UKENS SPØRSMÅL/ PENGER, SJALUSI, UTROSKAP OG NEW YORK

Categories Personlig

Har du alltid hatt tonefall når du snakker? Legger merke til det i hver eneste snap
Jeg tror nok det har noe med at jeg har blanding av veldig mange dialekter som har forskjellige tonefall i seg. Det varierer veldig fra hvilke ord og setninger jeg sier, hehe 🙂 Men jeg har hatt det hele livet ja. Det er litt moro at ingen har kommentert det før nå egentlig. Sofieeec på Snapchat forresten ♥

Hvilket kamera bruker du til å ta bilder med?
Sony A68 med 3 forskjellige linser. 30mm, 1,4 fra Sigma. 50mm, 1,8 og 18-250mm, 3,5. 

Hva jobber Morten egentlig med?
Samme som meg, sosiale medier 🙂

Det virker som du tjener mer enn Morten. Lever han på deg, betaler du mer, eller betaler dere like mye?
Det gjør jeg, helt klart. Det ligger mer penger i blogg, og det er nok lettere for meg å skaffe penger enn hva det er for han. Jeg betaler derfor mer enn han, i og med at det blir rettferdig. Det hadde vært rart om vi skulle betale like mye, når jeg er den som tjener mest. MEN Morten betaler han også, det er absolutt ikke slik at jeg forsørger han. 

Kjøpte du de Yeezy skoene du la ut på snap?
Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg er fortsatt veldig usikker om jeg skal kjøpe de eller ikke, da jeg har VELDIG lyst på de. Jeg synes det er litt mye å betale så mye for et par sko, som er overpriset som bare det. Det koster vel rundt 2900kr, og på denne butikken tar de hele 12.000kr! Det er par sko liksom, som kommer til å bli veldig stygge etterhvert. Såå njææ, tror ikke det er verdt det.

Hva het butikken du så Yeezy skoene?
Flight Club og Stadium Goods

Hvor mye penger har du brukt på New York turen?
Før jeg byttet tingene jeg hadde kjøpt meg så var det ikke langt unna 100.000. Nå har jeg vel brukt ca 65.000kr. Det er ikke så dyrt å reise til New York om dere måtte tro det, men jeg har kjøpt meg et par dyre ting som gjør summen ganske høy.

Er det mye sjalusi i forholdet til Morten og deg?
Nei, det er det ikke. Ingen av oss er spesielt sjalu av oss, noe jeg er veldig glad for. Jeg tror de som er ekstremt sjalue enten er veldig usikker på seg selv, eller så har de rett og slett ikke rent mel i posen selv. Det viser seg ofte at de som er utro kan være mye sjalu, rett og slett for at de vet hva de selv er i stand til å gjøre. Jeg kunne ALDRI vært sammen med noen som hadde vært ekstremt sjalu. Skal man være i et forhold må man stole på hverandre, til det motsatte er bevist. 

Hvorfor godkjenner du ikke kommentarer om at Morten er utro?
Rett og slett for at jeg begynner å se meg lei av slike kommentarer. Jeg orker ikke å gi disse menneskene oppmerksomhet, og vil derfor ikke godkjenne kommentarene deres. Er Morten utro skal jeg personlig kåre han til å være verdens flinkeste til å gjemme utroskap. Vi er så mye sammen at det er rett og slett umulig for han å være utro. Da må han i så fall snike seg ut etter at jeg har sovnet, og snike seg tilbake igjen før jeg våkner. Dette høres veldig slitsomt ut, og noe aldri Morten hadde orket å gjøre 🙂 Han sovner nesten alltid før meg også, søren altså.. ;PP

Var det deg Martine Lunde mente når hun skrev innlegget om hvordan dere deltakere hadde behandlet hun etter finalen?
Nei, det var det ikke. Det morsomme er at jeg likevel fikk skylden, as always. Det var en periode under PH der det virket som det var en vane å gi Andrea og meg skylden for absolutt alt. Uansett hvem som skrev innlegg så fikk jeg kommentarer “fyfaen så slem du er, jævla mobber”. Jeg skal absolutt ikke si at jeg har vært bare grei etter PH, men det er det INGEN som har vært. Vi er bare mennesker vi også, og ikke alle taklet å se hva som ble sagt og gjort på tv i ettertid. Jeg fant jo tross alt en video der en av deltakerne snakket veldig nedlatende om meg på YouTube, vet ikke hvor mye bedre det er? Uansett, Martine og jeg har alltid vært gode venner. Hun er en av få jeg enda har kontakt med den dag i dag, og jeg vil se på hun som en av mine nærmeste ♥

Hvordan har dere det i New York? 
Vi har det SÅ bra ♥ Jeg ELSKER New York. Jeg hadde lenge planer om å flytte hit, og plutselig begynte jeg å vurdere de planene igjen. Jeg tror jeg liker New York bedre enn L.A. Menneskene her er veldig hyggelige, og ikke like overfladiske som mange av de i L.A er. Jeg kjenner ikke helt at jeg er der at jeg ønsker å ta masse dop og få meg en sugardaddy som kjøper dyre vesker til meg for at jeg ligger med han. Alle i L.A er jo selvfølgelig ikke sånn, men vi fikk oppleve litt av hvert sist vi var der, haha. 

Har du hooket noen andre PH-deltakere utenom Morten?
Nei, det har jeg ikke. Jeg var ganske forelsket i Alexander Lekka for maaange år siden. Vi har visst hvem hverandre er i en del år nå, så jeg kan si at jeg fikk sjokk når han plutselig dukket opp på TV-skjermen, hehe 🙂

I og med at du har vært i L.A, har du hatt sex med en kjent person?
Det er greit at jeg deler mye på bloggen, men et sted går grensen min. Kanskje, kanskje ikke 🙂

Har du hatt sex med det samme kjønn?
Nei, det har jeg ikke 🙂 

Har du opplevd å blitt sjekket opp av det samme kjønn før?
Njææ, det tror jeg ikke. Kanskje det har skjedd, uten at jeg har lagt merke til det? haha. Jeg fikk en kommentar her på bloggen fra ei jente som veldig gjerne ville ta meg med ut på date. Om den kommentaren var ekte eller ikke har jeg absolutt ingen anelse om. Så jeg må nok si nei.

Er det sant at Kevin har vært forelsket i deg? Er det derfor han ikke er på besøk mer?
Ikke som jeg vet, nei? Kevin og jeg har alltid vært bffffs, og han betyr uendelig mye for meg. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle klikke så bra med en gutt med masse tatoveringer, MEN det gjorde jeg. Kevin er ikke like mye på besøk på grunn av jobb, enkelt og greit. 

Hvordan er forholdet til Morten og deg nå? i og med at dere hooket andre etter at dere kom hjem?
Vi var jo ikke kjærester da vi kom hjem, så det er ingen av oss som er sure for det 🙂 

17 kommentarer

17 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL/ PENGER, SJALUSI, UTROSKAP OG NEW YORK

  1. Det er ulovlig å legge ut bilder av andre vis de har sagt at du ikke får lov så vis Morten vil så kan han anmelde deg, just so you know it

  2. Skjønner ikke hvorfor du poster bilder av Morten uten hans samtykke? Det er jo i mot loven

  3. Jeg som kommentere angående tonefall. Ah det kan stemme! Pga ulike dialekter osv. Det tenkte jeg ikke over, men fint at du ikke tolket det som noe negativt. Er bare noe jeg stusset over. Håper du får en fortsatt god ferie i NY.

  4. Han sa jo at han ikkje villa at du sku lægg ut bildet? Eller mistolka eg det du skreiv på snappen din?:)

  5. Så på snappen til Andrea her en dag at du hadde laget en drink til dere. Hva var det du blandet absoluten med? Har helt glemt av det, hehe 🙂

  6. Siden du utførte mobbing under PH. Har du også mobbet noen før du ble med til PH? Altså ungdomsskole f.eks. Føler du at du er et godt forbilde da? På hvilken måte egentlig? Bare lurer så ikke bruk forsvarstalen din eller tolker denne som negativt.

  7. Hva er greia med at du synes det er drøyt å si at du har eller ikke har ligget med en kjendis, men det er ikke drøyt å si at du ikke har ligget med en av det samme kjønn. Uff, jeg blir like overrasket over dårlig innhold på bloggen din hver eneste gang.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *