MITT ÅR MÅNED FOR MÅNED / DEL 1

Categories Personlig

God nyttår alle sammen ♥ Tenk at vi snart går inn i 2018, hvor har tiden blitt av? Jeg har vanskeligheter med å innse at dette året snart er over, og at det er på tide å legge mye bak seg. Som jeg har skrevet før så skal 2018 virkelig bli mitt år. Jeg skal fortelle mer om dette senere, for nå har jeg tenkt å gå gjennom 2017 sammen med dere.

Før jeg starter vil jeg bare takke alle dere som er innom bloggen min hver eneste dag. Aller mest vil jeg takke dere som støtter meg og legger igjen fine kommentarer, men jeg vil også takke dere som misliker meg. Dere bidrar også på denne bloggen, selv om det mest sannsynlig ikke er godt men. Uansett, godt nyttår til alle dere fantastiske og ikke fantastiske ;Ppp mennesker der ute. Jeg er så evig takknemlig for dere, dere skulle bare visst ♥

JANUAR – FEBRUAR

Ikke noe annet enn PÆRRA 2017!! Herregud for en fantastisk start på året, det er virkelig ingenting som kan toppe akkurat dette. Jeg kunne gjort alt for å få lov til å gå tilbake i tid, for jeg savner Mexico, hotellet og menneskene hver eneste dag. Takk til alle dere som var med på å gjøre opplevelsen min i Mexico uforglemmelig, både deltakere og dere som jobbet sammen med oss. Ikke minst takk til Manuel, verdens beste bartender og Mexico-venn. Takk til castingen som valgte å ta med akkurat meg, jeg er så happy. 

MARS

Jeg kom hjem fra Mexico 3 Mars, og skrev mitt første blogginnlegg om min deltakelse på Paradise Hotel. Du kan lese innlegget HER. Jeg husker enda følelsen av å kunne dele noe så stort, og hvor kul reaksjon de aller fleste hadde. Det var så deilig å endelig kunne fortelle sannheten, for det var utrolig mange mennesker jeg måtte lyve til. 

13 mars var det duket for PREMIEREFEST FOR PARADISE HOTEL 2017. Herregud for en morsom kveld dette var. Ikke bare var det den morsomste festen jeg har vært på, jeg var også så forbanna pen den kvelden. Nå kommer sikkert janteloven å biter meg i rævva, men det får så være. Jeg følte meg faktisk så utrolig bra, både med sminken, håret og kjolen. LOVE IT. 

Dagen ETTER premierefesten fikk jeg Side2 kontrakt. Dette var noe jeg hadde drømt om siden jeg startet å blogge. Jeg kommer helt seriøst ikke til å glemme følelsen i det de ringte meg å spurte om jeg ønsket å samarbeide med de. Jeg fikk dessverre ikke lov til å dele nyheten før det hadde gått noen dager/uker, så derfor ble dette blogginnlegget postet senere. Dette er bare en av mange beviser på at man kan få til akkurat det man vil. 

19 Mars fikk Andrea og jeg LEILIGHET SAMMEN. Vi hadde kjent hverandre i 2 måneder, og valgte likevel å flytte sammen. Jeg husker enda når jeg fikk telefon “Leiligheten er din om du ønsker den”. Jeg husker jeg løpte til jobben til Andrea, og ba hun flytte med meg. Bare en måned senere hadde vi fått en veldig fin leilighet sammen <3 Jeg angrer ikke et sekund, for Andrea er virkelig verdens beste roomie. 

30 Mars hadde jeg bursdag som vi feiret sammen i kollektivet. Det er veldig mange som spør hvorfor jeg var så lite med, og sannheten er ikke noe mer spennende enn at jeg holdt på med flytting. Jeg hadde akkurat fått min nye leilighet, og hadde derfor veldig mye å holde på med. Det var vel bare en eller to episoder jeg ikke kunne delta i? MEN det skal sies at jeg hadde veldig lite TV-tid, rett og slett for at jeg ikke var spesielt delaktig i programmet. Jeg var veldig sliten og samtidig ganske syk under innspillingen, og da derfor ikke spesielt mye. De ville nok heller fokusere på de menneskene som faktisk var delaktig i programmet vil jeg nok tro 🙂

APRIL

Jeg ble invitert med på mitt første arrangement som jeg synes var såå morsomt. Gullsnutten er for YouTubere om jeg ikke tar helt feil? Morsomt var det uansett, og jeg fikk tilbringe en fin kveld sammen med en fin gjeng ♥ PS; på dette tidspunktet var Morten og jeg ganske seriøse, men ingen visste! haha.

Vi fikk oppgave i å arrangere vår egen fest under innspilling av kollektivet. Jeg vet ikke om dere husker Pærra-festen på K1? Det var faktisk overraskende mange som kom, og alle vi møtte var så utrolig hyggelige. Jeg husker jeg leste Jodel dagen etter, og der var det noen  som hadde skrevet “Sofie er såå hyggelig i virkeligheten <3 ” Jeg husker hvor glad jeg ble, det var SÅ koselig å høre.

Jeg hadde begynt med vipper igjen etter Mexico, og måtte selvfølgelig skrive et innlegg om dette. Jeg tror dette var andre gangen jeg fylte på etter vi kom hjem, og jeg husker enda hvor fin jeg følte meg. Det er rart hva litt vipper kan gjøre med selvtilliten, hehe. Skal jeg kanskje begynne igjen?

VERDENS BESTE JENTER HADDE DEN ÅRLIGE TUREN TIL ÅRE <3 Altså, det finnes faktisk ikke et bedre sted å feire påska enn i Sverige. Det er så utrolig morsomt med masse fulle trøndere og svensker, samtidig som de har verdens beste afterski der. Om det er noen som ønsker å bli med i år, bare rop ut 😉 

Celine hadde sin første operasjon der hun måtte trekke hele 5 tenner. Jeg husker enda hvor redd jeg var for at hun skulle ta narkose, man alt gikk heldigvis helt fint. Hun var så dopet resten av dagen, det var nesten litt morsomt, haha. 

Dette var første gang jeg noen sinne fikk oppleve å få skikkelig hat fra dere som ser på Paradise Hotel. Episoden der Soph røyk ut ble klippet vel dramatisk, og plutselig var Kevin, Andrea, Morten og jeg hotellets mobbere. Jeg husker enda hvor sykt kjipt det var å plutselig måtte stå i en situasjon som aldri hadde skjedd. Dette er forresten det jeg snakket om i innlegget i går, at du faktisk ikke vet hvordan de klipper situasjoner som virker helt uskyldig. Når jeg gikk ned på sync etter hendelsen der Soph kom inn på rommet og ingen sa noe, så sa hun som intervjuet meg at dette var “Paradise Hotel 2017 sitt kleineste TV-øyeblikk” mens hun lo seg ihjel. Det var et ganske kleint øyeblikk, så det er synd at de klippet det så dramatisk. Men herregud, det er et reality program man melder seg på, så litt må man faktisk tåle. Det er synd å si, men man blir vant til å bli hatet etterhvert. Og forresten, dette var starten på forholdet til Morten og meg <3 så søtt.

Morten og jeg var så hemmelighetsfulle at dere faktisk trodde at Kevin og jeg var sammen, herregud så søtt. Jeg tror nok Kevin og jeg hadde vært dream team om vi hadde valgt å gå den veien, men det hadde nok aldri skjedd. Jeg er glad for å ha Kevin som min beste venn <3 han betyr utrolig mye for meg, og han er et helt fantastisk menneske. I love you, baby. Innlegget finner du HER

MAI

Mai startet med at Instagrammen min ble hacket. Jeg fant heldigvis fort ut hvem dette var, og jeg fikk en lang mail noen timer senere der de virkelig beklagde seg. Spør du meg så var det veldig tøft gjort, og hadde de ikke gjort det hadde jeg tatt saken videre til politiet. Det er lov å gjøre feil, men da er det viktig å rydde opp i feilene sine, slik disse jentene gjorde. 

Jeg og noen andre fra Paradise ble tilbudt å være med på Stian Blipp sitt show. Det var utrolig morsomt å få lov til å være med på noe sånt, spesielt siden jeg digger Stian. Det eneste negative var at jeg var kjempesyk, men ikke kunne trekke meg på grunn av at det allerede var flere som ikke stilte opp. Jeg kunne faktisk ikke svikte gjengen, det hadde ikke vært coolt. 

På dette tidspunktet var Morten og jeg sammen, men vi valgte å ikke fortelle det helt enda. Alt var enda så nytt, så ingen av oss hadde lyst å ødelegge noe med å la hele verden få vite det. Jeg skrev derfor veldig i koder, men bekreftet det litt på en måte. Dere kan lese innlegget HER.

Rett etter at jeg skrev innlegget om Morten og meg dro vi på kjærestetur til Roma sammen. Jeg tror de aller fleste skjønte at vi var sammen, men vi bekreftet fortsatt ingenting. Vi la ut halvveis kyssebilder og jeg skrev tekster som “Jeg er forelsket” så handlet det om at jeg var forelsket i Roma, hehe 😉 Jeg var nok litt forelsket i begge to. Dette var vår aller første tur sammen, noe som er veldig morsomt å se tilbake på. TENK så mye vi har reist det siste halvåret, og flere reiser skal det bli <3

Samtidig som vi var i Roma røyk jeg ut av Paradise Hotel. Jeg husker enda hvor trist og vondt alt dette var. Andrea og jeg gikk fra å ha full kontroll til å ha ingen, noe som var helt jævlig og ganske frustrerende, haha. Episoden når jeg røyk var faktisk ganske trist, og jeg husker jeg fikk snap av Kevin at han hadde begynt å gråte av den episoden, søtnosen <3 Jeg kan love dere at jeg gråt også, det var SYKT trist, haha. Dere kan lese innlegget mitt HER

Jeg fikk så utrolig mye dritt og stygge kommentarer på dette tidspunktet, så jeg måtte rett og slett ta meg en pause fra bloggen. Det er ganske sykt, er det ikke? Ikke faen at det skal skje igjen 😉 Ingen skal få lov til å trykke meg ned på den måten igjen, aldri. 

Jeg stakk av til Barcelona sammen med min beste venninne for å få litt pause fra hverdagen. Paradise gikk skikkelig innpå meg på dette tidspunktet, så jeg måtte rett og slett komme meg bort. Dette var også en jobbreise, men jeg valgte å ta det på dette tidspunktet for å ikke være hjemme i Norge. Jeg hadde en fin tur da <3

JUNI

Juni startet ikke på en bedre måte enn at jeg mottok sikkert 50 drapstrulser for at jeg ofret Grunde for Morten. Mennesker er virkelig syke, det er noe som er helt sikkert. Tenk å leve seg SÅ mye inn i et TV-program, at du ønsker noen DØD? Jeg er helt enig med at Grunde ikke fortjente det, men jeg fortjente virkelig ikke å dø av den grunn, haha. 

Det var finalefest, og jeg kom på andre plass av Paradise Hotel <3 Wiii 😀

Vi var en gjeng fra Pærra som dro til Stavanger pååå… hahah jeg husker ikke hva det heter, og jeg gidder faktisk ikke å google heller. Justin Bieber spilte der, og jeg hadde gledet meg SÅ til å se han. Det endte med at vi ikke kunne gå ut fra glasshuset for vi fikk faktisk ikke være i fred et eneste sekund. Dere er veldig søte som hadde så lyst å ta bilder med oss, men det var ganske kjedelig at jeg ikke fikk se Justin Bieber 🙁


Det var vel ikke før i Juni vi faktisk innrømte at vi var sammen, selv om alle hadde skjønt det for lenge siden. Det var derfor på tide å møte Svigers for aller første gang, noe som selvfølgelig var veldig koselig og litt skummelt <3 Tiden har virkelig flydd av gårde, har den ikke?

Jeg avsluttet Juni med sommerfest i Tønsberg. Jeg anbefaler virkelig alle til å ta seg en uke i Tønsberg om sommeren, det er så utrolig morsomt. Dere burde absolutt delta på noen av arrangementene Foynhagen arrangerer, det er ALLTID morsomt. 

6 kommentarer

6 thoughts on “MITT ÅR MÅNED FOR MÅNED / DEL 1

  1. shiiiit så pen du var før!!! pen nå også såklart, men du stelte deg mer før. Var flinkere med sminken, håret var finere ( vet du driver å blir blond, men da burde du gå for fargen du hadde) og sist men ikke minst; STILEN DIN VAR HELT ANNERLEDES!!!!!! det har såååå mye å si… du gikk fra tidenes babe til… alminnelig og harry

  2. Så mye finere nå uten de fake vippene! Dette gjelder alle! Jeg lever av å kle opp folk, make overs etc. Ikke vurder det engang, anbefales kun til de uten, som har mistet i sykdom. Stå på S, du gjør en glimrende jobb!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *