LET’S HANG BY THE POOL

Categories Reise

Hei dere ♥ Det er utrolig deilig å kunne meddele at jeg føler meg veldig bra i dag, selv om jeg hadde en ganske kjip opplevelse i går. Som jeg skrev i innlegget så skulle vi ha oss en liten pause fra surfingen i dag, slik at jeg kan hente meg litt inn igjen til timen vi har på fredag. Jeg har fått byttet til Level 1, så nå er jeg klar for å mestre surfing igjen. 

I dag har vi tenkt oss en tur på stranden, selv om det pøsregner her akkurat nå. Vi er her under regntiden, men foreløpig har det gått overraskende bra. Det har ikke regnet noe siden vi kom hit, utenom litt i dag. Det begynner heldigvis å gi seg nå, så da skal vi komme oss ut døren. Vi har også planer om å sjekke ut waterfalls, tempel og litt beach barer i dag. Alt i alt tror jeg det kommer til å bli en veldig fin dag, og jeg gleder meg masse til å vise dere alle kule bildene vi skal ta. Jeg elsker at jeg har en kjæreste som er flink med bilder, og ikke minst kreativ når det kommer til hvor og hvordan vi skal ta bildene. Morten skal ha mye creds for bildene jeg legger ut på denne bloggen, for det er han som tar 90% av de. 

I går var vi bare ved bassenget siden havet her er veldig forsøplet. Det gjør meg både sint og forbannet å se hvor mye de forsøpler her. Jeg får så vondt i hjertet mitt av å tenke på alle dyrene som lever i havet. Jeg skal prøve å ta bildet av vannet i dag slik at dere skal få se, det er faktisk helt krise. Jeg kunne sikkert bygd meg et hus med interiør og fylt opp kjøleskapet mitt ved å plukke opp rester fra havet. 

Beklager mye rumpebilder på bloggen, eller jeg skal vel kanskje ikke beklage meg. Det er bare morsomt at jeg endelig klarer å legge ut bilde av rumpa mi igjen, for jeg har hatt veldig komplekser med den. Jeg blir påvirket på lik linje som alle andre, og den trenden som har vært med Kim K ass har selvfølgelig gått innpå meg også. Det har ikke hjulpet på med kommentarer om hvor liten og flat rumpa mi er, men nå kjenner jeg at jeg rett og slett gir faen. Jeg liker rumpa mi, og ser derfor ingen grunn til å ikke vise den frem 🙂

72 kommentarer

72 thoughts on “LET’S HANG BY THE POOL

  1. Så bra at dere koser dere, og at det går bra med deg i dag! Lykke til på neste surfing, du klarer det 🙂 du skal bare vite at jeg ikke syntes rumpa di er liten og flat, syntes den er helt perfekt til kroppen din! Ikke bry deg om negative kommentarer, du er perfekt som du er❤️ Klem😘

  2. Du har kjempefin rompe og kropp. Men hvorfor må du ligge sånn at du stikker ut rompa di? Og du tar jo alltid rompebilder. Sist var jo i Dubai.

  3. Vil rose deg for bloggen din. Den er interessant å lese og jeg har blitt fast leser. Du gjør en veldig god jobb! Stå på❤️

  4. Hvorfor ligger du opp med rumpa? Vi vet jo at den er liten og flat! Hvorfor gjør du dette? Hvor er hjernecellene? At Morten gidder å henge med deg er en gåte! Ta en rumpeplastikk så blir du nok fornøyd. For alt du skriver om at du liker rumpa di, er jo bare tull så lenge du ikke viser den naturlig. Gud, deg er det veldig synd på! Nå blir du diskutert i alle forum for at du er et usikkert nek. Gå til Psykolog!

  5. Jeg blir helt satt ut når jeg leser alle kommentarene du får Sofie. At folk gidder å bruke tiden sin på å rakke ned på andre folk gjør meg bare kvalm. Jeg leser egt sjeldent blogger, men din syntes jeg faktisk er spennende å lese. Men å kommentere blogger gjør jeg hvert fall aldri, men nå måtte jeg rett og slett bare gjøre det. Du er utrolig fin som du er Sofie, og jeg kunne bare ønske jeg tenkte som deg når det kommer til rumpe og kroppen generelt. Digger at du er deg selv og rett og slett driter i hva andre sier.
    Ha fortsatt en fantastisk tur i Bali!!

  6. Når noen kommenterer uten å skrive mailadressen sin sant, kan du fremdeles se hvem denne personen er? Sånn som du kommenterte lengre her oppe? Elsker bloggen din forresten <33

  7. Syns du er flott akkurat som du er! Derfor jeg liker bloggen din så godt, fordi du holder det så ekte <3 Flere andre bloggere burde lære mer av deg 🙂

  8. Altså Herregud. Jeg blir helt kvalm av dere «nett troll». Har dere ikke noe annet å gjøre på? Skal vedde på at dere ikke ser noe bedre ut selv for å vere ærlig. Sofie er perfekt akkuratt sann som hun er, og jeg kan skjønne hvorfor Morten er tiltrukket av henne. Så dere som ikkje skjønner hvorfor, slutt å kommenter her takk. Og det med ståpikk? Virkelig? Hvor gamle er dere? 12? Jeg kan skjønne hva dere mente med det bilde, men det er en skygge og det vet dere alle.
    Stå på Sofie og ikke la haters ta deg ned! Fortsett å vere en så bra og flott person som du er<3

  9. Er enig i at kommentaren til Tirill var unødvendig. Men lurer på hvorfor du da godkjenner disse kommentarene?? Hvorfor overser du dem ikke bare? Du krangler med folk i kommentarfeltet ditt og truer med IP adresser og holder på. Dette skaper en negativ stemning på bloggen din.

  10. Håper virkelig du ikke bryr deg om de ekle kommentarene som kommer inn, selvom jeg skjønner at det er uungåelig å vie de noen tanker.
    Sånne som «Tiril og Ninni» burde vært bannlyst fra internett.
    Det å ha så lite empati for andres følelser er kvalmende! At et menneske har så stort behov for å slenge dritt er ekstremt sjokkerende, forstår ikke hvor trangen til dette kommer fra.
    Vel uansett, kos deg på Bali og håper du viser rumpa di akkurat når det måtte passe deg!
    Så håper jeg dere som skriver ondskapsfulle kommentarer tenker dere om neste gang og forsøker å sette dere inn i hodet til mottageren av disse nedsettende kommentarene, og hvordan det kan føles for de.

  11. Sofie ❣️
    Jeg har lest mange blogger opp gjennom og jeg tror aldri jeg har skrevet en svært negativt kommentar. Jeg klarer ikke å finne gleden i å skrive negativt til andre, og jeg syns spesielt du får unødvendig mye stygt slengt etter deg. Jeg håper du driter i det, om du ikke klarer det 100% så hvertfall prøv. For det er lesere som meg du blogger for, det må du huske. Lesere som syns du er bra. Det er på tide å dele noen gode ord, som kommer rett fra hjertet. For vet du hva? Du fortjener ikke annet enn gode ord fra lesere ❣️
    Jeg har fulgt bloggen din i evigheter, som leser har jeg vært med deg gjennom oppturer og nedturer (jeg syns du er en knalltøff dame). Jeg kan ikke alltid være enig i dine meninger, men det betyr ikke at jeg kan slenge en bibel fra helvette i kommentarfeltet ditt. Sånn fungerer det ikke. Dessverre er det så mange som tror at det fungerer slik. Heldigvis er det ikke dem du blogger for, det er oss andre. Vi som støtter deg, vi som kommer med gode ord, oppmuntringer og føler med deg når du er trist.
    Det er fantastisk at du er så åpen om sårbare ting, med det kan du nå langt. Både i din karriere, og som medhjelper for oss lesere.
    Husk nå på at dem som trykker ned andre vil heve seg selv, og det er ikke en holdning man kommer langt med i livet. Du er så mye bedre enn dem, SÅ mye bedre. Å at du viser fingern til dem som har dratt deg ned pga rumpa di, det elsker jeg.
    Du er flott, det må du alltid huske på. ❤️ Du er nydelig, kroppen din er som alle andre kropper: fin akkurat som den er. Rumpa di, den er smashing.

  12. Ehm jo du truer med IP selvom du ikke vet noe som helst om hva du kan gjøre med den. Usikkre faen

  13. Fy faen jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å skrive dritt til deg om kroppen din osv. Du er perfekt akkurat som du er og du fortjener ikke alt det hatet. Jeg elsker bloggen din forresten!!

  14. Hei<3
    Jeg må bare spørre... på det fjerde bildet... hva er det som henger ned mellom beina dine? Er det bare vannet som har gjort låret ditt rart eller? 😂

  15. Du ser fantastisk ut Sofie!! Skulle gjerne ha sett ut som deg! Kos dere masse på bali, vel fortjent!

  16. Dere bør sjekke ut Rock Bar når dere er på Bali nå! Nydeligste solnedgangen fra en plass som er bygget inn i fjellsiden. Så god mat, hyggelig, litt eksklusiv atmosfære og veldig romantisk. En av de beste minnene mine fra Bali. Klem 🙂

  17. Du har fin rumpe som den r !!
    Den r perfekt, ikke tenkt på sånn kjære Sofie !
    Vær fornøyd med sånn som du er, fordi du er perfekt og folk serr opp til deg! Heier på deg:))❤️

  18. Tror de mener at den delen av brettet som stikker ut under vann mellom beina dine ser ut som en ståpikk😄

  19. Haha folk er latterlige. Digger deg og bloggen din! Synes det er flott å ha en blogger som deg, som fremmer viktige temaer og samtidig skriverne utrolig bra! Håper du og Morten koser dere masse i Bali, misunner dere 😀

  20. Folk mener nok det 4 bilde, bilde nr 3 av deg, det er en skygge under venstre ben som småbarn kanksje syns er litt gøy:) så du var ikke den eneste som ikke så det på vilde 3

  21. Har dere fått kursing av Side2 i hvordan dere behandler nett-troll? I de siste par innleggene har du gått i polemikk med Anonym/Ninni/Tirill, ved siden av å gi ham/henne masse næring i form av tilbakemeldinger. Det er ganske opplagt at vedkommende ikke bare er en “mean girl” eller “bitchy”, men viser alle de klassiske personlighetsforstyrrelsene forskning viser at nett-troll har, slik som sosiale evner i forhold til å se og forstå hva som trigger en reaksjon (f.eks peke ut ting som du har tilkjennegitt å ha dårlig selvbilde over) kombinert med total mangel på empati i forhold til hvordan dette får deg til å føle deg. Videre elementer av sadisme og psykopatiske trekk.
    I slike tilfeller hvor trollets eneste hensikt er å få deg til å synke til vedkommendes nivå, har all forskning vist at total stillhet og ignorering er eneste metode som fungerer. Det inkluderer å ikke svare i forum, ikke i privat melding og ikke diskutere personen i innlegg.
    Du ser også at selv om tanken din kanskje er å eksponere trollet og få sympati hos de andre leserne og la dem hakke på trollet for deg, så er effekten som regel motsatt – nyeste forskning fra Stanford viser at det å slippe troll gjennom og krangle med dem avler flere troll, det kan selv trigge “vanlige” folk uten personlighetsforstyrrelse til å bli troll.
    https://news.stanford.edu/2017/02/06/stanford-research-shows-anyone-can-become-internet-troll/
    https://qz.com/1021205/psychologists-identified-the-kind-of-emotional-intelligence-that-makes-internet-trolls-so-mean/
    Dette betyr selvsagt ikke at du ikke skal slippe gjennom meninger som går på tvers av dine, noe du gjør bra f.eks knyttet til sakene om plastiske operasjoner.
    Endelig – living well is the best revenge – du er på Bali med deilig gutt, mens trollet sitter i kjellerleiligheten sin og fremover forhåpentligvis skriker på tastaturet inn i et sort hull.

  22. du som er så jævla selvsikker på at sofie ikke kan gjøre en drittt med ip adresse. dersom du er stygg nok er det bare for sofie og gi den adressen til politiet så finner de ut hvem du er fort som faen:-) håper du finner noe mer givende å vie livet ditt til enn å skrive krenkende kommentarer på blogger! Sofie er overhode ikke usikker, da hadde hun nok ikke lagt ut disse bildene. Men du derimot, som skriver dritt og gjemmer deg bak anonym😂 det er desverre dem som mobber, som er mest usikre. det kan du bare google å lese mer om!:-) så snakk for deg selv, hahah

  23. Ja? Hun har flatt rumpa OGSÅ? la henne være i fred! Hun er veldig nydelig selv om hun har kanskje en liten rumpa…. Det syns mange andre viktigere ting å tenke enn å drive å skrive stygge kommentarer til folk, det er ikke noe hyggelig syns jeg!! Vær glad i hverandre.
    Når kommer YouTube vlog Sofie?:)

  24. Snart på tide med en ny badedrakt eller bikini? Nå har vi sett den røde badedrakten vel mye 😀 Hehe..

  25. Hei sofie😊 synes bloggen din er kjempe spennende å lese og du skriver mye bra😍
    Du er en kjempe pen jente og virker hyggelig. Synes det er kjempe trist og lese alt det negative alle skriver til deg. Du og morten er heldige som har funnet hverandre. Dere er kjempe søte sammen. 💜
    Ha en fortsatt fin ferie. Og fortsett med den supre bloggingen. Håper folk som bare er ute etter og lage kvalme for deg/dere gir seg med det.

  26. Hahahah jeg ser ståpikken i vannet på det helt siste bildet😂 Digger deg men det var morsomt, sånt skjer da😘

  27. Tror de mener det siste bildet, det er kneet ditt som skinner i vannet.
    Kjønnet ikke at folk kommenterer sånt…
    Digger deg, stå på videre 😊

  28. Whaaaaat!!! Ahahahaha, jeg dør på det tredje bilde. Så ikke det før nå.. speilbildet av en stå pikk😳

  29. Jeg synes rumpa di er kjempe fin! Jeg er sjalu:( :)))) du har rompe, og da skal man vise den fram, du har ihvertfall noe å vise

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *