EN DRØM HAR GÅTT I OPPFYLLELSE

Categories Reise

Helt siden jeg har vært liten har jeg hatt en drøm om å oppleve skikkelig vinter og jul i New York. Siden vi kom hit har det bare vært kaldt og blåst mye. Utenom juledekorasjoner er det ingenting som har minnet om vinter, MEN I GÅR KOM DET SNØ! Jeg hadde seriøst lyst til å begynne å gråte, for så glad ble jeg faktisk. En ting er sikkert, New York er noe av det fineste jeg har sett. Dere kan tro det ble fint med juledekorasjoner og snø! Jeg fikk tatt et par bilder til dere, men det kan virkelig ikke sammenlignes med virkeligheten. Tenk at en av mine største drømmer har gått i oppfyllelse, HERREGUD så lykkelig jeg er. Dette var virkelig en perfekt avslutning på en bra tur ♥

Max Brenner – Adresse: 841 Broadway, New York, NY 10003

I går var vi på en av mine favorittrestauranter her i New York, Max Brenner. De har utrolig god mat der, men desserten topper alt. Her kan du få absolutt alt, til og med sjokoladepizza. Min favoritt er helt klart smeltet sjokolade med frukt, brownies og marshmallow (ANBEFALES). I dag skal vi på Union Square og se på julemarked, spise på The Spotted Pig og senere besøke Little Italy 🙂 Jeg skal vlogge og ta masse bilder til dere. Vi snakkes imorgen <3

4 kommentarer

4 thoughts on “EN DRØM HAR GÅTT I OPPFYLLELSE

  1. Herregud jeg er så misunnelig😍😍kos dere masse! Hvor lenge skal dere være i ny?🕺🕺

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *