JULESTRESS OG NYTTÅRSFORVIRRING

Categories Ikke kategorisert

HAHA, se på blikket mitt på dette bildet. Resting bitchface

Lightroom har oppdatert seg, og dette er resultatet… Jeg satt lenge å redigerte disse bildene, og skjønte derfor ingenting da jeg lastet de opp på bloggen, og størrelsen på bildene plutselig var minimal. Jeg fant etterhvert ut at jeg hadde lagret de i str small, noe som selvfølgelig suger. Jeg får heller ikke endret på det da orginalen er redigert og slettet. Det er uansett ikke noe å gjøre med det nå, men da har jeg i alle fall lært til neste gang. Personlig får jeg panikk av små bilder, det er noe av det verste jeg ser på blogger. Nå er jeg en av de, hihi 🙂

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å bruke disse dagene i Tromsø til å slappe av, men det er jeg rett og slett for rastløs til. Jeg skulle egentlig ha treningsfri, men valgte å dra likevel. Jeg har også vært på det ene kjøpesenteret her for å handle mine siste julegaver. Jeg kunne virkelig ikke slappe av før absolutt alt var i boks, noe det heldigvis er nå. Nå skal jeg prøve å finne ut hva jeg skal gjøre på nyttårsaften. Morten og jeg skal faktisk ikke feire nyttår sammen, men det er for at jeg rett og slett ikke orker å betale en halv formue i flybilletter. Det koster 2500kr EN vei til Bodø, og det er litt for sykt spør du meg. Det var det jeg betalte til New York, så det er faktisk helt uaktuelt. Jeg vurderer derfor å dra til Trondheim, eller så kommer min beste venninne til Oslo. Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg vil, åååh! Hva tenker du?

49 kommentarer

49 thoughts on “JULESTRESS OG NYTTÅRSFORVIRRING

  1. Dra der du koser deg mest! Ikke tenk på at det absolutt må være en fest. Ofte blir forventningene til nyttårsaften litt for stor. Hva med å lage en digg nyttårsmiddag og ha litt god drikke sammen med noen av dine nærmeste venninner? For så å se på fyrverkeriet sammen 🙂
    Vil bare si at du har utrolig flotte bein!

  2. Ikke frekt ment, men det ser utrolig rart å gå i en svei jakke og designer veske sammen. Særlig når man går med falsk pels, hadde trodd vesken var fake om jeg ikke hadde lest bloggen din og sett deg gå sånn i byen. Vanlige folk velger en av delene, svea passer ikke sammen med YSL

  3. Kor har du kjøpt den kvite strikkegensaren du hadde på snap?😍 kan du legge ut på snap kor du har kjøpt den??

  4. Så mye penger som du bruker på reiser, vesker og jeg vet ikke hva så burde du klare å bruke penger på flybillett til kjæresten din så dere kan være sammen. Jeg synes det var en dårlig unnskyldning med tanke på hvor mye du og resten av bloggerne flasher pengene deres..

  5. 12.000 for en genser eller 25 tusen for en veske er innanfor, men 2500 for å tilbringe nyttårsaften med kjæresten er for drøyt? Valget mitt hadde iværtfall vært enkelt 🙂

  6. Du er veldig heldig at Morten er så forståelsesfull, noen gutter kunne blitt sure om de lot det synke inn at nyttårsaften med dem er mindre verdt for deg enn en halv t-skjorte…heldigvis nevnte du at ingen av dere er så romantiske – så det går sikkert bra! 🙂

  7. Stine: Om han hadde blitt sur for noe sånt så skulle han bare vært det også, det hadde ikke jeg brydd meg om. Jeg tenker at det er begge sitt ansvar om man virkelig ønsker å feire nyttår sammen, og ikke bare den ene. Morten ønsket å være sammen med alle kompisene sine og familien sin, noe jeg aksepterer og forstår. Og når han har tatt det valget forstår han også om jeg ikke orker å betale så mye for å feire nyttårsaften der 🙂 Da kunne han kommet til Tromsø eller Oslo, så jeg tenker at dette går begge veier 😀 har ingenting med at jeg har kjøpt meg dyre ting å gjøre.

  8. Anonym: Litt av en tankegang du har. Så man kan ikke ha designer vesker for at man ikke bruker ekte pels? haha jaaja 🙂 Om noen tror vesken min er falsk så skal de få lov til det 😀 Påvirker ikke meg på noen som helst måte

  9. Hvis dere begge egentlig vil feire nyttårsaften sammen, så er saken ganske enkel. Hvis dere er enige om å feire hver for dere,så velg de som står nærmest til hjertet ditt! Er det lenge siden du feiret med moren din? Eller pleier du å feire med venner? Hoved spørsmålet blir vel, hvor lenge har du lovet å bli i Tromsø? Ville ikke dratt derfra hvis planen var å feire der og familien var forberedt på det, noe de sikkert har gledet seg til i så tilfelle, men om de er forbedret på at du feirer med venner og derfor drar tidligere så hvorfor ikke?

  10. Det første jeg tenker er at dette har jeg egentlig ikke noe med, men siden du spør, er svaret mitt at jeg ville prioritert å feire nyttår med kjæresten min. Da hadde du jo også fått besøkt familien hans. Forøvrig skjønner jeg ikke hvor du har søkt for å finne så dyre flybilletter…..

  11. Hvis du bruker kampanje koden “under 26 “på norwegian så blir det mye billigere 😁😁 du ser flott ut som alltid!❤️

  12. Du er ganske bitter sofie.. det kommer veldig godt fram i oppførselen din. Du vil skjønn det en dag.

  13. Hei!
    Skjønner det er lenge siden du har vært i Tromsø. Det er nemling 4 kjøpesentere i Tromsø. Nerstranda og Veitasenteret ligger i sentrum sammen med gågaten. På fastlandsiden er pyramiden (tromsdalen). Ved flyplassen (gjæverbukta) ligger nord-Norges største kjøpesenter med over 100 butikker. Så nå kan du shoppe på mer enn bare ET kjøpesenter 🙂 i sentrum er det også utrolig mange lokale og nasjonale (høyer) butikker med eksklusive merker.
    Ps hva tenker du om ferien din til Dubai? Tenkte du noe at menneskerettighentene til lokalbefolkningen i «ferieparadiset»?

  14. Du e så ufattelig fin, heilt sykt… heilt klart bland norges fineste 🙊 morten e heldig som har deg!

  15. Hvorfor svarer du ikke på kommentaren min, men alle andre sin? Kan forstå at du velger å holde deg nøytral om Dubai greiene. Syns du kan si takk for tipsene 🙂

  16. du ligger på førsteplassen! gratulerer og fortsett med den gode jobben du gjør. elsker bloggen din!<33

  17. Endelig øverst på topplista 😍 Det er såå fortjent, du er den som snakker mest fra hjertet av alle bloggene jeg har lest. You go girl👯‍♂️💪🏼

  18. Er så artig hvordan folk henger seg opp i hva man har på seg 😂 hadde ikke tenkt over engang den outfiten du har på deg. Veldig fin veske 😍

  19. Altså, jeg søkte på flybillett og det kom på 1200, så skjønner ikke helt hva du klager over din oppmerkosmhetssyke jente. Dere har jo bestemt dere for å ikke feire nyttår sammen, og om dere virkelig ville feire nyttår ilag hadde det handlet om riktige prioriteringer. Det er ikke riktig å prioritere vesker til over 20k, og ikke kjæresten. Latterlig

  20. Koster kun litt over 700kr fra Tromsø til Bodø den 29/12. Sjekk ut Momondo app 😊👍🏼

  21. Hei!
    Hurtigruta fra Tromsø til Bodø koster under tusen kr om du er litt cool, og dropper lugar tar jo 21t? og er en nydelig tur hurtigruta er jo ganske stabil? Xp , kan jo funke om kjæresten er det du vil oppleve på nyttårsaften. (0: penger står det ikke på, er ikke dyrt i forhold til reisevei!

  22. Blir nesten flau over andres oppførsel. At de gidder å bruke så mye tid på å dele disse kommentarene på sosiale medier, skjønner jeg virkelig ikke.. men uansett, fortsett med det du gjør og stå på, du er en god person!

  23. Stå på sofie 😁. Hold motet oppe og drit i alle stygge kommentarar. Du er en rå dame og ikke minst ærlig. Liker det 😁. God jul til deg og dine !

  24. Du klager over at folk kommer med forskjellige alternativer til deg! ALTSÅ de sitter å bruker sin tid på å finne noe til deg?? DU SPØR JO OSS OM HVA VI synes????!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *