IKKE HELT SOM PLANLAGT

Categories Reise

Dere ser kanskje ikke hvor vi har vært i dag? Det er nok ikke så rart i og med at det var skyer over alt. Morten og jeg har vært på vulkantur på en av vulkanen som er her. Jeg har alltid ønsket å se og oppleve vulkan, og i dag ble det endelig min tur. Turen ble likevel ikke helt som planlagt, for ingen av oss visste hva vi egentlig hadde meldt oss på.. Jeg var helt sikker på at det sto at bilen kom til å kjøre hele veien opp, så jeg kledde meg derfor i en liten shorts og Gucci t-skjorten min. Hvem faen drar på en vulkan med Gucci t-skjorte? Jeg vil ikke tenke på  hva de andre tenkte om meg, dere kan tro jeg var flau da vi kom frem å jeg forsto hva vi faktisk skulle gjøre. 

Det var absolutt ikke en bil som skulle kjøre oss opp, vi skulle gå selv og turen var på hele to timer. Dere kan se for dere meg møte opp i byklær, mens resten av gruppen hadde på seg treningstights. Jeg trodde heller ikke det kunne bli kaldt her, så jeg hadde ikke kledd meg for været. Jeg tror kanskje jeg frøys 70% av tiden, noe som ødela opplevelsen litt. Vi fikk heller ikke sett soloppgangen på grunn av skyene, så alt i alt var det absolutt ikke verdt å sove en time for å gå fjelltur i 2 timer, haha. Været ødela alt, så vi betalte nesten 1000kr per pers for å dra på fjelltur. Det er jo bare komisk, og noe å le av. Jeg kan uansett skryte over at jeg har vært på en vulkan, det er  det ikke alle som kan 🙂

Her har dere fjelloutfiten min 🙂

OMG, SE HVA VI SPISTE I DAG. Jeg har alltid hatt lyst til å teste ut Nutella-pizza, men har aldri turt. Personlig synes jeg det høres ganske nasty ut med Nutella på en pizza, men overraskende nok var det sykt digg. Om dere skulle lure på hvorfor det kun er banan og jordbær på halve pizzaen, så er det for at Morten synes sjokolade og frukt er ekkelt sammen. Det er faktisk noe av det sykeste jeg har hørt, HVEM liker ikke smeltet sjokolade med frukt? Det er virkelig det beste i verden. 

12 kommentarer

12 thoughts on “IKKE HELT SOM PLANLAGT

  1. Hvor mange skritt fikk du på fitbiten i dag?:D er så gøy å se hvor mange skritt det blir når man går sånne turer! Hva er rekorden din på skritt på en dag?:)

  2. Fine bilder:-) du Sofie,lurte på en ting..har sett på de samme nikeskoene som du har på disse bildene er på nett.
    Usikker på Strl..hvilken Strl har du i dem?:-)
    Mvh Rebecca

  3. Utrolig fine bilder av deg nederst i innlegget! Stå på Sofie! Og haha, jeg hadde nekta å gå den turen jeg da, så du skal ha for å ha gått opp i det hele tatt, «diva» eller ei!😄

  4. Kan ikke du lage et innlegg om hva kjærester på 14 år kan finne på, hvor langt det er normat å gå, om hva som er normalt da..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *