Times Square DAY AND NIGHT

Categories Reise

DAYTIME

NIGHTIME

Er det bare meg, eller lignet ikke dette bildet på meg i det hele tatt? 

Det er vel ingen tvil om at Time Square er penere på kvelden enn på dagtid? Selv om det ser kult ut på bilder, så er det absolutt ikke sted jeg liker å være. Det er en skikkelig turistfelle med alt for mange mennesker. Hadde det ikke vært for at Morten ikke hadde sett dette før hadde jeg nok ikke brukt tiden min her, MEN det er absolutt verdt å ta turen dit for deg som ikke har vært der.

Jeg anbefaler også å dra på nattkinoen som ligger der, den heter AMC Empire 25. Vi skulle egentlig se Bad Moms, men den gikk ikke før 02.50, noe som ble alt for sent. Morten og jeg er et skikkelig gammelt ektepar, men jeg elsker det. Vi drikker ikke alkohol, legger oss tidlig og står opp tidlig. Det er akkurat sånn jeg liker å ha ferien min 🙂 Som dere kanskje ser så har jeg fått meg en ny veske? Jeg byttet som sagt Chanel, og kjøpte meg to fra YSL istedenfor. Jeg ELSKER begge to, de er så fine ♥ Jeg skal vise dere den andre senere. Vi snakkes ♥

19 kommentarer

19 thoughts on “Times Square DAY AND NIGHT

  1. Så fin du er😍ser ut som dere koser dere mye!! Men hallo, er det ikke kaldt, Sofie?! Hahahah kortbukse og sandaler?😳 hihi

  2. Fryser du ikke IHJEL?! Jeg blir kald bare av å se på deg! Å da tenker jeg på fottøyet!
    Jeg har alltid brukt ankelsokker, da jeg synes de lange ser så fæle ut på. Men i det siste har jeg gitt faen! Er jo så kaldt!

  3. Har akkurat begynt å følge deg på snapchat og må si at jeg syntes det er utrolig gøy å lese om hva du opplever på bloggen din! Jeg får inntrykk av at du tørr å være deg, selv om folk skriver teite kommentarer hele tiden! Ville bare si at jeg syntes det er utrolig kult at du ikke lar dem påvirke måten du kler deg på eller hvem du er!
    Og masse finer bilder 🙂

  4. Har du alltid hatt tonefall når du snakker fra starten av livet? Legger merke til det i hver eneste snap. Er ikke noe galt med det, men bare lurer på om du har tenk over det? Altså at i en setning går stemmen fra først vanlig til kjempe lys, og så plutselig mørkere

  5. både du og Morten må kjøpe dere noen lange sokker ass. det er vinter, og dere ser veldig dumme ut. til og med i New York

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *