisk bloggverden! Stå på! Vil gi deg et tips siden du er så glad i interiør. På http://www.utdinterior.no er det samlet over 37.000 produkter fra forskjellige norske interiørbutikker sånn at man får en god oversikt over hva som finnes av interiør på nettet 😊 Så slipper du å gå inn på x antall forskjellige nettsider for å se utvalget av feks plakater.

  9. Hei, kjøpte Andrea julekalender til deg, Martine J & Morten eller til deg, Martine J & Martine L?✨❤️

  10. Anonym: Har vært i L.A tidligere, og som jente er det utrolig lett å møte slike mennesker. Jeg visste ikke at han var kjent der og da, helt til han sendte en snap om at han var i studio, haha 🙂 Så det er dessverre ikke en mer spennende historie enn det!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *