EN ANNERLEDES JULAFTEN

Categories Personlig


I dette huset bodde jeg!! Rettere sagt “blåhuset”

God ettermiddag fra Kraksletta ♥ Dere tenker helt sikkert “hææ, hva er Kraksletta?”. Det er et lite sted utenfor Tromsø, der jeg har bodd store deler av barndommen min. For dere som ikke vet det så har jeg bodd på en gård, rettere sagt besteforeldrene min sin gård. Jeg hadde min “egen” hest i en alder av 6 år, så dere kan tro jeg har hatt litt ansvar gjennom tidene. Jeg ble dessverre litt for opptatt av gutter, sminke og andre ting i ungdomsårene, så besteforeldrene mine solgte derfor hesten min. Noe som absolutt var til det beste, da jeg rett og slett ikke brukte nok tid på henne. Dette hadde dere kanskje ikke sett for dere? Er det noen der ute som faktisk kan se for dere at jeg har bodd på en gård? hehe


Dagens look! Jeg skal vise dere alt imorgen <3 haha, på dette bildet så jeg litt psyko ut. 

Nok om min livshistorie, haha. Jeg skal være her til imorgen, i og med at vi skal feire jul sammen med besteforeldrene mine. Jeg kan ikke huske sist vi feiret jul sammen med de, det begynner virkelig å bli en god stund siden. Jeg gleder meg veldig til en koselig kveld, og jeg håper alle mine kjære lesere får en fantastisk fin jul. Klem til dere alle ♥

6 kommentarer

6 thoughts on “EN ANNERLEDES JULAFTEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *