UKENS SPØRSMÅL / PH, SILIKON, ANGST OG KJÆRLIH

Categories Ikke kategorisert

Har du hatt andre kjærester enn Morten?
Ja, jeg har vært i et veldig seriøst forhold før Morten, og et mindre seriøst. 

Er det lenge siden du tok silikon?
Jeg tok silikon da jeg var 18 år gammel, så det er snart 5 år siden. SHIT tiden flyr

Hvordan går det etter angstanfallet?
Takk som spør <3 Det går mye bedre, og jeg tenker heldigvis ikke så mye over det. Jeg merker at det er ganske utfordrende å surfe etter en kjip start, men jeg prøver i alle fall så godt jeg kan 🙂 Jeg presser meg ikke unødvendig mye, og tar en dag av gangen. 

Hva synes du at så mange spør deg og Morten om sexlivet deres? Ønsker du ikke et privatliv?
Helt ærlig så tenker jeg ikke så mye over det, siden jeg er ganske åpen av natur. Jeg har ikke problem med å snakke om sex, men det er selvfølgelig noe jeg vil holde for meg selv. Jeg svarer på de spørsmålene jeg vil svare på, også unngår jeg de spørsmålene som rett og slett blir for privat. 

Favoritt artist? 
Hææ, det vet dere vel? Ingen andre enn Justin Bieber ofc <3

Hvordan føltes det å gå fra å være en helt vanlig person til kjendis?
Det var sykt morsomt, men også veldig skremmende. Vanligvisbygger man seg opp, og får “kjendisstatus” litt etter litt, men vi som er med på Paradise Hotel blir kjent over natten. Jeg tror helt ærlig ikke at man kan være forberedt nok på en slik overgang, og at man rett og slett bare må ta en dag av gangen. Det tyngste var nok at så mange mennesker skulle ha en mening om meg, og jeg var ikke akkurat godt likt på slutten av Paradise Hotel, noe som selvfølgelig ikke var like morsomt. Jeg gikk fra å være godt likt til å plutselig bli hatet, haha. 

Hvor i Oslo bor dere?
Vi bor rett ved Brugata, haha. Det høres nok skumlere ut enn hva det er, for ingen av oss har opplevd noe ubehagelig på den tiden vi har bodd her. Jeg elsker hvor sentralt det er, og at man kan gå absolutt hvor man vil. 

Hvordan er det å reise med Morten?
Morten er min personlige fotograf, så jeg ville aldri klart meg på tur uten han, hehe <3 Neida. Alt i alt så har vi det veldig hyggelig på tur sammen, selv om vi ofte kan finne på å krangle over teite ting. Det er kanskje ikke så rart at man krangler når man er sammen 24/7? Ikke vet jeg. 

Kommer du og Morten til å reise mye i 2018?
Godt spørsmål. Jeg har jo tenkt å spare til leilighet nå, så jeg tror dessverre ikke det blir så mye reising for min del 🙁 Jeg skal til L.A 15 februar, så får vi se hva som skjer etter det. 

Hvor mange ser Snapchat storyen din?
16.000. Jeg heter Sofieeec til dere som ønsker å legge meg til <3

Hvilken produkter bruker du på huden din?
Helt ærlig så bruker jeg veldig lite. Jeg renser hunden min morgen og kveld men denne HER, og bruker denne fuktighetskremen før jeg påfører sminke. 

Hva setter du mest pris på i livet?
At jeg er født og oppvokst i Norge, og alle menneskene jeg har i livet mitt. 

Hva er ditt favoritt minne fra PH?
Godt spørsmål du, for jeg har så utrolig mange. Det må nok kanskje være når jeg fikk sjekke inn i uke 12 igjen, og fikk være på hotellet sammen med alle mine favorittmennesker <3 det var SÅ koselig. Jeg husker enda hvor godt det var å kunne gi klem til Andrea igjen, dere aner ikke. Jeg hadde savnet de så mye på utsiden. 

Hvem savner du mest fra PH?
Det er ingen spesifikk person jeg savner, men jeg savner alt rundt. Jeg savner den fine tiden vi hadde sammen inne på hotellet. De som jobbet sammen med oss, og verdens beste deltager ansvarlige som ALLTID hadde med godteri, maten, bartenderen aka min bestevenn og solnedgangen. Dere aner ikke for en vakker solnedgang det er i Mexico. 

Hvem av legende vil du minst se på TV? Om du måtte velge noen. 
Det må nok bli Aurora og Ann-Mariell. Det er rett og slett for at jeg ikke noe kjentskap til disse to, og det har jeg til resten av gjengen som har reist ned. Jeg synes også sesongen deres var så utrolig kjedelig, så jeg så vel kanskje 10 episoder til sammen. 

Var det kjærlighet ved første blikk mellom deg og Morten?
Haha nei, så absolutt ikke. Vi gikk veldig godt overens med engang da 🙂

Hvem heier du på i årets legende sesong?
Ææh, det har jeg ikke rukket å tenke på engang. Kanskje Magne av guttene, og Isabel av jentene. 

Hva er det beste med Tromsø?
Familien og vennene mine. 

Var det sant at dere kunne betale dere ut av straffen i går?
Ja, det var sant. Politiet her er dessverre veldig korrupt, og det var den eneste grunnen til at de tok oss til siden. De vet at de kan få “lunsjpenger” av turister, og stopper de for å så true med retten. For at de skal “la deg gå” må du betale de penger, slik at de kan kjøpe seg en good middag senere <3 hahaa. Jeg vet også at det er mange som ikke synes det var mye penger vi måtte betale i bot, men det er faktisk en god del penger her nede. Jeg fikk høre at gjennomsnittslønnen her ligger på ca 26kr dagen, så det å plutselig få 140kr rett i lomma er GANSKE mye. Det er ikke mye for oss, men det er veldig mye for de. 

Hvordan har du gått ned så mye i vekt på så kort tid?
Jeg føler ikke selv at jeg har gått ned så mye? Jeg har spist veldig mye usunt det siste året, og har omtrent levd på godter, hehe. 

Hva synes du om Martine Lunde?
Hun er en av få jeg har kontakt med etter PH, og det av god grunn. Jeg digger Martine, og ser på hun som en av mine nærmeste venninner. 

Når kunne du tenkt deg å blitt gravid?
IKKE før jeg er 27 år, haha. 

Hvor mye penger har du brukt på Bali?
Under 2000kr, haha. Det er så LATTERLIG billig her, dere aner ikke. Vi betaler kanskje sånn 120kr for en middag, så pengene varer veldig lenge. Hele turen vår er jo også sponset, noe som gjør den ganske mye billigere. 

Hvor i Bali er du?
Akkurat nå er vi i Canggu. 

Bruker du pels?
Nei, det gjør jeg ikke, og det kommer jeg aldri til å gjøre heller. 

Hva var det første du gjorde da du kom hjem fra PH?
Jeg dro rett til Trondheim for å møte de menneskene som betyr aller mest for meg. 

Hva synes foreldrene dine om at du skulle være med på PH?
Mamma har alltid støttet meg, selv om hun kanskje ikke var enig. Hun synes nok ikke det var den beste ideen, men hun godtok at dette var noe jeg hadde lyst til å gjøre. Hadde pappa vært i livet hadde han nok nektet meg, og tenkt at dette var helt uaktuelt, haha. 

Hvorfor er ikke du og Morten i Mexico?
Vi har ikke blitt spurt 🙁 Såå om noen fra produksjonen leser bloggen min ! SEND MEG TIL MEXICO ! haha. 

Skal du og Andrea flytte fra hverandre?
Det vet vi ikke. Det skjer uansett ikke med det første, og jeg håper selvfølgelig at Andrea og jeg er roomies en goood stund til <3

Favorittsang ATM?
Martin Garrix – So far away <3 

Gikk du på noen sport når du var liten?
Fotball og ridning. 

Hvilken gutt fra Paradise irriterte deg mest?
HELT KLART PETTER, haha!

Leve lykkelig hele livet uten Morten, eller leve ulykkelig hele livet sammen med Morten? 
Leve lykkelig uten Morten, helt klart. Vi hadde jo ikke hatt det noe bra sammen om jeg bare skulle vært ulykkelig, så da kunne vi bare gjort det slutt, haha. 

Hva tenker du om forholdet Morten hadde til Rebecca inne på hotellet?
Det så nok kanskje litt mer romantisk ut på TV enn hva det var i virkeligheten. Alle kysset med alle, selv om de kanskje hadde et godt øye til hverandre i fylla. Morten og jeg hadde ikke en greie på dette tidspunktet, så hva han gjorde da er ikke noe jeg orker å bruke tid og energi på 🙂

Hvorfor tar du så mange bilder av kroppen din?
Hvorfor skulle jeg ikke ta bilder av kroppen min? 🙂 

Hvor er den røde badedrakten din fra?
Triana sin kolleksjon <3 

Skal du være med på PH 2018?
Jeg skal nok dessverre ikke det.. 

Vet du hvem som skal være med på Paradise Hotel i år?
Noen av de ja, hehe 😀

Er du og Morten like gamle?
Ja, det er vi. 

39 kommentarer

39 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL / PH, SILIKON, ANGST OG KJÆRLIH

  1. Hei sofie. Tenkte gi deg et tips. Du velger selv om du vil gjøre eller ei. Men anbefaler deg en bok som heter “The 5 second rule” den har hjulpet flere med å bli kvitt angstanfall og slikt. Er ikke gjort på en dag. Men er en metode som funker om du praktiserer det over tid. Brukt den selv og forandra mye for meg. Anbefaler deg virkelig å lese den 🙂

  2. Hei! Er veldig sjeldent at jeg legger igjen kommentarer på blogger, men jeg må bare få sagt at jeg DIGGER deg!! Jeg har ikke sett paradise-sesongen du var med på, men har begynt å lest bloggen din, følgt deg på snap og instagram i det siste, og ja… du er så rå! Elsker meningene dine, at du er så åpen og generelt alt du skriver om. Gleder meg til hvert nye innlegg. <3

  3. Kroppen din er nydelig! Å du stråler virkelig , du ser så sunn og frisk ut, å ikke minst naturlig! håper dere får en fantastisk ferie videre!

  4. Jeg visste ikke at man kunne se deltakerne ennå og har det begynt ennå?? Hvor fant du deltakerne?

  5. Hvorfor kalle deg selv for kjendis, en kjendis e som rihanna, beyonce, HV, Chris brown, kk osv. Dere ph deltakere er ikke noe kjendiser. Lol

  6. Jeg spør ikke om dette for å kritisere, men siden du sier turen er sponset, må du ikke da merke alle innleggene som handler om Bali som sponset? Bare spør av nysgjerrighet.
    Kos dere videre på tur, utrolig gøy å følge dere på ferie!

  7. Følgene av en Paradise hotel deltagelse må jo innebære et enormt ansvar for de ansvarlige bak produksjonen! Jeg mener.. Når det knapt noen gang har vært en deltager som har bikket 25, er det jo oxo en rimelig begrenset livserfaring hos de aktuelle folkene som hjelper de med å takle det som kommer! Det mest graverende eks jeg kommer på fra nyere tid, er de trusslene og hatet som i tillegg til en vanvittig persondyrkelse som den 20-21 år gamle Carl Axel Jansen fra 2016-sesongen brått måtte lære seg å leve med! -At en 20-åring fra et beskyttet & møblert hjem skal ha greid å håndtere dette uten å bryte sammen, og faktisk fremdeles velge å forbli en profilert person -som attpåtil fremstår som både oppegående og grei uten solid & profesjonell support, anser jeg bare for klin umulig.. Så TV3 er jo åpenbart sitt ansvar bevisst iallefall! Når det er sagt, er det jo som du sier allikevel et slags sjokk med så plutselig kjendistilværelse. Det jeg imidlertid er litt nysgjærrig på, er om Martine Lunde, som tross alt hadde en viss erfaring med oppmerksomhet rundt sin person i det hun sjekket inn på hotellet dro noen nytte av dette i ettertid? Ikke at dama var A-kjendis, liksom, men det å kunne leve av sosiale medier innebærer jo et antall følgere som jeg iallefall vil tro gir en ‘light versjon’ av kjendistilværelse.. Uansett skal hun iallefall virkelig ha kred for hvordan hun klarte å ri av den stormen som fulgte hennes exit fra hotellet, for det der kan faen ikke ha vært lett!..

  8. Klara: Da synes jeg heller de som blir påvirket skal logge av nett. Det er umulig å unngå bilder av kropp så lenge man befinner seg på sosiale medier. Det skal ikke være sånn at man ikke skal kunne legge ut bilde av kroppen sin på ferie for at noen kanskje kan bli påvirket. Man må kunne ta litt ansvar selv også, og ikke bare skylde på alle andre rundt seg 🙂

  9. Hei!
    Hvor lang du tok det før vippene dine vokste ut etter vippeextensions? Er du fornøyd med utseendet ditt uten nå? Skal du begynne med det igjen?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *