7 RARE/SØTE FAKTA OM FORHOLDET VÅRT

Categories Personlig

♥ Som jeg har fortalt dere før så er vi veldig lite romantiske, og avslutter alltid kvelden på hver vår PC, haha. Vi har faktisk blitt mye bedre den siste tiden, noe som overraskende nok er ganske koselig. Kanskje jeg liker romanse mer enn jeg selv tror? I dag tok vi et bad sammen, som var min ide folkens!!! Vanligvis ville jeg tatt dette badet alene siden jeg liker å ha badekaret for seg selv. Til en forandring ville jeg ha Morten med, og det var veldig koselig. 

♥ Vi har bare vært sammen i 9 måneder, og reist hele 7 ganger!! Det er nesten en gang i måneden, noe som er ganske mye.

♥ Morten ga meg kallenavnet “usikker and” for at jeg ikke ville ha lyset på under sex, haha. Takk Morten, jeg setter pris på kallenavnet <3 

♥ Jeg ser på Morten som min arbeidskollega. Det er kanskje ikke så rart likevel? Vi gjør nesten alt av sosiale medier sammen, og hjelper hverandre utrolig mye. Morten bidrar nok kanskje litt mer enn meg i og med at jeg har bloggen hver eneste dag, men alt i alt så jobber vi veldig mye sammen. Sånn som nå så er vi på jobbreise og ikke ferie. Eller.. det er jo en ferie, misforstå meg rett. Jeg vet ikke jeg, vi er liksom kjærester og kollegaer. 

♥ Som jeg skrev over så har vi vært sammen i 9 måneder, og Morten har ikke møtt mamma mer enn 2 ganger. Opptatt gjeng? 

♥  Morten hater egentlig å holde rundt meg når vi sover, men siden jeg at jeg er helt avhengig tvinger jeg han likevel. Han synes det er vanskelig å sove om han må ligge å holde rundt meg, men som den slemme kjæresten jeg er krever jeg det likevel. Våkner jeg i løpet av natten og Morten har snudd seg rundt vekker jeg han slik at han kan holde rundt meg igjen, haha. 

♥ Vi kliner svært sjeldent. Hvorfor vet jeg ikke, jeg tror bare begge to synes det er mye hyggeligere å kysse. Jeg føler at klining hører til sex, og at kyssing er mer for kosen sin del. 


Siden vi er inne på rare fakta måtte jeg slenge med det styggeste bildet jeg har sett av oss to sammen, HAHA. 

35 kommentarer

35 thoughts on “7 RARE/SØTE FAKTA OM FORHOLDET VÅRT

  1. Haha omg,han jeg holder på med gjør også det samme når det kommer til spooning om natta! Blir alltid fornærma når han snur seg. Godt det ikke bare er meg som opplever dette🙈

  2. har du noen gang vurdert å fjerne extensions?en og bare ha ditt naturlige hår? jeg tror du kommer til å kle det!!

  3. Jeg skjønner ikke hvorfor du mener det er det styggeste bildet av dere, syns selv det var veldig søtt!
    Har dere alltid av lys når dere har sex?

  4. Er det ikke vanskeli å ha sex hvis det er helt mørkt? Har dere på litt lys eller er det virkelig helt bekkmørkt?

  5. Lo litt, og ble skikkelig glad av dette innlegget. Såå hyggelig, herlige og fine dere er!!😍❤️😍❤️😍❤️😍

  6. Synes så synd på hunden din siden du reiser fra henne hele tiden. Har du ikke dårlig samvittighet?!

  7. Frida: Det varierer veldig, noen ganger flere ganger i uken mens andre ganger ikke like så ofte. De andre spørsmålene her føler jeg er litt for privat å svare på. Jeg tenker også at det er veldig smak og behag, og at dette bare er noe du må finne ut selv. Det er ikke noe som er mer normalt enn noe annet 🙂

  8. Jeg fikk inntrykk av at dere faktisk er svært så romantiske jeg, da. -På deres egen måte, vel og merke, hvilket i mine øyne blir en langt mer troverdig og ekte greie enn disse klassiske ‘oppsettene’ med 3 retters middager, stearinslys i hopetall, forpliktede brev minst 1 x pr dag, og alt dette iført verdens mest ukonfortable undertøy.. Du forteller jo bla.a om flere ‘intime’ situasjoner du etterhvert har begynt å ønske at han tar del i, og en behøver ikke være dr.Ruth for å skjønne at dette her er en tillitsgreie. -Og for Morten sin del, opplever han nå at du brått begynner å føle deg komfortabel med ting som aldri før har vært aktuelt, føler nok dette som noe laaangt større enn du kan forestille deg.. <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *