HER BOR VI

Categories Reise

annonse

Som jeg fortalte dere i går så kom vi frem til Bali ganske sent, noe som gjorde at jeg ikke fikk tatt noe særlig med bilder til dere. Jeg tenkte derfor jeg skulle vise dere ordentlig hvor vi skal bo i en uke. Dere aner ikke hvor fint det er her på campen, bare se på disse bildene. 

Altsåå.. hvor digg er det ikke på Lapoint Surfcamp Bali ? Vi bor i en utrolig fin Villa i et kjempe flott nabolag i Canggu ♥

Vi skal være på Bali i hele to uker for å surfe, og denne uken skal vi prøve ut Level 2. Jeg vil absolutt si at jeg lærte en god del fra Level 1 da vi surfet i Portugal, så jeg håper jeg er klar for Level 2 nå. Det begynner å bli en stund siden sist, men jeg kan ikke gjøre annet enn å prøve. Jeg tror også veldig på at øvelse gjør mester, så om noen uker er jeg vel en proff surfer. Vi snakkes i Australia, hehe neidaa

Hunk VS babe95fromnorway 😉 Spør du meg er det helt klart at jeg er vinneren. Hva synes dere?

40 kommentarer

40 thoughts on “HER BOR VI

  1. Du har uten tvil den diggeste kroppen sofie! Alt e heilt ubeskrivelig fantastisk med deg! ❤️ Ei av de fineste som e i værden uten tvil!

  2. Hvordan er valutaen der? Når jeg søkte det opp så sto det at 1 kr er 0,00056 idr som jeg tror dem bruker i Bali?
    Btw så elske i bloggen din og du e så utrolig vakker!❤️

  3. Like di kvite flækkan på rompa, hahah! Æ har åsså sånne, skjønne ikke ka di kommer av!

  4. Er de som skal være END på paradise hotel 2018 sluppet? Isåfall hvor kan man se det hen?❤️

  5. Hahah, dere er like bra begge to❤️ Du er virkelig en stor inspiration for alle oss som er litt yngre(15 år og ned) elsker deg💎💎

  6. Jeg beundrer deg sånn. Jeg møtte deg en gang på en godteributikk og var egentlig mer opptatt av å ha en samtale med deg enn å ta bilde, og jeg beundrer deg sånn for den du er. Du er så bra. Du har selvironi over her, du er snill og du er seriøst så pen og jeg hadde dødd for å få ditt utseende og det mener jeg. Nei jeg bare liker deg bedre og bedre for hver dag som går og jeg håper dere koser dere massemasse i Bali❤️❤️

  7. elsker innlegg når du legger ut et eller flere useriøse bilder av deg selv midt i det seriøse innlegget. Det siste bildet er bare elsk❤️❤️❤️😂 fortsett med sånne bilder ahhah

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *