I DAG SKJER DET

Categories Reise

Fyfaen så misunnelig jeg har vært på Martine og Aleks de siste dagene. Er det noe jeg virkelig hater så er det å være hjemme samtidig som noen av vennene min er ute å reiser. Jeg har så vidt orket å åpne snappene fra Martine, rett og slett for at jeg blir alt for sjalu. Jeg har skikkelig kjærlighetssorg over Mexico nå, og synes det er skikkelig kjipt at en ny gjeng har reist ned. Det er jo min gjeng sitt hotell, ååh 🙁 Det hjelper derfor ikke at Martine sender meg snaps av hotellet og solnedgangen hver eneste kveld, haha. 

UANSETT, over til noe helt annet. Jeg har faktisk ingen grunn til å klage, for i dag reiser Morten og jeg til BALI!! Vi skal være i Bali i nesten tre uker, noe jeg virkelig ser frem til. Det er så mye morsommere å oppdatere bloggen når man er utenfor Norge, er dere ikke enig? Jeg lover kule bilder, også skal jeg prøve å oppdatere masse på bloggen og YouTube som du kan følge HER. Husk å add meg på Snapchat for masse oppdateringer: Sofieeec

34 kommentarer

34 thoughts on “I DAG SKJER DET

  1. På snachat skrev du at du ikke hadde orket å åpne snappene fra Martine OG Aleks, og her i innlegget nevner du kun martine?

  2. Heilt utrulig heldig!!❤️ Skulle ønske eg hadde en jobb der eg kunne ta fri nårsomhelst og ha nok penga😞 håpa du og Morten kosa dokke masse, dokke fortjena det virkelig🙌🏼 Begge dokke er veldig gode mennesker!!!

  3. kjempefint antrekk og god tur til Bali 😀
    Svigermor og svigerfar også der snart. Mesunnelig på de som skal til varm i den kald års tiden 🙂

  4. Så utrolig respektløst av Martine og Andrea å filme at du har sex i ditt eget hjem, hvor du liksom skal føle deg trygg på omgivelsene dine..
    Jeg håper ikke dette har gjort dagen sur med tanke på at dere faktisk skal gledes over reisen dere skal på! Ønsker dere en fantastisk tur, og gleder meg til oppdateringer <3 Sofie, du stråler for tiden!

  5. No hate, men du ødelegger kvaliteten på bildene med alt for mye fokus på lysstyrke og lite kontraster. Lyse og fine bilder er veldig fint, men det blir litt overkill har jeg ofte lagt merke til her på bloggen din.

  6. Kan du lage ett innlegg der du snakker om det med Martine, og videoen hun la ut på snapchat av deg og Morten? Kanskje at jeg ikke har fulgt med, men finner hvertfall ikke noe om det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *