MY GUILTY PLEASURE

Categories Personlig

Jeg synes selv innlegg som dette er moro å lese, så jeg tenkte derfor å dele litt privat informasjon med dere. Noe av dette er veldig rart, ekkelt og frekt, så nå får dere virkelig bli kjent med meg på både godt og vondt, haha. Enjoy <3


NYC <3

♥.På ferie tenker jeg ikke over hva jeg spiser, og bestiller akkurat det jeg har lyst på. Du ser ikke meg med en salat, det kan jeg love deg! Jeg spiser også godteri hver eneste dag, hehe ups. 

♥.Dette er jo veldig ekkelt da, men de få gangene jeg sover alene er det så sykt digg å kunne prompe under dyna om jeg føler for det. Det er så sykt kjipt å måtte holde igjen prompen når Morten sover over. Jeg kunne aldri funnet på å prompe mens han også lå der, noe som hadde vært utrolig ekkelt og ikke minst ganske slemt. Det er derfor ganske koz de få gangene jeg kan. 

♥.Det beste jeg vet på en grå dag er å ligge i sengen, se en deprimerende film for å så avslutte kvelden med noen triste sangen. På en slik dag gjør jeg absolutt ingenting, utenom å spise. Deilig

♥.Jeg ELSKER å stalke folk på Instagram, og dette er gjerne noe jeg kan gjøre i timesvis. Det er ikke noe som er mer morsomt enn å stalke, hehe. Det eneste som er kjipt er at jeg ofte klarer å like et bilde som ble lagt ut for 17 uker siden 🙂

♥.Chilicheese, ååh nam <3 Det som er litt rart er at jeg ikke likte dette før, men nå er jeg altså helt frelst. Jeg pleier ofte å bestille meg hele to pakker, i tillegg til en burger, hehe ups. 

♥.Dette høres kanskje litt rart ut, men jeg ELSKER å dra innom kondomeriet bare for å se. De har alltid så mye rart og spennende der. Jeg pleier derfor i ny og ne å titte innom kondomeriet når jeg er ute å shopper. Den siste tiden har jeg kjøpt alt for mange udugelige ting, ikke verdt det. Kanskje jeg til slutt ender opp på «syke samlere» etter noen år med shopping på kondomeriet, HAHA. 

♥.Noen dager etter trening er det faktisk så digg å dra innom Yummy Heaven bare for å unne seg noe godt etter en hardt treningsøkt. Dere burde absolutt teste dette, det føles SÅ bra. 

♥. Denne er ganske frekk, men jeg liker å snike på bildene til andre. Dette gjør jeg kun til mine nærmeste vel og merke, så du trenger absolutt ikke være redd for at jeg skal stjele telefonen din om du møter meg. I starten av forholdet til Morten og meg tok jeg meg friheten til å ta en titt på telefonen hans, der jeg fant flere bilder av en jente jeg aldri hadde sett før. Jeg måtte derfor ringe Martine Johansen for å høre hvem dette er, og det viste seg å bare være en venninne. Ja, jeg hører selv hvor frekt dette er, haha! 

15 kommentarer

15 thoughts on “MY GUILTY PLEASURE

  1. Du er så bra. Digger disse innleggene dine. Viser at du har mye selvironi og er et ekte menneske som ikke prøver å være noen andre enn deg selv!

  2. Promping! Jeg har vært gift i 18 år, og tror forholdet er så bra, også seksuelt fordi vi aldri promper for hverandre. Når en begynner med det har en trått over en grense tenker jeg. Det blir A seksuelt. Vi har mange venner som promper i samme rom, ærlig, det er ekkelt nok med egen drittlukt om en ikke også skal måtte gå i andres. Men Gud bedre så mange kvelder jeg ligger våken og venter til min kjære har sovnet. Da fyrer jeg løs😂😂

  3. Promping er jo helt naturlig og det er jo meningen det skal løs. Her slipper vi når vi må, ellers er det bare vondt og ubehagelig… men det er selvfølgelig en ting som man som regel ikke deler med andre enn sine nærmeste. Samboeren og jeg er på en måte vant til å se alle sider av hverandre, men jeg sitter ikke i sofaen hos familien og promper i vei liksom. Det er mange jenter som absolutt ikke takler promp og bæsj, men de fleste som har vært sammen lenge gir egentlig blanke f, og om man har barn er man i alle fall vant til alt. Vi har jo sex, vi deler jo det meste av kroppsvæsker. Promp i vei og le av det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *