OPPTIL 50% RABATT PÅ PARTYDRESSES

Categories Ikke kategorisert

annonse

Jeg tenkte jeg skulle være flink til å tipse dere hver gang jeg synes Nelly har gode salg. Det er juletider, og desember er en veldig dyr måned for mange av oss. Det er derfor genialt å spare penger der man kan, ikke sant? I dag har Nelly 30-50% på Party outfits, noe som er HELT genialt nå. Vi snakker julebord, julaften, første juledag og nyttårsaften. Ja, u name it, haha. Jeg har plukket ut mine favoritter, og jeg klikket akkurat hjem Jumpsuit nr 2. Den er ganske dristig, så jeg er veldig spent på når jeg skal bruke den. Den er likevel SÅ kul, og ikke minst veldig annerledes. I LOVE IT.

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET


Jumpsuit 1. HER / Jumpsuit 2. HER / Kjole 3. HER

Sko 1. HER /  Sko 2. HER / Sko 3. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET

3 kommentarer

3 thoughts on “OPPTIL 50% RABATT PÅ PARTYDRESSES

  1. Syns jeg leste i et innlegg for lenge siden at du hadde kjøpt falafel på rema. Er de gode? Holder på å skal teste ut litt mer vegetar mat 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *