ET STED MED ANUSBAKTERIE I MATEN

Categories Reise

TWO HANDS – Adresse: 164 Mott St, New York, NY 10013

Se på denne frokosten, hvor digg er ikke den? Er det noe jeg elsker med New York så er det matkulturen. Det er så hyggelig at så mange velger å dra ut å spise frokost før de skal på jobb, og at alle møtes for lunsj på en eller annen restaurant senere. Jeg skjønner ikke hvordan de har råd til å leve slik, men det virker jo bare helt fantastisk. Jeg tror nok jeg ville passet godt som en New York/Hollywoodfrue der jeg kunne levd slik hver eneste dag. Skal jeg være helt ærlig med dere så hadde jeg lett takket ja om jeg hadde fått tilbudet om et slikt liv. Jeg hadde flyttet på flekken, INGEN tvil. Morten måtte bare blitt en rik sugardaddy først, haha!

Over til noe helt annet enn Hollywoodfruer; Det er ingen hemmelig at The Butcher’s daughter er mitt favorittsted i New York for frokost/lunsj, men Two Hands er nesten like bra. Det er nok ingenting som slår avokado-toasten på førstnevnte, men de hadde veldig god mat på Two hands også. Av en eller annen merkelig grunn ligger den i Chinatown som jeg ikke helt klarer å forstå? Denne restauranten er vel kanskje så langt ifra Kinesisk som får det, haha. MEN er du ute etter god mat og et inspo bilder til Instagram, vil jeg virkelig anbefale Two Hands <3 PS; ikke bestille juicen med mango og agurk, den smakte rett og slett dritt. 

Det er så hyggelig når alle forteller at Morten og jeg er et så vakkert par <3 Jeg er helt enig etter å ha sett disse bildene. Hehe neida, fine er vi ♥

Dette bildet er IKKE så fint vel og merke, hehe. Morten minner meg litt om Quasimodo her, HAHA.

Vi bestemte oss for å prøve en skikkelig Amerikansk Diner i dag, som ikke gikk helt etter planen. Selv om restauranten var helt fullstappet av alle tilhengerne til Trump smakte ikke maten spesielt godt. Som dere kanskje ser på bildene over var det ikke akkurat et gourmet måltid. Maten trenger ikke å se så veldig fin ut for min del, men det er jo hyggelig om den smaker bra. Jeg visste først ikke om jeg skulle tørre å spise maten eller ikke, men det er jo veldig frekt å la vær. Hva skulle jeg sagt? Maten deres ser ekkel ut? Jeg er mett, men bestilte meg likevel mat? Jeg er livredd for å bli matforgiftet? Nei, nei, nei.

Jeg ser for meg at dette er en sånn restaurant der kokken klør seg i rumpesprekken og på ballene for å så ta på maten. Han bruker mest sannsynlig ikke hårnett heller, så håret hans kan lett falle i maten min. Tekster litt på mobilen gjør han nok også, for å så fortsette med matlagingen. Dette er en restaurant der det er 99% sikkert å få anusbakterier i maten, og jeg valgte likevel å spise maten min, haha. Det er faktisk SÅ ekkelt. Vi får krysse fingrene for at jeg ikke blir matforgiftet 🙂 Det var egentlig veldig kjipt, for jeg hadde utrolig lyst å spise på en skikkelig diner.. Om det er noen av dere som vet om en som har god mat her i New York, SKRIK UT! 

OM DU HAR LYST Å FØLGE MED OSS HER I NEW YORK, ADD MEG PÅ SNAPCHAT; SOFIEEEC <3

15 kommentarer

15 thoughts on “ET STED MED ANUSBAKTERIE I MATEN

  1. Morsomt at du synes Morten var stygg på det bildet, fordi det var ikke stygt i det hele tatt!

  2. Hvis du ikke vil gi opp drømmen om American diner helt enda vil jeg tipse deg om en som heter Brooklyn diner 😊 jeg har ikke spist der selv enda, meeeen den skal visst være kjempe bra 😊New torskerett skal visst også elske denne! Den ligger dog ikke i Brooklyn selvom man skulle tro det med tanke på navnet 😅 men den ligger oppover mot central park😊 adressen er: Brooklyn Diner USA, West 57th Street, New York, NY, USA

  3. Betaler du mat/reise for Morten? 🙂
    Bare litt nysgjerrig siden du tjener en del på bloggen og (kanskje) mer enn han?
    Trenger ikke svare/godkjenne hvis det er et upassende eller “frekt” spørsmål 😄

  4. Brooklyn Diner er bra, men ligger langt fra hotellet deres. Forsøk heller Sadelle’s i SoHo for byens beste bagels (bakes inhouse hver time) og french toast. Rett ved ligger Dos Caminos for insane texmex, og byens beste konditor som er Dominique Ansel Bakery (oppfinner av Cronut). Ellers Katz’s Delicatessen for pastrami, hvor orgasmescenen fra When Harry met Sally ble spilt inn.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *