NEI TAKK TIL KYSSEBILDER PÅ BLOGGEN

Categories Personlig

Er det noe man alltid ser når kjærestepar er ute å reiser, så er det søte romantiske bilder sammen. Jeg kan ofte sitte hjemme å forelske meg i bilder jeg ser av hverandre, hvordan klarer man å ta så søte bilder sammen? Ser dere på bloggen min er det alltid slike bilder av Morten og meg som dukker opp. Spør du meg minner vi mer om et vennepar på tur, enn et kjærestepar. Jeg tror jeg kan telle på en hånd hvor mange søte bilder vi to har sammen, så det sier vel kanskje sitt. 

Jeg er ikke akkurat typen som gir opp med det første, så jeg bestemte meg for å prøve igjen. Stemningen var veldig romantisk med solnedgang, så hvorfor ikke? 

HAHAH, SE PÅ DETTE!!! Altså, jeg har aldri hatt problemer med å ta kyssebilder helt til jeg møtte Morten, så det er et eller annet med oss to som rett og slett ikke funker. Som dere ser så prøvde vi å ta et en del bilder, men ingen av bildene ble bra. Skal man først legge ut et kyssebilde så synes jeg det skal være fint, og når vi aldri får til å ta fine kyssebilder må vi nok bare ha vennebilder på bloggen istedenfor, haha. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *