JEG VIL IKKE FLYTTE SAMMEN MED MORTEN

Categories Personlig

Det eneste som er kjipt med å bli blond igjen er alle prosessene jeg må gjennom først, og hvor dårlig håret mitt responderer på fargen. Som dere kanskje ser har håret mitt blitt veldig varmt den siste tiden, nesten litt oransje faktisk. Det er ikke bare bare å være vant til å ha helt hvitt kaldt hår til å plutselig være veldig varm i fargen. Det viktigste er uansett å bevare håret mitt, så jeg må bare smøre meg med tålmodighet <3

Uansett, over til hva dette innlegget egentlig skulle handle om. Det har vært mange spørsmål etter at jeg fortalte at jeg kommer til å kjøpe leilighet i Trondheim, blant annet om vi skal flytte sammen. Morten er selvfølgelig hjertelig velkommen til å være med til Trondheim om han ønsker det, og det aller beste hadde selvfølgelig vært om han valgte å bli med. Jeg ønsker å ha Morten i samme by, men jeg føler meg ikke klar for å flytte inn sammen med han.

Vi har bare vært sammen i 8 måneder, så jeg synes det er alt for tidlig å flytte sammen. Jeg har gjort dette før, og jeg vil absolutt si at jeg lærte av det. Personlig føler jeg at vi ødela tiden der man skal være nyforelsket og nyte livet som bare kjærester når vi valgte å flytte sammen så tidlig. Spørsmålet er ikke lengre “skal vi dra på kino?”, “skal jeg komme til deg så lager vi litt mat?” eller “vil du komme på besøk?”. Spørsmålene ble plutselig “hvorfor har du ikke ryddet?”, “husket du å betale regningen?” og “hvorfor har du ikke laget mat enda?”

Misforstå meg rett, for dette er “problemer” man kommer til å ha etterhvert, men jeg ønsker ikke å ha de enda. Jeg har lyst å nyte nyforelskelsen og det å bare være kjærester en stund til. Jeg kjenner at jeg ikke er klar for ansvaret som kommer med å flytte inn med Morten helt enda. Vi skal gjennom så mange faser i forholdet vårt, og dette er en av de. Jeg setter pris på at vi kan invitere hverandre på besøk og avtale å spise middag enten her eller der. Jeg setter pris på at han kommer hit å overnatter, og savner han de gangene han sover hjemme. Det kommer en tid der vi vil ha hus, barn, bil og familie, men akkurat nå trives vi veldig godt med å bare være kjærester ♥

 

17 kommentarer

17 thoughts on “JEG VIL IKKE FLYTTE SAMMEN MED MORTEN

  1. Skjønner veldig godt hva du mener! I ettertid skulle jeg ønske at vi ventet selv, jeg flyttet inn så og si med en gang. Men sånn ble det når vi ble helt avhengig av hverandre xp Snart har vi vært sammen i 4 år og har to små barn sammen. Savner tiden hvor vi var nyforelsket og hadde plenty med tid til hverandre 🙂

  2. Det er dritstygt når håret ditt er såå langt under, og ap kort over. Lik lengde er finest, og du hadde sett jævlig pen ut hvis du klipte bittelitt bare

  3. Åå du er så fin blond 😊 Håret du hadde på pH og tiden etter (spesielt i Roma) var så sinnsykt fint. En omgang til så blir det enda bedre 👌🏻

  4. Pleier ikke å kommentere på noe egt, men du hadde vært sykt fin med helt kort hår! Du er fin med langt hår og, men tror det hadde vært enda finere kort:))

  5. Anonym: Hvem har sagt at jeg ikke skal være med? 😉 Nei, sur er jeg absolutt ikke! Jeg skal ærlig innrømme at jeg er skikkelig misunnelig, for fyy som jeg savner Mexico. Likevel tror jeg nok ikke dette hadde vært helt sesongen for meg, og at jeg kanskje hadde ødelagt litt opplevelsen? Vi var en så utrolig fin gjeng i fjor der det var meget lite drama. Nå er det veeeldig mange sterke personligheter som skal sammen, noe jeg kan tro vil bli veldig utfordrende.

  6. Til dere som lommenterer håret: hun har hair extentions så det nederste ?lange? er extentions og det øverste er hennes ekte

  7. Du virker sur fordi du ikke ble spurt om å være med på paradise legende sesongen. Er du det?

  8. Har ein form for dysleksi sry for skrive feil, Kva kommer til å skje med deg og Morten når du flytter til Trondheim
    ?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *