HVORDAN OVERLEVER DERE?

Categories Ikke kategorisert

Først må jeg starte dette innlegget med å si at jeg virkelig er imponert over alle dere som bor i Tromsø og Nord-Norge generelt. Jeg synes dere burde få en stor klapp på skulderen og fradrag i skatten for å bo på et sted som dette. Misforstå meg rett, for Nord-Norge er vakkert, MEN HVORDAN  H*LVETE overlever dere mørketiden? Jeg har vært døgnvill siden jeg kom hit, og det er såå frustrerende. Jeg klarer ikke å sove før klokken er nærmere 5-6 på morgenen, og våkner ikke før klokken 12-14.00. Alle som kjenner meg vet hvor krise dette egentlig er for meg, men kroppen trenger jo søvn. Nei vet du hva, all ære til alle dere som overlever denne mørketiden, for det gjør ikke jeg. 

I dag er planen å dra ut en tur (som sikkert resten av Norge skal). Jeg kjenner jeg gleder meg veldig, for jeg regner med at jeg kommer til å møte mange mennesker jeg ikke har sett på lenge. Det er alltid det som er så koselig med å reise hjem i julen og på sommeren, for da får man møtt alle de menneskene man kun møter 2 ganger i året, haha ♥ Jeg har forresten endelig klart å bestemme meg hvor jeg skal være på nyttår, og det blir i TRONDHEIM. Som sagt så var jeg veldig usikker på om jeg skulle bruke så mye penger på å dra til Bodø, noe som ble helt uaktuelt. Så var jeg usikker på om jeg skulle til Oslo, noe som også ble helt uaktuelt. Jeg har lyst å feire nyttår med mine beste venner, og det er sånn det ble i år ♥ (ANDREA BLI MED!)

Jeg må beklage om det er mye skrivefeil i dette innlegget, men jeg ser absolutt ingenting. Klokken er nå 03.47, og jeg har prøvd å sove i 3 timer nå. Jeg fant til slutt ut at det ikke var noe vits, og at det faktisk er bedre å få unnagjort litt jobb. Jeg fjerner alltid lisene mine når jeg legger meg, så dere kan tro det er utfordrende for en med -3,75!! i syn å skrive dette innlegget, haha. 


Dette bildet tok Charlotte og jeg for noen dager siden som dere kanskje husker. Charlotte har jeg vært venn med siden 8 ende klasse, og vi var seriøst de verste drittungene i verden. Vi var skikkelig knoll og tott som fant på så mye dritt, haha. Jeg kom over noen gamle bilder av oss som jeg tenkte å vise dere, HAHA. 

Vi har faktisk forandret oss så utrolig mye, SE HVORDAN VI SÅ UT. Det siste bildet her er fra vår første fest sammen, og jeg tror (dessverre) ikke vi var mer enn 14 år gammel. En ting er sikkert, jeg hadde fått en gutt som var over 18 år til å kjøpe den cideren der til meg 🙂 Sykt kult den gang da, men gutter som holder på sånn er faktisk bare latterlig kleint. Få dere noe på deres egen alder ;-*

3 kommentarer

3 thoughts on “HVORDAN OVERLEVER DERE?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *