EN HELT NY HÅRFARGE

Categories Ikke kategorisert

annonse

Planen var egentlig ikke å gjøre noe med håret mitt før etter New York, da frisøren jeg egentlig har gått til var opptatt. I og med at han skal jobbe mer på kontoret har jeg fått en ny frisør, og hun hadde heldigvis time til meg. Skal jeg være helt ærlig med dere så får jeg vondt i magen av å se hvor mye jeg har ødelagt håret mitt de siste årene. Jeg har vært alt for dårlig til å ta vare på det, i tillegg til at jeg ikke har kuret det. Håret mitt har bokstavelig talt knekt av enkelte steder, og mye av håret mitt har blitt kjempetynt. Det er selvfølgelig ikke morsomt å se når man alltid har hatt langt og tykt hår. Jeg kan uansett ikke klage, for jeg har bare meg selv å takke. MEN nå skal jeg virkelig skjerpe meg, og begynne å ta vare på håret mitt. Jeg skal etterhvert ha tilbake mitt fine hår, bare vent å se 😉

 Dette er håret mitt uten extensions. HELT KRISE!!!

Dette er meg nååå!! HERREGUD FOR EN FORSKJELL <3 Jeg er så fornøyd. Jeg elsker min nye hårfarge, og jeg blir bare blondere og blondere for hver gang. Snart er jeg tilbake til den jenta jeg var før PH, det gleder jeg meg til. Aldri skal jeg høre på Morten igjen når det kommer til hårfarge, for jeg har virkelig hatet å være brunette. Jeg føler at blond er min farge, og det er det jeg skal fortsette med 🙂 Frisøren min heter Vildehelenee på Instagram og jobber på Hendrix Hair Frogner. Søk henne opp, hun er superdyktig <3 

21 kommentarer

21 thoughts on “EN HELT NY HÅRFARGE

  1. Åå så fint! Hvor mye penger bruker du til frisør? og får du både klipp og extensions? kjøper du håret fra salongen du bruker? Vil gjerne få litt liv i mitt hår også😅

  2. OMG!!!!😍😭Det blei driiit fint!😭😍😍ikke hør på de som skriver stygge kommentarer om håret de er bare sjalu😂👍🏻Jeg missunner deg skikkelig❤️❤️😍😍😍😭😭

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *