FORANDRING FRYDER

Categories Ikke kategorisert

Det er veldig mange av dere som tror at Morten bor hos Andrea og meg, noe som kanskje ikke er så veldig rart. Morten er alltid hjemme hos meg, og jeg er aldri hjemme hos han. Jeg vet ikke om jeg trenger å si så mye annet enn at Morten bor med fire gutter? Dere kan sikkert gjette dere til resten? rot, rot og enda mer rot. Jeg takler ikke å være steder det er rotete, og har derfor nektet å være hjemme hos Morten. Det er ikke bare litt rotete her, det er faktisk mildt sagt helt jævlig. 

Nå som Martine flytter inn til Andrea og meg velger jeg å “flytte ut”. Jeg tror det kan bli veldig vanskelig å være fire mennesker oppå hverandre i en liten leilighet, så jeg må derfor ha et sted jeg kan dra om det blir litt for mye mennesker. Morten og jeg ble derfor enig om å dra hjem til han for å rydde, og ikke minst gjøre leiligheten litt koselig. Forandringen er VELDIG stor, så jeg tenkte jeg skulle vise dere før og etterbilder. 

FØR

ETTER

Hva synes dere?

 

38 kommentarer

38 thoughts on “FORANDRING FRYDER

  1. Synes ikke egt det var så rotete. Virket mer som du hadde en litt dårlig vinkel på bildene. Men det var veldig fint etter på :))

  2. Ble fint og jeg er gutt men er ikke så rotete, men av og til er det et stort rot på rommet mitt!

  3. Kjempefint – så fint at andre jenter som kommer på besøk der tenker at så ryddige som disse gutta er, så må de sikkert være gentlemen med orden på sakene også ellers…og verdt å strekke seg litt lenger for! 😉
    Kanskje du etterhvert kan style den samme sofakroken 100 ganger, slik catch_a_memory gjør på instagram.

  4. Åååh så mye bedre det blei når dere hadde ryddet, mye kosligere og være en plass der det ser litt ryddig og fint ut,personlig så HATER jeg rot,så jeg forstår deg veldig godt 😊 ellers så synes jeg det er veldig kjekt og følge deg,du er ei flott jente 🌺 ❤👌 og du er kjempe flink i det du gjør!🔱❤
    Ønsker deg ei riktig god helg
    Husk ta vare på hverandre og deg selv! det er veldig viktig! ❤

  5. Ser virkelig ikke hva du stresser over. Rotete? Nei, ikke veldig. Når du sier at det er krise indikerer det lissom litt til at del ligger klær, tomme pizzabokser, halvfulle glass og skittene tallerkner strødd utover alt, (slik det gjør hos meg hehe;)). Ta det rolig, er bare noen småting.
    Liten sidenote: du som prøver å «fjerne» stereotyper; blir det ikke litt feil å påstå at gutter roter mer en jenter? Som jeg selv sa er det mye mer rotete hos meg, og jeg er en jente som bor med to andre jenter….
    Liker generelt sett bloggen din, da, og synes mye av det du gjør/skriver om er helt utrolig tøft.

  6. Jeg TÅLER heller ikke når det er så rotete, det ble veldig fint i leiligheten nå😀
    Men skal de andre guttene bo der når du flytter inn?
    PS: Elsker bloggen din😘

  7. Synes ikke det var så gale, litt hverdagsrot😄
    Men ble jo kjempefin når den ble rydda. Veldig kul leilighet. Kanskje få en liten omvisning på den😊 hva er opp trappen?

  8. hadde jeg vært martine hadde jeg følt meg sjukt velkommen hos dere når du velger å flytte ut når hun flytter inn 😉

  9. Hei💟 så martine l la ut et bilde av en død fisk på mystoryen. Defor begynte jeg og tenke på hvordan du ser på verden. Er dyr, mennesker og fisker osv like mye vert i dine øyne eller tenker du at mennesker er mest vert fordi vi er og så kommer dyr ig då til fugler og fisk som mange ikke tenker har en hjerne? Eller er alle levende bevegende skapninger like mye vert? Håper du vil svare på dette spørsmåle er egi ikke så langt bare forklaringen haha

  10. synes ikke det var rotete i det hele tatt på før bildene, så hvordan du kan omtale det som “helt krise” forstår jeg virkelig ikke.

  11. Det var jo nesten ikke rotete før dere ryddet du bare sutrer og klaget over alt😅Alle er ikke perfekt ikke du eller det må du klare å sjønne❤️Skjønner du ikke at du klager litt for mye på folk og ting❤️Men elsker bloggen din

  12. Da kunne vel heller Martine ha lånt rommet til Morten da?? Hadde ikke det vært det enkleste? Siden Marine har bodd der før og alt!

  13. Du burde ordlagt deg annerledes hvis du ikke ville det skulle virke som dere ble for mange i leiligheten. Er så glad jeg ikke er din kjæreste eller venn, for du virker som et ukoselig menneske.

  14. Anonym: Er absolutt ikke perfekt jeg 🙂 må være ekstremt slitsomt å være venn med mennesker man må være forsiktig med hvordan man ordlegger seg slik at vedkommende ikke skal gjøre en fjern om til ti høns. Ha en fin dag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *