DUMPET OVER SMS

Categories Samfunn

Det er nok ingen hemmelighet at jeg elsker sosiale medier. Mye av grunnen er selvfølgelig at dette er jobben min, men også for at det gjør hverdagen enklere. Sosiale medier er genialt, MEN det har sine ulemper også. Ikke bare gjør det hverdagen din lettere, men det hjelper deg også til å dumpe kjæresten på en enkel måte. Hvorfor ikke bare sende en SMS der du avslutter forholdet deres? Man slipper å måtte møte opp, snakke om følelser og se den andre gråte. Det er jo genialt for de som er konfliktsky, men det er jo virkelig verdens kjipeste måte å dumpe noen på. Skal jeg være helt ærlig så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort om Morten hadde dumpet meg over tekstmelding. Det hadde vært tragikomisk, haha.

Det er ikke bare SMS som hadde vært en kjip måte å bli dumpet på, men også de 5 punktene under her.

SMS
“Jeg ville bare si at jeg ikke føler dette funker mer, og håper du kan forstå dette. Lykke til videre” NEI NEI NEI. Som jeg skrev over her så er det absolutt ikke innafor å dumpe noen over tekstmelding. Nå snakker jeg ikke om tinderdaten du har møtt en gang, men jenta du kanskje har møtt i et par måneder nå. Tenk om noen skulle dumpet deg over tekstmelding? Synes du helt ærlig ikke at du hadde fortjent bedre?

HINTER OM AT SINGELLIVET ER BEST
Det er helt greit om du foretrekker singellivet fremfor å være i et forhold, men da er det mye bedre å bare si det rett ut. Du kommer nok mest sannsynlig ingen vei med å hinte deg ihjel. Det eneste du får ut av det er en veldig usikker andrepart som kanskje blir enda mer pågående, da vi mennesker dessverre har veldig lyst på det vi ikke kan få. Det er også ganske usjarmerende med gutter som snakker om andre jenter foran deg. Noe man absolutt kan holde seg for god for om du spør meg. 

FORSVINNER LITT ETTER LITT
Dette er jo helt klart den letteste utveien, og jeg kan forstå at det frister veldig å bare være mer og mer avvisende. Men dessverre som punktet over her, så vil man gjerne ha det man ikke kan få, og du blir derfor mer tiltrekkende. Jo mindre du gir jo mer oppmerksomhet vil jenta søke. Selv om dette kanskje virker som den enkleste utveien, så vil du nok spare deg for mye tid og energi ved å bare ta en prat om at forholdet faktisk ikke funker. 

PÅ FYLLA
Jeg er nok ikke den eneste som er mer ærlig med litt alkohol i blodet? Mange av oss blir plutselig veldig tøffe, og har lettere for å uttrykke hva vi føler og mener etter et par glass innabords. Selvfølgelig vil det føles lettere der og da å dumpe henne med x-antall i promille, men jeg tror nok ikke det vil føles like bra dagen derpå. Du må nok mest sannsynlig sende en beklagende melding der du må forklare deg, og da kan du like greit gjerne bare tatt alt på en gang. Så har du i alle fall verdigheten din i behold 😉

PÅ FERIE
Føler du for å gjøre det slutt med kjæresten før dere skal reise på en romantisk ferie sammen, ville jeg enten droppet ferien eller ventet til dere kom hjem. 
Det kan ikke være særlig kult å glede seg til en romantisk kjærestetur for å så bli dumpet. Det koster også en del å dra på ferie, så da kunne man heller ha spart de pengene. Jeg tror det må være kjipt å betale for å bli dumpet, så jeg synes du kan ha såpass mye respekt for partneren din at du enten avlyser eller venter.

UTROSKAP
Eksen til venninnen min var så desperat etter å bli singel at han faktisk var utro slik at hun kunne dumpe han. Han turte ikke å dumpe henne, så han måtte derfor få hun til å dumpe han. Hvor sykt er ikke det? Helt ærlig, hvem er utro for å få kjæresten til å dumpe deg? Har du også disse tankene vil jeg heller ta meg en prat med kjæresten din. På grunn av personlig erfaring vil jeg nok si at det er lettere å bli dumpet, enn å skulle vite at en du elsker har vært utro mot deg. 

 

9 kommentarer

9 thoughts on “DUMPET OVER SMS

  1. Jeg ble faktisi dumpet over snapchat. Jeg var da 21 og han 27. Ganske komisk og se tilbake på nå. At det går ann og være så feig og det av en ´´voksen mann´´ xDD

  2. Helt enig med det du skriver, Sofie.
    Jeg var i et forhold en gang. Han begynte å bli avvisende, og midt på nattan en dag dumpa han meg via fb, sykt feigt spør du meg. 3dager etter at han hadde hilst på familien min, haha.
    Like greit egt for fant ut at han hadde hatt dame da han og jeg holdt på, og kyssa flere på fest bak min rygg.

  3. Du har slått opp med Morten i fylla, som du skrev i et innlegg lenger ned og du har vært utro..

  4. Når vegard snoket i mobilen din så vi at du hadde skrevet til Gabriel: skal vi bli sammen igjen? Hva f***

  5. Anonym: Den med utroskap tar jeg på min kappe. Men hadde du lest innlegget så var jeg jo ikke seriøs når jeg gjorde det slutt med han 🙂 Man kan si mye men ikke mener med alkohol i blodet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *