SPØRSMÅLSRUNDE OM FORHOLDET VÅRT

Categories Personlig

Når hadde du og Morten først sex?
I Mexico faktisk, hehe. Utenfor hotellet vel og merke 🙂

Hvordan begynte dere å ta kontakt etter pH?
Vi fikk kontakt igjen på premierefesten. Det skjedde egentlig bare naturlig, også har vi holdt kontakten siden. 

Vil dere flytte sammen?
Etterhvert, men det er nok enda en god stund til. Jeg tror ingen av oss er klar for å ta dette steget helt enda.

Krangler/diskuterer dere ofte? Og når dere gjør det, hvor lang tid går det før dere blir «venner» igjen?
Vi har hatt perioder der vi har kranglet og diskutert mer, men det ordner seg ganske kjapt. Noen ganger kan det ta litt lengre tid, da begge er veldig sta. 

Morten har ikke LinkedIn profil, og en relativt begrenset synlighet i sosiale medier – hva lever han EGENTLIG av, og har han – eller holder han på med – noen utdannelse?
Han lever av sosiale medier. Nei, han har ikke begynt på noen utdannelse. 

Husker dere når dere begynte å få følelser for hverandre?
I Mexico, så utviklet det seg bare mer og mer etter det. Det var jo en periode der vi ikke hadde kontakt, men ingenting hadde endret seg når vi tok opp kontakten igjen. 

Kom du og Morten godt overens på pH?
Jaa, han var en av de jeg gikk best overens med inne på hotellet. 

Har dere mye sex?
Mye og mye, jeg tror vi har det ganske normalt vil jeg si 🙂

Har Morten noe mening om at du skal flytte til Trondheim?
Vi har egentlig ikke snakket så mye om det, så jeg vet helt ærlig ikke hva Morten føler. Jeg vet at at det ikke er noe han har lyst til, men samtidig så respekterer han valget mitt. Han er hjertelig velkommen til å flytte med om han vil.

Hva tror du kommer til å skje med forholdet deres når eller vis du flytter til Trondheim?
Jeg tror faktisk forholdet vårt vil bli bedre. Vi kommer til å slutte å ta hverandre som en selvfølge, og sette mer pris på hverandre. Vi har nok bare sunt av å savne hverandre litt vil jeg tro. 

Har dere hatt en nedtur enda? Dvs dårligere stemning, mindre kroppskontakt, følelsen av at følelsene deres for hverandre føles litt “gjemt”? Tror du skjønner hva jeg mener.
Ja, det har vi, men det varte bare en liten stund. Jeg tror nok Morten og jeg kanskje går litt for mye oppå hverandre, og kan derfor bli litt lei. Begge hadde nok godt av en liten juleferie, for vi har det veldig bra akkurat nå <3

Er dere egentlig forelsket i hverandre? Altså er det true love mellom dere?
Jaa, ellers hadde vi nok ikke vært sammen. Om det er true love tror jeg man helt ærlig aldri kan vite, men jeg håper selvfølgelig det. 

Er dere et slikt par som takler å være ofte sammen og oppå hverandre hele tiden, og likevel ikke gå lei?
Både ja og nei. Vi er veeeeldig mye sammen, noe som har funket bra for oss begge. Men vi kan bli lei som alle andre, og hadde godt av en liten juleferie som jeg skrev over her. 

Har dere noen gang følt dere usikre på hverandre?
Jeg vet ikke helt om du mener om at vi har vært usikker på den måten at vi ikke har stolt på hverandre, eller om du mener at vi har vært usikker på forholdet vårt? Vi begge stoler 100% på hverandre, så det har ikke vært noe usikkerhet der. Men vi har hatt oppturer og nedturer som jeg vil tro er helt normalt, der vi nok har følt oss litt usikre og lei. Jeg har ikke vært noe bekymret for jeg tror det er følelser alle kjenner på, så tar det noen minutter så forstår man at det absolutt ikke er en grunn til å være usikker. Jeg elsker Morten, og vet at det er han jeg ønsker å være sammen med. 

Hvordan er forholdet deres angående sjalusi? Jeg tenker er du sjalu, er Morten sjalu? Hvordan prater dere om det?
Jeg tror kanskje jeg kjenner mer på sjalusi enn hva Morten kanskje gjør, da jenter ofte er slemmere enn gutter. Det har vært et par tilfeller Morten har mottatt snaps av randome jenter som sender veldig utfordrende videoer og bilder, noe som selvfølgelig ikke er kult. Jeg kan ærlig innrømme at jeg blir sjalu av slike snaps, og om noen blir for pågående på byen. Men alt i alt så er det veldig lite sjalu i forholdet vårt, noe jeg er veldig glad for. 

Ønsker dere barn?
Etterhvert så vil vi nok ha det. Som jeg har fortalt dere før så har jeg aldri følt behovet for å få barn, men.den siste tiden er det noe jeg har begynt å tenke mer på. Jeg vet at dette svaret vil skremme Morten, hehe sorry <3

Snakker du Nordlending med Morten?
Haha nei. Det er bare et fåtall mennesker jeg snakker nordlending med. Morten synes også min dialekt er finere, og jeg tror han er glad for at jeg ikke snakker nordlending med han, haha. 

Hvis dere skulle fått barn, ville dere helt fått en gutt eller en jente?
Jeg vil ha jente, og Morten vil ha gutt.

Hvor mange ganger har du og Morten hatt sex?
Du det vet jeg dessverre ikke. Det hadde nok vært litt rart å telle, haha. 

Snorker Morten?
Nei, HELDIGVIS ikke, haha. 

Hva gjør Morten når du er lei deg og trist og deppa?? Gjør han noe spesielt for deg?
Han bare er der for meg, og støtter meg. Jeg er en sånn person som hater oppmerksomhet rundt mine problemer, noe han vet veldig godt. Så det er mer enn nok at han bare er der uten å si så mye. Sist lå jeg i sengen en hel dag uten å spise, rett og slett for at jeg ikke orket. Da tok det kanskje 10 minutter før han plutselig var hjemme hos meg, så lagde han taco og passet på <3 Han pleier også å hjelpe meg med bloggen på dårlige dager. 

Hvor lang pikk har Morten?
2,5 cm xDDD Nei, dette får nok forbli en hemmelighet 😉

Hvor ofte har dere sex og hvor ofte er normalt?
Det varierer veldig. Vet du hva? Jeg tror man skal finne ut selv hva som passer for seg, og ikke alle andre. Noen vil ha sex 3-4 ganger i ukens, mens andre vil bare ha en gang. Begge to er like normalt, alt handler om hva man selv liker og hva man orker. 

Har dere noen gang hatt trekant?
Nei det har vi ikke. Det er nok heller ikke noe som kommer til å skje, da ingen av oss ønsker å involvere en tredjepart i forholdet. Morten er bare min, og det skjer ikke at jeg deler han med noen.

Bortsett fra å trene og reise, hva liker dere å gjøre sammen?
Det er vel egentlig det vi liker å gjøre sammen, haha. Vi synes selvfølgelig det er koselig å se film og lage en god middag, men trening og reising er vel hobbyene våre. 

Hva synes du om at Morten har kroppshår under armene og beina etc?
Han liker meg best barbert, noe jeg selv er helt enig i. Jeg synes kroppshår er uhygienisk og lite tiltrekkende. 

35 kommentarer

35 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE OM FORHOLDET VÅRT

  1. Du svarte ikke akkurat på siste spørsmål, haha. Spørsmålet var vel rettet mot Morten og ikke deg, antar jeg?

  2. Kroppshår uhygienisk ? Nå har jeg hørt det også , tenk på hvem som leser innleggene dine og hvilke holdninger du fremmer

  3. Tror du misforstod på siste spørsmål der? Det står hva DU syntes om at Morten HAR hår, hehe👍🏻 Ellers utrolig ærlige svar ❤️

  4. Føler at dette innlegget var litt kjedelig. Det høres ut som om du og Morten har det «perfekt» du forteller at dere pleier å diskutere og krangle men da blir dere fort venner igjen. Men utenom dt så føler jg at måten du trekker ut forholdet deres r på en spesiell og perfekt måte.

  5. Imponerende at noen blir sure for at du sier din mening om kroppshår. Kunne ikke vært mer enig 😉

  6. Hadde Martine vært gravid hadde ho jo ikke hadd en barnestol som e beregna for unga på 4+ ish…

  7. ^ hun svarte jo på det siste spørsmålet. Hun sa jo at hun tenker det samme som Morten når det kommer til kroppshår. Han liker henne barbert og hun liker han barbert. Les svaret litt nøyere 😉

  8. Du nevnte du ville slutte å reise etter Bali/LA for å heller spare til bolig – men da høres det også ut som om en viktig par-syssel som dere to gjør sammen forsvinner. Tror du valget ditt om sparing vil kunne svekke forholdet, når dere da primært kun har trening og “chille med Netflix” som eneste sysler?

  9. Kort spørsmål jeg ikke ser besvart andre steder: Har dere helt lik sexlyst i forhold til hvor ofte – eller har en av dere jevnt over høyere eller lavere sexlyst enn den andre?

  10. Fint innlegg, men litt skremmende at du ikke har snakket med Morten ang. flyttingen din. Det er ikke snakk om en liten filleting, men noe som vil påvirke dere begge. I et seriøst forhold bør sånne ting diskuteres i en dialog, ikke monolog.

  11. Er du alltid barbert/glatt?
    Hvordan får du til et bra/fint resultat når du gjør det? ( om jeg kan spørre )
    Så også et innlegg ang ?leketøy? er det noe ?bruker? alene eller?? 🙂

  12. Hei jeg ville bare si at der er uhygienisk å barbere bort håret ikke å ha det der du har en kjempe høy sjanse for og få infeksjoner der nede og under armene kan du få utslett og irritabel hud. Men det er selvfølgelig du som bestemmer om du vil barbere det eller ikke. Men du burde ikke ha skrevet at det er uhygeninsk å ha hår for det er det absolutt ikke det er det helt motsatte. Ville bare si at du altså sier til en haug med jenter at det er uhygienisk å ha hår men jeg hater ikke på deg❤❤❤

  13. Siden du barberer deg så ofte, får du ikke sånne prikker? Det får jeg om jeg barberer meg når jeg kun har sånne hår stubber, som jeg har etter feks 3 dager.. med mindre jeg venter 5-7 dager til det har vokst lengr ut, så får jeg ikke et helt glatt resultat

  14. Det er jo noe en kan gjøre for å bli «glattere» nedentil. Barber med håret nedentil (altså nedover), ikke i mot. Da kan man få vonde hårsekker..

  15. Random spørsmål dersom du kegher ut et innlegg han du da redigere de du har skrevet etter det er lakt ut eller er ikke det muli?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *