PÅ JULEBORD MED FITNESS-FOLKA

Categories Ikke kategorisert

annonse

I går var jeg på julebord nr. 2 sammen med ambassadørene for Pandy Protein. Det er veldig greit å være med en gjeng fitness-folk, for da er det svært sjeldent press rundt alkohol. Da vi fikk regningen var det 18 Cola zero som sto på, så det sier vel kanskje sitt. Det var helt OK for min del, da jeg ikke hadde tenkt å drikke alkohol uansett. Jeg har så utrolig mye å gjøre nå, så jeg har rett og slett ikke hatt tid til å ta en dag der jeg vil være bakfull. Jeg trodde helt ærlig ikke dagene før New York skulle være så stress, men der tok jeg veldig feil. 

Jeg koste meg veldig i går, og fikk bli kjent med mange nye mennesker. Det som er litt morsomt med meg er at jeg egentlig er verdens mest utadvendte menneske, men i går var jeg ganske sjenert. Det verste er at det har skjedd utrolig mange ganger den siste tiden. Kanskje jeg begynner å bli gammel? Eller kanskje jeg rett og slett bare er redd for hvilket inntrykk andre mennesker har av meg? Jeg tror nok man kan få et litt annet inntrykk om man bare leser bloggen, og ikke kjenner meg som person. Jeg vet ikke det. Det er bare skummelt å tenke på at ukjente mennesker kan dømme meg før de blir kjent med meg. Jeg tror nok ikke dette var tilfellet denne gangen, da alle virket veldig hyggelige <3 

♥ YESTERDAY’S OUTFIT

LIGNENDE TOPP. HER / BUKSE. HER (annonselenker)

♥ GÅRSDAGENS STYGGE BILDER

Dere etterlyser ALLTID kyssebilder på bloggen. Det har vært så lite kyssebilder at noen av dere har mistenkt at det er slutt mellom oss, noe det ikke er. Sannheten er bare at Morten og jeg ikke er søte eller fine når vi kysser, vi er rett og slett ganske stygge. Dette er absolutt ikke noe goals for å si det sånn, haha.


Derfor tar vi slike bilder istedenfor <3

Vi reiser forresten til New York imorgen, og jeg lover å være både aktiv og morsom på Snapchat. Så til alle dere som ønsker å følge oss denne turen, ADD SOFIEEEC <3 

12 kommentarer

12 thoughts on “PÅ JULEBORD MED FITNESS-FOLKA

  1. Kan du lage spørsmålsvideoer med Morten? Eller bare generelle YouTube videoer med han??? Dere er så søte som par

  2. fine bilder 🙂 ikke stygge de bildene med deg og morten heller, bare litt rare ,en ille søte <3

  3. Hei sofie! Siden du ikke har et «timeglass» figur og at kroppen din er mer «rett» så tenkte jeg på om du noen gang har vurdert å bruke korsett? Hvis du får mindre midje så ser kroppen din finere ut og ikke så «rektangel» aktig❤️😘

  4. Ååå så fin du er Sofie! Veldig søte bilder med Morten også<33 Dere ser skikkelig bra ut sammen!
    Og til deg som kommenterer kroppsfasong.. altså hvem er du? Hun kan få gå med hva hun vil? Altså jeg tenker hun ser smashing ut uansett!!!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *