JEG DRO IKKE TIL TRONDHEIM

Categories Ikke kategorisert

Som dere kanskje forstår har jeg ikke vært helt ærlig med dere, for planen var aldri å feire nyttårsaften i Trondheim. Eller.. det var planen helt til jeg fant EN kjempebillig flybillett til Bodø. Jeg bestemte meg derfor for å overraske Morten, og kunne derfor ikke fortelle noe til dere heller. Jeg vet at han ikke leser bloggen min, men hadde jeg skrevet at jeg skulle til Bodø så hadde han fått vite det på en eller annen måte. Det er litt morsomt at det var såå mange som mente at jeg var en forferdelig kjæreste, hehe 🙂 Selvfølgelig ville jeg feire med Morten, men jeg hadde ikke betalt 2500kr for å komme meg hit, enkelt og greit. 

Det var helt skyfritt hele veien fra Tromsø til Bodø, see såå vakkert!

Denne boken begynner vel å bli kjent for dere? Du finner boken HER

Siden jeg har lovet dere å bli flinkere med Youtube har jeg vlogget i hele dag, og skal begynne å redigere den allerede i dag. Morten visste faktisk ingenting, så reaksjonen hans var veldig morsom. Nå skal jeg snart komme meg på trening før vi skal kose oss med taco i kveld. Vi snakkes senere ♥

 

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG DRO IKKE TIL TRONDHEIM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *