GOOD MORNING NEW YORK CITY

Categories Reise

Klokken er nå 09.00 her i New York, og en ny dag har startet. Jeg skulle seriøst ønske at dette var min hverdag. Jeg er så lykkelig her, alt føles på en måte så rett. Jeg klarer ikke å forklare det, men jeg er bare så glad. Jeg er oppriktig glad..lykkelig. Det er lenge siden jeg har følt meg så bra som det jeg gjør nå. Jeg får bare håpe jeg klarer å ta med meg denne lykken hjem. Jeg jobber enda med å sette pris på hverdagen i en rastløs sjel. Men vet dere hva? Jeg har alle muligheter i verden foran meg, og jeg lover at 2018 skal bli et enda mer spennende år enn 2017. Dette året har bare vært begynnelsen på noe stort, og jeg gleder meg til å ta dere med på denne reisen.

Nå skal vi komme oss ut for å spise litt frokost. Vi snakkes senere dere ♥

38 kommentarer

38 thoughts on “GOOD MORNING NEW YORK CITY

  1. Kroppen din er ikke perfekt, fordi ingen kropper er perfekt. MEN FYFAEN DEN ER NYDELIG!!😻😻 og de som sier noe annet, De vet ikke hva de snakker om. Stå på videre, Loveu!!❤️❤️

  2. Du er så utrooooolig nydelig, Sofie❤️ Både utseendemessig og personlighetsmessig!!! Du og Morten er så søte sammen, fordi Morten virker som verdens søteste og herligste gutt❤️ hils!

  3. Så fantastisk nydlig du er, både på innsiden og utsiden. Vær stolt av den personen du er❤️

  4. Du ser sexy, fun, fearless og veldig “New York” ut på disse bildene – er det mulig å spørre om du har noe spesielt forhold til ferie/hotel-sex vs hverdags-sex, eller er Morten helt slått ut av jetlag?
    Ellers høres det ut som om du gruer deg til å reise hjem?

  5. til du som skrev: “slutt å flash de fake puppene dine”. sofie gjør AKKURAT som hun vil tenk 😀

  6. Skjønner ikke hvorfor folk er så pirkete og kritiske når det kommer til kropp, hvertfall når det kommer til bilder folk deler av kroppen sin. Synes du har en fantastisk fin kropp jeg, og du skal være stolt over den❤️
    Har lagt merke til at du får utrolig mange kommentarer på fasongen og rumpa di, skjønner ikke hva som er galt i og med at vi alle har ulike fasonger. Kanskje det har noe med at vi ser bilder av jenter med syltynn midje og stor rumpe hver dag når vi scroller gjennom sosiale medier og aldri ser noen med en annen fasong enn det som er “inn” poste bilder av sin kropp. Det er såå stort fokus på store, runde og faste rumper at det nesten er ekkelt å gå utenfor døra uten å ha klær som skjuler rumpa om man ikke har en slik “goals” rumpe. Alle har forskjellige kropper og forskjellige komplekser, så kan man ikke bare la være å kommentere stygge ting om andre sine kroppsfasonger? Er folk virkelig så pirkete? Tenk når dere får egne døtre, ville dere hatt folk kommentere slikt til deres egen datter?
    Må bare si at du er kjempefin Sofie, ikke la disse folkene dra deg ned!

  7. Du har IKKE fake pupper. Ikke hør på de som sier at du ikke er perfekt fordi det er du😍Du er ett stort forbilde for meg💞😭Ikke bry deg om haters de er bare sjalu💎💞😍😘❤️

  8. Du skrev at du får kommentarer om kroppen din, og det er jo ikke rart du blir kalt feit når du poster denne type bilder.

  9. Så kule bilder, selv om jeg får høydeskrekk og blir svett i håndflatene bare av å se den utsikten haha!

  10. Dette er ikke «hate» eller noe negativt, bare ren nysgjerrighet. Hva synes Morten om at du legger ut sånne bilder? Altså du bestemmer jo såklart hva du legger ut selv men blir han ikke sur/sjalu over at andre kan se deg på den måten?
    Ikke missforstå kommentaren, hadde drept for kroppen din😍

  11. Vilde, ganske sikker på at du også har en kropp verdt å dø for. Snakker om at din kropp er like unik som Sofies, og derav like perfekt. Vi har den kroppen vi har. Ingenting er mer naturlig enn akkurat kropp og hud, og alle et forskjellige uavhengig silikon i tittsa.
    Og Sofie: Please keep going. Inspirerer nok mange ved å fremme dine meninger. Leser fast. Forsvinner nok ikke med det første 😘❤ Hæls han Mårtn. Nordlændinga 👊 La Familia står han av.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *