JEG MÅTTE SOLE MEG I SPERM

Categories Ikke kategorisert

I går etter trening bestemte jeg meg for å ta sol, noe jeg ofte gjør etter trening. Vanligvis synes jeg det er så deilig å ta sol, men i går fikk jeg virkelig oppleve noe ubehagelig. Jeg forstår at noen av dere ønsker å sprite opp sexlivet litt, men hvorfor må dere dra hele veien til Brun og Blid for å gjøre akkurat dette? Det er utrolig ubehagelig for meg som aner fred og ingen fare, og plutselig ligger å bader i sæden til kjæresten din. Jeg trodde helt ærlig jeg skulle kaste opp i det jeg oppdaget flekkene i solariumet jeg ikke hadde vasket vekk, og til slutt bokseren dere så fint la igjen. Jeg vet ikke om dere faktisk prøvde å gjemme bokseren ved siden av solariumet, eller om det bare var hastverket med å få den av som gjorde at den tilfeldigvis havnet der. Dere hadde nok hastverk med å komme ut også, i og med at bokseren hans ble liggende igjen. 

Så kjære turtelduer der ute som ønsker å gjøre sexlivet deres litt bedre, det er mange andre steder dere kan gjøre akkurat dette. Som for eksempel å sjekke inn på hotell? Eller ta med kjæresten i dusjen eller på balkongen om dere har dette. Prøv nye stillinger i sengen eller på toalettet på restauranten? Dere må ikke la et uskyldig menneske sole seg i et annet menneske sin sperm. 

Nå skal jeg prøve å glemme denne ekle hendelsen jeg ufrivillig ble utsatt for i går, og gå en tur med Celine. Så er planen å komme meg på trening før jeg skal på fest i kveld. Jeg forteller dere om alt senere, vi snakkes <3

10 kommentarer

10 thoughts on “JEG MÅTTE SOLE MEG I SPERM

  1. Det er desverre normalt at prostituerte tar med seg kunder i solarium. Har lest mange nyhetssaker om den problematikken. Det er fordi det er lett tilgjengelig, og billigere enn hotellrom. Det er mest trolig det som hadde skjedd i den solsengen du la deg ned i:/ har aldri hørt om kjærster som har seg i solarium.

  2. Herremin.. må ha vært en sjukt ubehagelig og ekkel opplevelse! Vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort selv.. Hvorfor ikke vaske etter seg da i det minste, hvis de absolutt må…
    Du som har kommentert over her burde kanskje lese innlegget før du kommenterer.. For det du påstår, det er ikke det hun har skrevet😊

  3. Jeg beklager av hele mitt hjerte, Sofie, for jeg er fullstendig klar over hvor jævlig kvalmt dette må ha vært.. Likevel lo jeg så tårene rant fra begynnelse til slutt, og det var et mirakel jeg ikke pådro meg brokk (ha, ha), og har ingen bedre unskyldning å komme med enn at jeg finner kvalme opplevelser hysterisk morsomme når de ikke rammer meg selv.. 😛

  4. Hahah herregud, må igjen bare spørre: hva feiler det folk?
    Å være så hensynsløse og ikke minst uhygieniske

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *