BROOKLYN BRIGDE AND DINNER FOR TWO

Categories Reise

BROOKLYN BRIGDE 

Her har dere noen litt bedre bilder enn de jeg viste dere tidligere i dag, hehe. Jeg synes likevel det var litt synd at det skulle blåse så mye, for det ødela bildene litt. MEN herregud, jeg skal ikke klage, for bildene ble bra. Vi skal ta oss en tur dit på kvelden også, for det er helt sykt å se New York på kveldstid. I dag skal vi forresten på Rockefeller for å se solnedgangen, DET gleder jeg meg til. Vi skal både se dagtid og kveldstid. Jeg har vært der en gang før, men da hadde jeg bare med meg mobilkamera. Jeg gleder meg derfor til å kunne ta masse fine bilder til dere, wii!

Rosa Mexicano – Adresse: 61 Columbus Ave., New York, NY 10028

I går spiste vi på Rosa Mexicano, et sted jeg anbefaler på det sterkeste. Jeg var her sist jeg var i New York også, og var helt bestemt på at hit skulle jeg tilbake. De har skikkelig god mat der, og den beste guacamolen. Lokalet er også veldig hyggelig, og servicen er på topp. Du vil elske hele stedet, i promise 🙂 I kveld skal vi spise på TAO eller rettere sagt Buddha bar. De hadde veldig god mat i Dubai, så jeg regner med at maten her også vil være topp 🙂 Etter det skal vi på NATTKINO, noe jeg gleder meg veldig til! Vi snakkes imorgen dere ♥

8 kommentarer

8 thoughts on “BROOKLYN BRIGDE AND DINNER FOR TWO

  1. blir faktisk dårlig av hvor basic stilen din er. GJESP. Hva tjener du penger på egentlig? DU fortjener det overhode ikke. Du bidrar ikke til EN DRITT, du har ikke bra stil, noen bra meninger eller noe. Alt du gjorde var å melde deg på et jævla reality show, og så lage en blogg, som alle andre. Hahah blir du ikke flau?

  2. Haha herregud, første kommentaren over her.. Jøye meg, så mye folk har å bry seg med. Selvfølgelig fortjener du å tjene penger. Du legger mye arbeid i denne bloggen, og hvis denne “anonym” er såpass bitter, er det jo bare å starte en blogg selv. Haha, jeg må bare le. Hadde vært så flau om jeg hadde hatt behov for å trykke andre ned, for å føle meg selv bedre. Noe så trist.
    Du ser kjempebra ut, Sofie! Kos dere masse videre på turen!

  3. Du person som preker om dårlig stil også vidre, voks opp og la andre leve demmes liv på sin egen måte! Hun valgte selv å melde seg på og hun klarer å gå med hodet hevet og det har jeg stor respekt av. Du bør være flau over å bruke energi på å kommentere noe så ubrukelig som dette og jeg bruker unødvendig energi på å gidde å svare deg også, men sånne personer som deg trenger noen å sette på plass til tider. God jul

  4. Vet du hva? Tusen takk! Mitt største ønske er å dra til NY å takket være deg vet jeg hvor jeg kan spise å vite at det faktisk er god mat der. Tusen takk for at du skriver adr å navn på plassen under hvert bilde!!!

  5. Er det åpentlkjøp på designvesker, genseren og generelt varer man handler i USA slik at du får igjen penger på konto av butikkene? Syntes alltid det er litt skummelt å kjøpe ting i utlandet siden eg ikke vet kordan reglene er og er redd for å få tilbake pengene i masse kontanter…
    Syntes fargen på vesken var så fin! Håper de fortsatt har den limited edition når du skal til la om du fortsatt skal ha den :))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *