EN FORFERDELG HJEMREISE

Categories Reise

ENDELIG ER VI FREMME I NORGE!!! Vi skulle egentlig lande klokken 11.30, men landet 17.30 istedenfor. Først ble flyet hele 3 timer forsinket, så hadde vi problemer med det ene hjulet, så vi dro ikke fra New York før klokken 04.30. Så alt i alt var vi 6 timer forsinket. Vi har også vært inne i flyet i godt over 11 timer nå, så dere kan tro det var godt å komme ut. Dette har mildt sagt vært en forferdelig hjemreise, men vi kom oss heldigvis hjem uten å måtte overnatte enda en natt i New York. Det er ikke like kult å bo ved flyplassen som inne i byen bare så det er sagt, haha!

Vanligvis får jeg ikke sove på fly, men denne gangen var jeg heldig. Jeg fant en bok på flyplassen som handler mye om tankegangen vår, og bare etter et par sider med lesing forsvant flyskrekken min. Jeg tror denne boken er veldig bra, og skal selvfølgelig anbefale dere om dette er en bok som er verdt å lese. 

Det skjedde forresten noe ganske sykt på flyplassen i dag, som jeg skal fortelle dere om senere. Mennesker slutter helt seriøst ikke å sjokkere meg, det er en ting som er sikkert. Nå skal jeg komme meg hjem å få gjort unna alle disse tingene jeg må gjøre før jeg reiser imorgen. Herregud som jeg gleder meg til å reise hjem igjen. Jeg har ikke vært i Tromsø på 1 år, så det skal bli veldig godt å se familie og venner igjen <3

9 kommentarer

9 thoughts on “EN FORFERDELG HJEMREISE

  1. Fly dere med Norwegian? De er håpløse i forhold til alt fra reservedeler til flyene sine på utenlandske flyplasser, til å være sist-prioritert på avgangstider, gate-plass og avisning. Etter alle skjulte kostnader sparer man kanskje 500kr på en langtur vs en av de store alliansene. Om du har feriedagene dine kjære bør du i alle fall aldri fly UT med dem – forsinkelser hjemover går som regel bare ut over arbeidsgiver og er kanskje slik sett litt mindre kritisk.

  2. Morsomt følge dere på turen til new York på snap. Var jo så herlig se Celine når du kom hjem hvor glad hun ble.. hunde er så fantastiske, skal hun bli med deg til Tromsø?
    Klem

  3. Hei 🙂 Kunne du skrevet et detaljert innlegg om New York, jeg reiser i Februar, og er helt blank, steder å besøke, resturanter, steder man bør holde seg unna, beste sted å shoppe, hvor i byen det er tryggest å bo osv? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *