BALI DAY TWO

Categories Reise

Nå er faktisk klokken 01.26 her i Bali, og Morten og jeg skal ut å gjøre noe ganske morsomt nå om et kvarter. Jeg har derfor veldig dårlig tid til å skrive dette innlegget, men jeg ønsket likevel å oppdatere dere litt fra Bali. Jeg elsker selv å se bilder fra steder andre er å reiser, så jeg tenkte å vise dere alt vi har gjort i dag. Som jeg nevnte under her så hadde vi fri fra surfingen, vi fikk derfor gjort en god del ting i dag. Jeg tuller ikke når jeg sier at vi har kjørt scooter i tre timer, noe som er ganske mye med tanke på at vi kun har vært i Canggu. 

Vi besøkte blant annet Tanah Lot som er et slags.. tempel? Det var utrolig fint der, og et sted jeg absolutt vil anbefale alle å dra. Det eneste kjipe var at det var høytvann da vi var der, så vi fikk ikke gå til noen av de kule stedene for å ta bilde 🙁 Vi fant ut at turen til Tanah Lot ikke måtte være forgjeves, så vi gikk faktisk å tok bilde et sted der det ikke var lov. Jeg skal være så ærlig å si at jeg følte meg ganske dum, for det sto “No exit” over alt, likevel gikk vi dit, hehe ups. Det var en annen som gjorde det før oss, så da tenkte vi at vi også skulle være litt yolo. Eneste var at vakten kom mens vi holdte på, så Morten og jeg ble kjeftet på foran alle. Det var sykt flaut, men ganske fortjent vil jeg si, haha. Hva er det man ikke gjør for et par bilder på bloggen, hæ?

Morten skulle ta inspo bilde av meg, fint ass 🙂 hahaha

8 kommentarer

8 thoughts on “BALI DAY TWO

  1. Hei! Et tips til Morten (og deg) er å prøve å få horisonten på bildet beint! Jeg får helt fnatt av bilder med skjev horisont, haha. Lover dere at bildene blir 100 ganger finere!
    Kos dere masse på tur!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *