FØRJULSFEST MED TV3

Categories Ikke kategorisert

Nå er Andrea, jeg og Isabelle på vei ut døren for å dra på førjulsfesten til TV3. Jeg skal IKKE drikke alkohol i dag, da jeg har 4 julebord i vente denne uka. Jeg synes det er morsomt at så mange reagerte på at jeg kalte det for en helvetes uke. Beklager at jeg synes det er krevende å skal måtte stille opp på fire julebord på en uke. Hadde jeg hatt en vanlig jobb ville det fortsatt vært like krevende, men nå som jeg er blogger har jeg ikke lov å klage. Det er kun lov å klage om man har eksamen eller 8-4 jobb. Beklager for at jeg glemte det ♥ Folk må virkelig lære seg å slutte å irritere seg så mye over ting, jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor 🙂

Uansett, over til noe positivt. Dette er antrekket for kvelden som forresten er fra Nelly. Det er den kuleste Jumpsuiten jeg noen sinne har sett, så jeg gleder meg veldig til å bruke den. Jeg var veldig usikker på om jeg skulle vente med å bruke den eller ikke, men det ble i kveld. Det er jo viktig å kle seg fint når man har noe kult i vente, er det ikke? Jeg skal virkelig prøve å ta masse bilder i kveld, sånn at jeg kan dele kvelden med dere. Vi snakkes i morgen <3 

18 kommentarer

18 thoughts on “FØRJULSFEST MED TV3

  1. Men greia er at det ER jo ikke krevende å måtte gå på fire julebord, trene og sove lenge. Dette er ting som tilhører fritid, og det er veldig overraskende at du ikke klarer å se det selv. Det er mye annet som kunne vært krevende selv om man ikke studerte eller jobbet 8-4, men å komme å si at fest, trening, ta bilder og soving er krevende, DET er jo helt ute på viddene. Det bør jo også du klare å innse. Men om du opplever disse aktivitene som hektisk, så sier det jo bare hvor lav kapasitet du har. Men du er jo ikke rustet for mer heller i og med det virker som du ikke har erfart større ting som krever mer av deg.

  2. Er det ikke gøy med julebord da? Trenger ikke å drikke alkohol på alle fire, om det er alkoholen som er problemet 🙂

  3. Har du null yrkesstolthet og kunnskap om «jobben» din?
    Ikke så vanskelig og merke REKLAME for Nelly

  4. 4 julebord ja! Hadde jeg ikke orket haha. Jeg var på 2 på en helg, og syntes det var helvete😂👏🏼

  5. Eg blir sliten itte ett julebord, så forstår faktisk veldig godt at du blir sliten av 4! Uansett, håpe du kose deg♥️

  6. Hei Sofie! Måtte bare kommentere,siden jeg kjøpte meg akkurat den samme jumpsuiten som deg nå nylig 😃 Den er jo bare dødskul ja!Hadde den på meg forrige helg ,og det var en suksess kan du si 😄Du kledde den veldig godt (du og 😉) Ha en fin dag,klemmer fra meg!

  7. Sofie, hvordan er den jumpsuiten i størrelsen? Tenke å kjøpe den samme men er 175 høy så redd den blir for kort 😖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *