HVORDAN SKAL BLOGGEN OVERLEVE?

Categories Ikke kategorisert

Jeg har lenge tenkt på hvordan denne bloggen skal overleve i Tromsø i 9 dager. Nummer en. Det er det mørkt 24/7, så det er faktisk bare å glemme å ta bilder ute. Nummer to, mamma er ekstremt dårlig på å ta bilder. Hun er veldig søt da, for hun prøver jo veldig hardt å få bra bilder, men det går rett og slett ikke. Det ender derfor med at jeg bare tar et speilbilde, noe jeg egentlig ikke synes er OK på en blogg. Jeg tror helt ærlig at jeg bare har alt for høye krav og forventinger til meg selv noen ganger, og kanskje må slappe av litt. Det er faktisk ikke verdens undergang om man tar et speilbilde i ny og ne.

I dag er planen å dra på trening sammen med en venninne, før vi skal shoppe og kose oss litt. Etter det skal jeg faktisk ut sammen med noen andre venninner. Jeg ble invitert på vintorsdag, og kunne selvfølgelig ikke takke nei. Jeg har veldig mange jeg skal møte mens jeg er her, og er derfor livredd for at tiden ikke skal strekke til. Jeg takker derfor ja til alle tilbudene jeg får, slik at jeg rekker å møte alle jeg har lyst til å møte. Jeg kjøpte forresten denne kosedressen på Lindex. Jeg tror jeg aldri har shoppet et eneste plagg på Lindex, da jeg alltid har trodd at det var en butikk for gamle damer? haha. Jeg fant faktisk sykt mye kult der, så jeg har virkelig tatt feil 🙂 Jeg skal vise dere resten av innkjøpene senere ♥

18 kommentarer

18 thoughts on “HVORDAN SKAL BLOGGEN OVERLEVE?

  1. Det er kvaliteten på bloggen som telles… Klarer du ikke 9 dager i Tromsø, har du en dårlig blogg som fremdeles overlever pga Paradise. Vent til neste sesong kommer ut – la oss da se om bloggen din enda er stor. TCMN, TUVAW, Sophie Elise osv hadde Norges største blogger i mange mange år mens de bodde i Nord Norge 😉

  2. Hei! så nettopp ferdig sesong 1 av paradise kollektivet, og lurer på hvorfor du ikke var med de andre da de feks. “designet” klær osv? mange ganger du ikke var der da de andre var samlet

  3. Endrer du dialekt når du drar til Tromsø eller snakker du østlandsk? 🙂 Ha en riktig så god jul!!

  4. Hvis du sliter med bilder kan jo du ta bildene? Ikke nødvendigvis av deg selv (med selvutløser), du kan også ta bilder av ting fra barndommen din, eller ting du har kjøpt.
    Stå på!

  5. Siden du tjener så fett❤️ Du har vel ikke lyst til å sponse en farlig student? Alle venna skal ut på første juledag så hadde vært veldig koselig å blitt med! Hadde du gjort det? HAHAHA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *