BILDEDRYSS FRA PÆRRA-JULEBORDET

Categories Ikke kategorisert

Jeg DØR av dette bildet, haha

Se på disse to bildene, haha! Marcus er ikke en god fotograf.

Derfor måtte Isabelle ta over 😉 hehe

Jeg har vel allerede fortalt dere store deler av kvelden i går, på grunn av alt dramaet som oppsto, haha. MEN før det ble drama hadde vi en veldig fin kveld sammen, og det var utrolig hyggelig å samles igjen. Jeg kan faktisk ikke huske sist vi var så mange av oss på samme sted, det må ha vært finalefesten som var i starten av JUNI! Så det sier kanskje sitt! 

Jeg har fått masse spørsmål om hvorfor ikke alle var på julebordet, og om det er for at det har vært drama mellom oss. Nei, nei og nei. Det var dessverre ikke alle som kunne komme av forskjellige grunner, noe som selvfølgelig var veldig synd. Jeg skulle gjerne sett alle der, da det hadde vært utrolig hyggelig å ha en skikkelig reunion. MEN det kommer vel en tid for det også, gjør det ikke? Uansett, takk for en super kveld alle sammen ♥

8 kommentarer

8 thoughts on “BILDEDRYSS FRA PÆRRA-JULEBORDET

  1. Hører aldri noe mer om Kevin. Har dere ikke lenger kontakt? Virker ikke som han ikke reiser så ofte til Oslo lenger

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *