MØTE MED SVIGERS OG JULEBORD

Categories Ikke kategorisert

Hei dere ♥ I dag har jeg hatt en ganske fin dag (ironisk nok med tanke på innlegget mitt). Jeg klarte for en gangs skyld å stå opp tidlig, og var faktisk på trening klokken 09.00. Etter trening var det tid for lunsj med moren til Morten, noe som var veldig hyggelig. Jeg har ikke sett henne siden sommerferien, så det begynner å bli en god stund siden. Dette er forresten 1/4 ganger jeg skal bruke penger på mat ute, kun denne uken. Jeg får panikk av å tenke på det, da jeg synes det er så unødvendig å skulle bruke så mye penger på restaurantbesøk. Det er hyggelig i ny og ne, men virkelig ikke noe man trenger så ofte. Men men, er det jul så er det jul. 


Jeg måtte ta med dette bilder for å vise dere hva jeg nesten alltid gjør på bilder.. flekker tenner, HAHA. Det er såå merkelig, jeg forstår ikke hvorfor jeg gjør det. Dette er egentlig et bilder som aldri kom på bloggen, hehe. 

Nå har jeg akkurat kommet inn døren etter å ha vært tatt noen bilder sammen med Andrea og Morten. Nå skal jeg slappe av litt før jeg skal på julebord, noe som selvfølgelig blir veldig hyggelig. Jeg gleder meg masse til å se gjengen igjen, og at vi skal samles en siste gang før jul. I dag SKAL jeg klare å ikke drikke alkohol, da det rett og slett blir too much. Om jeg taper dette for dere velge en straff til meg, hehe.. Jeg skjønner ikke at jeg tør

33 kommentarer

33 thoughts on “MØTE MED SVIGERS OG JULEBORD

  1. Du er tidenes sutreunge. Hvorfor bruke din fars død, 22. Juli som unnskyldning for at du bare en bortskjemt unge som må klage, klage, klage og klage hver gang det ikke går som du vil? Eller har du innsett at Morten ikke elsker deg like mye som du elsker han? Eller kanskje du har bipolar? Du er jo så lei deg minimum 1 gang måned og så lykkelig eller har en fin dag samme dag, hver eneste gang. PS! Jeg vet jeg kan slutte å henge på bloggen din. Men jeg håper du virkelig kan vurdere å oppsøke profesjonell hjelp.

  2. Litt merkelig at du postet et innlegg tidligere idag, kl. 10:15 om hvor jævlig du har det, men så i neste innlegg så var du å trente kl 09.00 og deretter lunsj med svigers. Hva er egentlig problemet ditt? Eller var det forhåndsskrevet innlegg om hvor jævlig du har det “idag”? Gjør du dette for å få empati, noe å skrive om? Og hvordan kunne denne dagen starte med å være jævlig kl 10:15, når du stod opp før kl 12.00?

  3. Til anonym over her: hva er det som feiler deg? Hvorfor har du et så stort behov for å rakke ned på andre? Du er faktisk grunnen til at mange ikke har lyst til å dele at de har det vondt eller sliter. Det er så ufattelig mange der ute som ikke tør å fortelle om sine psykiske problemer, at de har angst, depresjoner osv pga slike som deg. Din kommentar tyder bare på at det dessverre er mange som ikke forstår, og det er faktisk ganske skremmende.

  4. Fyfaen ass ikke vær så jævlig pirkete hele tiden, du som skrev om den ene setningen kan sikkert ikke norsk sjæl. Og anonym, Fyfaen ass grow some balls, du hadde aldri sagt det i virkeligheten, da skriver du det ikke. STÅ PÅ SOFIE, Du er rå, elsker bloggen din❤️❤️#Girlpower

  5. hvor er den vinrøde velourgenseren din fra? den som du hadde på deg på det ene bildet du la ut på snap

  6. Hei fine deg!
    Et spørsmål som ikke har noe med innlegget å gjøre, men bare lurer på dine tanker rundt dette.
    Jeg har tidligere slitt med mat og har derfor et noe anstrengt forhold til det. Men jeg har følt veldig på at den dagen jeg får kjæreste vil jeg ha vanskelig med å spise usunt eller være redd for å legge på meg i frykt for hva han vil tenke.. Hva er dine tanker rundt det å spise usunt med en kjæreste eller fokus på kropp når du er singel vs, når du er i et forhold? 🙂
    Ha en fin uke videre!

  7. Hei, fin blogg du har. For oss som ikkje er heilt inne på alt…kan du sei litt meir om jobben til Morten? Han jobbar med sosiale media, kva gjere han då konkret?

  8. Ikke at det har noe med dette innlegget å gjøre, men de protein Snickers og bountyene du kjøpte. Hvor kjøpte du de og hvor mye kostet det? Du er kjempe pen btw❤️

  9. Anonym: Veldig trist å høre at du har slitt med kropp, det er ikke bra! Jeg er helt sikker på at du er fantastisk nydelig og ikke trenger å ha tanker som dette. Jeg spiser maaasse usunt foran Morten, det har aldri slått meg en tanke å gjøre noe annet 🙂

  10. Anonym: Jeg ser IP-adresser bare sånn at du vet det 🙂 Kan ikke forstå at du orker å trykke deg inn her flere ganger og legge igjen flere kommentarer om jeg irriterer deg så mye?

  11. Du har sagt det så mange ganger at du ser IP- adressene til leserene dine, så du trenger ikke å fortelle meg det en gang til. Eller tror du jeg blir redd for at du kan se hvem jeg er? Jeg har ingen problemer med å fortelle deg ansikt til ansikt om hvor tulling du er som bruker depresjonskortet når det passer deg eller hvor kalkulerende du er. Uansett, du har ikke bare fans- så vær takknemlig for at de som ikke liker deg allivel klikker på bloggen. Sånn du tjener pengene dine.

  12. herregud anonym, hold kjeft? hahhh blir seriøst lei meg på dine vegne, du kan ikke ha det mye godt med deg selv 🙂

  13. Håret ditt er så slitt omg!!! Trenger virkelig en behandling raskt!! Ville klippet det kort hvis jeg var deg❤️

  14. Du svarer “ikke lov til å være med på ph” dersom kjæreste, mens morten bare “ja, det hadde jeg blitt med på igjen”. betyr det at han er villig til å gi opp forholdet?
    spm.2 Du sier “Tidenes jævligste uke” eller noe i den dur. og det er 1/10 del av hva vi andre som jobber 100% gjør ila. en uke liksom til vanlig. Føler du at du yter lite for samfunnet?
    spm.3, hva syntes M om at du kombinerer plagg med kun joggebukser? Ser jo litt.. merkelig ut :)?Bare noen som jeg ønsker svar på.

  15. Er du for feig til å legge ut kommentaren min hvor jeg avslører at du angir deg for å være en anonym leser, når du kommenterte på din blogg? 🙂

  16. Anonym: Det er litt morsomt at du påstår at du har lagt igjen en kommentar her før, der du “avslører” at jeg kommenterer mine egne kommentarer! haha 🙂 Jeg har ikke fått en kommentar av deg før, og jeg har heller ingen problemer med å godkjenne denne. Det er litt morsomt at dere tror at vi bloggere må skrive våre egne kommentarer for å få stygge kommentaren 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *