XOXO GOSSIP GIRL

Categories Reise

XOXO GOSSIP GIRL

Av en eller annen grunn får jeg ikke til å redigere eller og laste opp bildene vi tok av hotellet fra Gossip Girl. Veldig synd, for vi tok så mange fine til dere. Disse to er de eneste som lar seg redigere og laste opp 🙁 Det er ganske sykt å se noe i virkeligheten som du har sett på TV så mange ganger. Det er helt rart å tenke på at hele gjengen har stått der å filmet inn serien jeg er helt avhengig av. Jeg så dette hotellet sist jeg var i New York også, men det var SÅ mye finere i nå i juletider. Kanskje jeg bare skal flytte inn på hotellet, og håpe de skal spille inn en ny sesong slik at jeg kan være med? 😉

CUPCAKE ATM – Adresse: 780 Lexington Ave, New York, NY 10065

Dette er forresten noe dere bare MÅ prøve om dere skal til New York. Det er helt sykt at de har laget en ATM som gir deg cupcake istedenfor penger, haha. Den funker på HELT lik måte også, eneste forskjellen er at du tar ut cupcakes og ikke penger. De har forresten veldig gode Cupcakes der, så det anbefales å ta turen innom. Bare opplevelsen i seg selv er jo moro, og ikke noe man får gjort hvor som helst. Det er det som er moro med New York er at man alltid oppdager noe nytt og annerledes her. Denne byen slutter aldri å sjokkere meg, det er en ting som er sikkert. 

4 kommentarer

4 thoughts on “XOXO GOSSIP GIRL

  1. Har dere vært i Central Park i løpet av reisen? Jeg hadde fått såå mye julestemning av å være der som hjemme alene ble filmet hvor Kevin møtte fugledama😅😍

  2. Drit irriterende at du legger ut samme story 10 ganger på Snap bare for å få clickbate. Følgt deg lenge uten å si noe men du er virkelig en negativ blogger. Finn deg et annet yrke;) dette lever du ikke lenge på…

  3. Åh, da jeg var i NY med familien bodde vi i en av topp suittene til hotellet, og det var helt FANTASTISK å bo der etter å ha vært en ekte Gossip Girl fan i flere år, haha! Var i lykkerus i så mange dager, bare på grunn av det!! Jeg MÅ tilbake til New York, og The Palace, og det fort <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *