UKENS SPØRSMÅL / JOBB, ABORT OG UTØYA

Categories Personlig

Hva er det beste med Celine?
Det beste med Celine er helt klart personligheten. Jeg har aldri møtt en hund som er så unik, spesiell og morsom på samme tid. Celine er seriøst helt fantastisk, herregud som jeg elsker den hunden. 

Hvilken jobb vil du ha utenom bloggen?
Godt spørsmål! Enten politi eller modell. Veldig kontrast, men jeg trenger en jobb med en variert hverdag. Jeg hadde aldri klart å dratt på jobb hver eneste dag der jeg skulle gjort nøyaktig det samme, det ville gjort meg skikkelig ulykkelig.. 

Hva liker du best med jobben din?
At jeg nesten kan ta med meg jobben min hvor som helst. Friheten jeg nå har setter jeg ekstremt pris på, og jeg er så takknemlig for alle dere som støtter meg og trykker dere inn på bloggen min. Jeg skulle gjerne gitt dere alle sammen en klem, TUSEN TAKK <3 

Har du et godt forhold til Henote?
Jeg har ikke kontakt med Henote, som veldig mange andre fra PH. Vi har kommet tilbake til hverdagen nå, og funnet de man kanskje passer best med personlighetsmessig. Så jeg har rett og slett ikke noe forhold til henne, jeg kan faktisk ikke huske sist jeg snakket med henne. 

Hva ønsker du deg til jul?
Absolutt ingenting. Jeg har på en måte alt jeg trenger, og føler derfor det er unødvendig å ønske seg noe bare for å gjøre det. Jeg har hatt et ønske dette året, og det er en Fitbit. Det er ikke gavene som betyr noe for meg, men rett og slett det å kunne være sammen med venner og familie. Jeg anbefaler forresten alle til å sende melding til Kirkens Bymisjon for å bidra med en middag til noen som trenger det. Du sender melding til “Send kodeord MIDDAG til 2490(40 kroner)”

Hvilken sexstilling liker du best?
Det er greit at jeg er veldig åpen på bloggen, men dette synes jeg kanskje er litt rart å svare på? Det varierer jo veldig, og er nok noe jeg vil holde privat 🙂 Hvilken sexstilling jeg liker best vil ikke hjelpe noen der ute, for det er jo rett og slett bare smak og behag. 

Hva er det beste med julen?
Det beste med julen er å være sammen med familien min, og det at jeg kan spise så mye godteri som jeg bare ønsker <3 hehe.

Ville du tatt abort om du hadde fått barn nå?
Skulle jeg svart uten å vite noe så ville jeg sagt ja. Hvorfor? For jeg føler meg absolutt ikke klar for å ha barn, og det er ikke noe jeg ønsker meg nå. MEN så er det viktig å huske på at man faktisk ikke vet før man står i den situasjonen selv. En ting er sikkert, Morten og jeg måtte blitt enige. Jeg hadde ikke gjort noe han ikke hadde ønsket at jeg skulle gjøre, da vi er to om det. 


Det første bildet vi tok sammen <3 så koselig

Hvor lenge har du og Morten vært sammen? 
Vi har vært sammen i 8 måneder, shit så fort tiden har gått. 

Hvor lenge blir du i Tromsø?
Jeg blir i Tromsø til den 28 🙂

Hvorfor meldte du deg på PH?
Helt ærlig så trengte jeg noe helt nytt. Jeg var på et sted i livet der jeg følte meg ganske lost, og ikke visste helt hva jeg ville med livet. Jeg trengte derfor en helt ny opplevelse, også ville jeg leve av sosiale medier. Jeg fikk begge delene, så jeg kan absolutt si at jeg er fornøyd og ikke minst takknemlig. Jeg har fått SÅ mye bra av å være med på PH. 

Hadde du takket ja til farmen kjendis?
Ja, det hadde jeg. Så lenge jeg hadde fått blogget, hehe 🙂

Hvor høy er du?
172 cm.

Hva synes du om Stinablogg?
Jeg leste Stina sin blogg i ganske mange år, helt til jeg falt litt av. Vi begge blogger jo under Side2, så jeg har møtt henne et par ganger. Alt jeg kan si om Stina er at hun er fantastisk hyggelig, og at jeg digger hun som person. En veldig veldig fin jente!

Kunne du blitt sammen med en jente om du hadde vært singel?
Nei, det kunne jeg nok ikke. Jeg har aldri følt meg tiltrukket av en jente før, så det ville blitt veldig rart om jeg plutselig skulle blitt forelsket. Men herregud, man vet jo aldri 😉

Hva synes du om at de lager film om Utøya?
Vet dere hva? Jeg har ikke satt meg noe inn i det. Jeg prøver å ta Utøya og livet rundt det på avstand, rett og slett for at jeg er klar for et nytt og bedre liv. Det påvirker ikke meg på noen som helst måte at de lager en film om det, og jeg har helt ærlig litt vanskeligheter med å forstå hvorfor noen reagerer. Jeg skjønner at dette er et sårt tema for veldig mange, men jeg tror vi må godta at dette faktisk er historie. Det er 6,5 år siden Utøya skjedde, og jeg synes det er på tide at vi godtar at historien blir fortalt videre. Det er jo viktig for våre etterkommere å vite hva som skjedde den dagen. 


Dette bildet ble tatt dagen før 22.07.2011 <3 Jeg har så mange fine minner jeg alltid vil huske. ♥Sondre♥

Hvordan har du det?
Takk som spør! Hadde du spurt for en uke siden ville jeg sagt “jeg har det ikke så bra”, men nå har jeg det HELT fantastisk. Etter at jeg begynte å lese boken jeg har vist dere på Snapchat (sofieeec) så har livet mitt virkelig endret seg. Mange vil sikkert tro at jeg overdriver nå, men bøker er faktisk sykt undervurdert. Det er morsomt at jeg har prøvd så mange ganger å gå til psykolog uten å få den hjelpen jeg trenger, så kommer jeg over en random bok på flyplassen som plutselig endrer ALT. Jeg tror helt ærlig det var meningen at jeg skulle finne denne boken, for jeg trengte den virkelig. Alt jeg kan si nå er at jeg GLEDER meg til fremtiden 🙂

Hva synes du om at Isabelle bruker “sex med Morten” for å lure folk inn på bloggen? 
Det var nok et spørsmål hun fikk stilt, og valgte å svare på dette på lik linje med andre spørsmål. Selvfølgelig drar det nok inn klikk, men det er jo akkurat det vi bloggere er ute etter. Vi vil jo ha klikk på bloggen vår, ellers hadde dette jo ikke vært vits? 🙂

Hvilken gutter fra PH synes du er kjekkest? 
Morten (dette kom vel som et sjokk eller hva? xD), Kevin og Aleks var helt klart de kjekkeste i årets sesong. 

Har du hatt sex med noen andre enn Morten fra PH? Siden det var en tid dere ikke hadde kontakt?
Det stemmer at det var en stund vi ikke hadde kontakt, der begge var helt hundre prosent single, men jeg hadde ikke sex med noen fra PH. Det er ingen av de jeg kunne tenkt meg å hatt sex med, det hadde jo bare blitt kjemperart, haha.

Kan du vise oss det bildet du misliker MEST av deg?


DETTE, omg!!! Jeg er så blek oog jaa.. nei uff, jeg hater dette bildet. 

11 kommentarer

11 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL / JOBB, ABORT OG UTØYA

  1. Heii sofie! Jeg har et så inderlig ønske om å starte en blogg, men aner ikke hvordan jeg kan få orndet med layout til forsiden osv.. i tilleggg lurer jeg på hvordan jeg kan lykkes ? klem

  2. Hvilken episode av paradise sier du at du var på utøya? Og kommer du til og besøke utøya neste år?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *