FERIEBILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

Categories Ikke kategorisert

Her prøvde jeg å ha sexylook, og dere ser hvor bra resultatet ble 🙂 Profilbilde neste!

Trenger jeg en beskrivelse på dette bildet egentlig? haha. Det mangler bare at jeg har en stor buse i nesa, så hadde bildet vært 100% perfekt. 

Slik gikk det da jeg prøvde å få noen kule bilder ved tempelet i dag. En ape kom å angrep “skjørtet” mitt i en god del minutter før den endelig ville slippe tak. Apene her er skumle 🙁

Prøvde igjen på sexylook, og det funket ikke denne gangen heller. Time to give up 

Klarer dere å gjette hva som skjedde på disse bildene ? Helt sikkert ikke :-))

Her ligner jeg litt på en usikker mann… med langt hår?

22 kommentarer

22 thoughts on “FERIEBILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

  1. Hei. Man ser åpenbart at brystene dine har blitt større. Er det denne operasjonen du valgte å holde hemmelig?

  2. Føler «bildene som aldri kom på bloggen» er litt feil å si. Alt i alt kommer jo bildene tross alt på bloggen. Men morsomme bilder da 🙂

  3. Jeg likte bilde nr 2 jeg ^^ Vi alle ser ut som du gjør på alle disse bildene, hele tiden. Og det er veldig vanskelig å fange det de sekundene man har rett pose, blikk, hår etc etc etc, for vi ser jo ikke sånn ut hele tiden. Jeg liker de typen bilder du la ut nå, det gjør at “vi” (følgere, whatever) vet at når vi skal prøve å ta sånne fine bilder som du tar, kommer det til å komme masse bilder vi ikke blir fornøyd med. Vi er vanlige dødlige. Ikke være redd for de “stygge” bildene.
    Men du fikk til et sexyblikk på det siste bildet, ser ikke hva som gjør at du sier du ser ut som en mann ;p

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *