EN NY VRI PÅ UKENS HANDEL

Categories Ikke kategorisert

De to siste ukene har jeg sett Andrea få mat levert hjem på døren, noe som har gjort meg veldig sjalu. Dere kan se for dere meg bruke 20 minutter på en vei som egentlig bare tar 5 minutter, men på grunn av alt for tunge bæreposer må man stoppe hvert femte minutt. Så sitter Andrea hjemme under teppet med kaffekoppen og får maten levert rett på døren som den prinsessen hun tror hun er. Haha neida, veeeldig dramatisk forklart, men sjalu har jeg vært. Jeg bestemte meg derfor for å bryte min tradisjon med å dra på butikken hver eneste mandag, og istedenfor handle over nett. Det var utrolig lettvint, de hadde masse utvalg og maten kom på døren min. Dette er helt klart noe jeg kommer til å fortsette med de ukene jeg ikke har tid til å handle mat. 

DETTE HANDLET JEG

Som dere ser så har jeg shoppet lite denne uken, men jeg følte ikke behovet for å shoppe så mye da jeg reiser på søndag 🙂

57 kommentarer

57 thoughts on “EN NY VRI PÅ UKENS HANDEL

  1. Så søt du er som måtte legge ved en graviditetstest på bildet for å få oppmerksomhet ❤️❤️

  2. her får du litt oppmerksomhet for graviditetstesten 😀
    hadde du ikke ønsket oppmerksomhet hadde du aldri lagt den slik og det vet vi begge to:)
    venter spent på et innlegg om hvor normalt det er å sjekke om man er gravid iblandt bare for å være sikker eller noe i den duren.

  3. Det normale ved å sette det på handlelista hører sjeldenhetene til, så er nok derfor du gikk det påpekt. Lykke til!

  4. Det merkes at du er veldig desperat for tiden etter å finne noe å blogge om. Det vises veldig godt igjen i innleggene da du har veldig dramatiske overskrifter og lite innhold. For eksempel det innlegget om at du tok solarium i sperm. Det kunne likså godt vært oppdiktet, i og med du ikke hadde noe bildebevis (noe jeg forsåvidt er glad for.)
    Du får lite kommentarer på innleggene og har du tenkt over at dette kan være fordi du henger mange kommentarer ut på snap? Folk tørr kanskje ikke å skrive noe i frykt for du skal gjøre det.
    Jeg liker deg godt men akkurat nå er det så mye halvgjort, useriøse innlegg og graviditetstest, sperm, og andre ting du lokker leserne dine med. Bare vær deg selv! Jeg likte deg dritgodt på paradise, men nå føler jeg du er mer desperat etter å ligge langt oppe på blogglista, enn å faktisk komme med noen bra innlegg.
    Du spurte etter tips på snap. Hva med dagens outfit, dagens middag, et innlegg med bilder fra rommet ditt der du viser (for eks) gamle ting du samler på, minner osv!

  5. Anonym: Synd du føler det sånn, for det er absolutt ikke sannheten. Skulle jeg først diktet opp noe så hadde det ikke vært sperm i solarium, og for meg virket det bare unaturlig å fotografere dette. Oppgaven min var heller å kjappe meg ut av dette solariumet.

    Ellers, takk for masse tips <3

  6. hege: Kanskje ikke normalt for alle, men for meg er det faktisk normalt å sjekke meg ofte 🙂 Som jeg skrev over her så sjekker jeg meg ca en gang i måneden, for jeg er redd for å være gravid. Jeg har ikke sjekket meg på en stund nå, og bestilte derfor med denne. Skjønner virkelig ikke problemet?

  7. Hva var egentlig nødvendigheten med å vise at du har kjøpt graviditetstest? 🤔 Pleier ikke kommentere negativt og digger deg, spør bare av ren nyskjerrighet 😅
    På en annen måte så tenker jeg også at det er bra og vise at det er en helt normal ting og kjøpe 😅 haha snakker litt rundt meg selv her 🙈

  8. La henne kjøpe en gravididetstest hvis hun vil, dere trenger da ikke å bry dere? Bare barnslig å nevne det

  9. Endelig ser vi en litt mer “ekte” handlekurv. Er så typisk bloggere (sorry) å legge ut bilde av bare masse grønt. Men her ser vi faktisk hele 2 sjokolader, som jo vi jenter elsker <3 Er sikker på at de fleste handler med en sjokkis eller to på butikken, så utrolig synd at de utelater det på bilder og lager ett "glansbilde" av handleposen. TAKK <3

  10. Hvorfor føler folk det nødvendig å påpeke små detaljer som at hun kjøper en graviditetstest å legger den til i bildet? Har det noe å si for deg og de hverdag? Har det noen som helt effekt på dette innlegget? Absolutt ikke. Hun viser fram hva hun er kjøpt en dag, hva er galt i å sjekke seg?

  11. Hvorfor driver folk å mobbe? Hvorfor må alle de andre presse andre personer til å være perfekt? Alle er ikke perfekte. Deal with it. Dere har ikke rett til å dømme andre mennesker. Spør dere selv: Hva slags person vil dere bli egentlig? En mobber? Har dere ikke noe fint å si, så hold det for dere selv.

  12. Hei, okey jeg elsket disse bildene, bare masse gult, grønt og oransje, var egt sykt fint! 😍

  13. Du bruker 20 minutt på en tur som vanligvis villet at 5 minutter…??? Altså kjære deg, dersom det er fordi du må stoppe hvert 5. Minutt, ville du fortsatt vært fremme på 5 minutter HAHAHA!

  14. har crava sjokolade i hele dag, men glemte det nylig. så gikk jeg inn på bloggen din :-(( ble ikke noe særlig bedre :-(((( helt sjukt hva mensen gjør med oss jenter, huff

  15. Lag en video hvor du tar testen da? 😀 Elsker slik spenning og ikke minst reaksjonen til folk :’D Jeg tester meg selv i blandt. Har to små barn, går på p-piller og ønsker ikke en til akkurat nå. Noen ganger blir jeg litt paranoid. Samtidig er jeg testetøs! Savner den prøveperioden liksom, savner spenningen.

  16. En annen ting jeg vil si, er at den testen er lite sensitiv, altså at den kan gi falskt negativt svar fordi det kreves så mye HCG for at det skal komme strek om man faktisk ER gravid. En test fra A1 er mer pålitelig 🙂

  17. Haha her var det nok mange unge folk som kommenterer. Jeg er selv i ett forhold og jeg sjekker meg MINST en gang i måneden bare for å være sikker! Er man i ett forhold hvor man har sex (GURIMALLA!!!!) så risikerer du å bli gravid selvom man beskytter seg. Altså hallo – vil man ikke ha barn så sjekker man seg uansett om man går på p pille og lignende.

  18. omfg, hva feiler det folk? la hun sjekke om hun vil sjekke. ikke noe galt i å kjøpe den, og når hun har kjøpt den og skulle vise hva hun handlet så tar hun så så klart med den, ikke for oppmerksomhet, men for å vise hva hun har kjøpt. fy faen mennesker irriterer meg

  19. Hvorfor gir dere Sofie hate bare fordi hun kjøpte en graviditetstest? Jeg synes at det er bra å sjekke om man er gravid hvis du ikke har så lyst til å bli det. Og hvorfor skal noen i det hele tatt be om oppmerksomhet med å ta med en graviditetstest på ett bilde? Hun ville jo bare vise hva hun hadde kjøpt. Så slutt å skriv hate bare på grunn av en liten ting.
    PS: Elsker bloggen fin Sofie, håper du fortsetter med å blogge♥️

  20. Skjønner ikke hvorfor folk skal bli så provoserte på grunn av EN ting på handlelista! Normalt å sjekke seg vel? Og til de som kommenterer at hun viser frem kun for oppemerksomhet, så tror jeg det er feil! Hun gjør det nok fordi hun skriver et innlegg om ALT hun har kjøpt, da er det også naturlig å faktisk vise ALT!

  21. Herregud, folk har tydeligvis alt for lite liv, som skal sitte å spre dritt for hveeeer minste lille ting!
    Det er helt normalt å sjekke seg ofte, når man ikke har lyst på barn på det aktuelle tidspunktet.
    Jeg synes du er tøff som deler såpass mye som du gjør! Det er ikke barebare å blotlegge seg for hele Norge på den måten.
    Stå på Sofie! <3

  22. Hadde vært helt unormalt for venninne mine og meg å handle
    Vær våres mat da vi bor sammen.. jeg mener vi hadde bytta på handle. Hvis du sitter koser deg med noe så har ikke Andrea vært med handla det da får hu ikke liksom. Haha.

  23. Omg. Så du mener graviditets test er helt normalt og kjøpe? Og kjøpe en test er det samme som og kjøpe melk? Selvfølgelig er du ute etter oppmerksomhet, og det å si at det sto på handlelista di blabla er bare latterlig. Hadde du ikke vore ute etter respons på den hadde du aldri tatt den med på bilde. Sånne som deg er så utrolig irriterende.

  24. Skjønner ikkje Koffor folk reagerer som de gjør, eg og sjekker meg hele tiden i frykt for å bli gravid. Eg har en datter som kom sjøl om eg gikk på prevensjon, så derfor stoler eg ikkje heilt på det lengre heller. Bra du tester deg syns eg!

  25. Folk må jo virkelig ha sittet å studert bildene her, for jeg la ikke merke til den graviditetstesten før folk begynte å kommentere. Jeg er i din alder og jeg skjønner veldig godt hvorfor du vil sjekke deg av og til! Skjønner ikke hvorfor folk skal pirke på hver eneste lille «rare» detalj. En graviditetstest er faktisk en helt normal ting å kjøpe i ny og ne for folk som er seksuelt aktive. Jeg skjønner virkelig ikke problemet til folk.. huff!

  26. du er så sykt oppmerksomhetssyk. den SMILsjokoladen der er så jæævli plassert for oppmerksomhet!! omg liksom. du er en dårlig blogger liksom, jeg har faktisk er liv og det er derfor jeg kommenterer slik som det her liksom!

  27. Synes det er fint at du viser at du har kjøpt det. Er helt normalt, men maaaaange jenter synes det er flaut å kjøpe graviditetstest. Bra du normaliserer det!

  28. Dagens samfunn er virkelig trist! Uansett hva en blogger legger ut skal det alltid bli kritikk, er det riktig? Nei. Og jeg er ganske sikker på at alle jenter har kjøpt gravidtest og sjekket seg, skkkert flere ganger enn en gang også. Jeg ser virkelig ikke problemet. Det er vel bedre å sjekke seg ofte enn for skjeldent. Folk må virkelig slutte og bry seg så mye om andres saker, er værre ting her i livet vi burde heller tenke over.
    Du er utrolig rå Sofie! Stå på, er sikker på at du kommer ganske langt her i livet!

  29. Synes det er veldig spesielt av folk å kommentere hvor «oppmerksomhetssyk» du er som viser at du kjøpte en graviditetstest. Som nevnt i en kommentar over, så ER det faktisk helt normalt å kjøpe graviditetstester ofte dersom man er i et forhold og har regelmessig sex.

  30. Jeg måtte sjekke bildet 3 ganger for å finne testen, syns ikke akkurat den ble plassert for oppmerksomhet. Ler bare av folk som gidder å bruke tida si på å pirke på hva du har kjøpt 😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *