DETTE REDDET VIPPENE MINE

Categories Ikke kategorisert

annonse

Som dere vet tok jeg av vippeextensions mine for ca en måned siden. Dere husker kanskje bildene av vippeløse-gråtende Sofie? Det var utrolig uvant å plutselig være uten vippeextensions som jeg har brukt i over 4 år, og fikk derfor sjokk av å se meg selv uten. Takket være alle deres kommentarer følte jeg meg mye bedre etter kort tid, dere er best <3 Etter 4 år med vippeextensions kommer det vel ikke som et sjokk at vippene mine har blitt både slitt og korte. Det er derfor veldig viktig at jeg er flink til å ta vare på vippene mine nå i ettertid. Jeg har fått mange tips av dere, men valget falt på vippeserumet til Komorebi etter mye research. Jeg fant bare gode omtaler om dette produktet, og etter et par uker med dette serumet forstår jeg hvorfor alle anbefaler akkurat dette serumet

Dette er bilde av meg uten mascara, SE PÅ VIPPENE MINE! Som dere ser har vippene mine virkelig vokst etter jeg delte de første bildene uten vippeextensions. De har ikke bare voks, de har også blitt mye fyldigere. Jeg vurderte en liten stund å begynne med vippeextensions igjen, men det er virkelig helt uaktuelt etter jeg fikk dette serumet. Jeg har tatt før og etterbilder til dere, som jeg skal vise dere etterhvert.

Det gir ikke bare fyldige og lengre vipper, det er også et helt fantastisk produkt. Det er mildt mot øynene og huden, samtidig som det IKKE er testet på dyr. Jeg har også noe annet bra å dele med dere, og det er at VIPPESERUMET ER PÅ HELE 60% AVSLAG. HVOR SYKT ER IKKE DET? Du kan få sunnere og finere vipper til en utrolig billig penge. Dette er også en fantastisk julegave til en venn. Er du fortsatt i tvil anbefaler jeg deg å lese omtalene om produktet HER

BESTILL VIPPESERUMET HER 

10 kommentarer

10 thoughts on “DETTE REDDET VIPPENE MINE

  1. Så fint at du anbefaler et vippeserum som inneholder farlige stoffer og som kan gi alvorlige bivirkninger hos mennesker🙃🙃

  2. iGlow serumet er så mye bedre,du burde bruke d
    Jeg har vipper nesten opp til øyenbrynene mine å slipper
    å bruke vippetang😼Brukte Extensions i 2 år.
    Du har fortsatt korte vipper men bruk fortsatt serumet så
    ser du resultat etterhvert,syns du har korte vipper. Lykke til❤️

  3. Hvorfor anbefaler du et vippeserum som inneholder farlige stoffer? Elsker bloggen din forresten!❤️

  4. Har du noen gang tenk på at Give aways kunne ha vært en fin ting å gjøre innimellom for å takke alle som leser bloggen din osv?😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *