HER BOR VI

Categories Reise

Som jeg fortalte dere tidligere i dag så har Morten og jeg dratt til Nusa Penida som jeg virkelig vil anbefale dere å reise til. Det tar kun 40 minutter med speedboat hit, og det er ganske billig også. Vi betale ca 650kr tur retur for oss begge, noe jeg synes er en helt OK pris. Om jeg ikke tar helt feil kan man også ta en offentlig ferge hit, men den skal tydeligvis ta litt lengre tid, men greit om du vil spare penger. 

Vi bor på et hotell som heter Semabu Hills Hotel, som jeg også vil anbefale på det sterkeste. Det er rett ved kaien der man kommer inn med båten, og det er helt utrolig nydelig utsikt her. Jeg tror også hotellet her har veldig bra standar om man skal sammenligne med mye annet på denne øya. Er du på budsjett ville jeg nok funnet noe annet, da det koster ca 1000kr natten her, noe som er veldig dyrt til å være Bali. Jeg vil uansett si at det er verdt det, bare sjekk ut dette <3 

Er det ikke fint her? Jeg har tatt masse bilder av rommet og omstendighetene som jeg skal vise dere senere <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *