SPØRSMÅLSRUNDE // MORTEN SVARER

Categories Personlig

Hva har skjedd med fingeren din?
Jeg klemte fingeren på trening. Den er heldigvis bedre i dag. 

Hva er det beste med Sofie?
Dette var det eneste spørsmålet Morten ikke klarte å svare på, jeg tar hintet 🙂

Rate Sofie fra 1-10?
10 (særlig Morten ;PPPPP)

Kunne du vært sammen med ei som er 16?
Nei, det kunne jeg ikke. Det er nok alt for ungt. 

Hva jobber du med?
Jeg jobber med sosialemedier.

Hva synes foreldrene dine om at du var med på PH?
De var først veldig skeptiske når jeg fortalte dem at jeg skulle være med, men etterhvert synes de det var helt greit. 

Føler du noen ganger at bloggen blir litt mye? At det kan være litt slitsomt til tider?
Bloggen tar veldig mye tid. Hver gang vi skal gjøre noe eller uansett hva som skjer, kommer bloggen først.

Kjenner du noen som skal være med på PH 2018?
I do 😉

Synes du Sofie har flat rumpe?
Sofie har ikke flat rumpe. (Her sier jeg også særlig Morten ;PPPppppPP)

Hvor ofte sjekker du snaps fra fans?
Har hatt åpen snap en stund nå! Svarer på de aller fleste føler jeg. Setter kjempestor pris på all den gode tilbakemelding fra dere. Jeg heter Mortenbotten på Snapchat 🙂

Hva er det verste med Sofie?
Det må være som vi begge har sagt mange ganger før, at hun er så sta. Det kan derfor være veldig slitsomt når jeg også er det.

Skulle du ønske Sofie hadde større pupper? 
Sofie trenger ikke noe større pupper, de er bra som de er.

Kunne du tenkt deg å vært med på Paradise Hotel igjen?
Hadde jeg fått muligheten hadde jeg nok takket ja.

Hvordan så du ut før du begynte å trene? Kan du vise før og etterbilde?

Husk å add; Sofieeec og Mortenbotten på Snapchat om du vil være med å stille spørsmål <3

10 kommentarer

10 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE // MORTEN SVARER

  1. Morten sier han ville hvert med på PH, men da kan man ikke ha kjæreste, betyr det at han ville slått opp med deg for å deltatt i PH?

  2. Morten er så søt ahahah virker som om han driter i hvor store pupper eller rumpe man har. Sånne gutter burde dt finnes flere av:))

  3. Jeg får ikke inntrykk av at dere er kjærester jeg. Dere virker så lite engasjert og interessert i hverandre. At dere bare er sammen for å være det, at det er en vane. Forholdet deres virker så flatt og uten passion.

  4. Syntes det er helt sykt at enkelte «vet» hvordan forholdet dems er via noen bilder og videoer. Hvordan hadde bloggen vært om de skulle legge ut bilder av klining og videoer av at de klenger på hverandre?😄 det kalles privatliv. Så er vel en grunn til at dere sjalue tenåringer ikke blogger om kjærlighetslivet deres heller?😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *